Popular

Aangemaakte reacties

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • Popular
      Lid sinds:
      13 August 2014

      Heren,

      Mijn oude Popular krijgt een nieuw hart, een 2.0s welke ik aan het ombouwen ben naar een LE-Jetronic systeem !
      Nu zit ik met een aantal vraagjes welke jullie vast kunnen beantwoorden. Er komt nu uiteraard een elektrische brandstofpomp in, met daarachter iets van een drukreduceer of zo, geloof dat je een 2,5 bar druk moet hebben. Nu heeft mijn Popular standaard geen brandstofretour, heeft deze injectie echt een retour nodig ? zo ja dan moet ik een retourleiding naar de brandstoftank maken neem ik aan. Kan hier denk ik gewoon 8mm koper voor gebruiken, of beter andere leiding ?

      Verder past mijn thermostaathuis van de 2.0s niet meer op het blok door het inlaatspruitstuk, weet iemand welk thermostaathuis ik nu moet hebben en waar ik dat eventueel kan krijgen ?

      Heeft iemand toevallig iets van een werkplaatshandboek oid van de 2.0e daar zullen dat soort dingen toch ook vast in staan ?

      Verder past trouwens de luchtfilterbox ook niet meer, dus deze er afgehaald, nu zie ik mensen met een open luchtfilter welke ze direct monteren op de lambda, welk filter moet ik daar voor hebben ?

      Groeten Leon…

      In reactie op: ascona B 2.0s motor ombouw naar LE-jetronic injectie #18247760
      Popular
        Lid sinds:
        13 August 2014

        JADIEJA !! Al die moeilijke benamingen ook ;)

        In reactie op: ascona B 2.0s motor ombouw naar LE-jetronic injectie #18247758
        Popular
          Lid sinds:
          13 August 2014

          Bedoel niet de waterpomppakking maar de pakking die boven je in/uitlaatspruitstuk zit, onder de waternek die op je kop gemonteerd zit.

          En voor die injector pakkingen, kan je gewoon een vel kopen of zo waar je dat uit knipt ?

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)