Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
en wedden dat die ineens goed loopt haha :)
zelfde gehad met crossauto hier ok ”even” een 1.6 ombouwen naar 2.0 na 3 dagen tochma een 8v pomp dr in gezet en klaar.
Was best wel een lullig iets haha
oke denk ook dat die aan dat stukke kabelboom hoort ma dat ga ik wel pas maken om weer helemaal terug terijden na het adress waar het blok wegkomt is ook zowat :)
thanks voor de info !
Trouwens is een bobine van een NE en SEH hetzelfde ,luchtmassa meter ook gewoon uitwisselbaar of ?
kadet 4 x 4 Overdinkel ligt achter Enschede …
Veghel is nog steeds 2 uur rijden :hmmz
Zoek toch echt iets in de buurt hier !
Een verstuiver wie niet meewerkt ?
en alle cilinders doen wel mee ?
Zagerig … dus onregelmatig ?
Zou het zo niet weten miss 1-2 verstuivers wie niet meer helemaal werken …Normaal staat de koppeling los van het ongeregelt lopen van een 2.0 ne motor.
Als je gas geeft doet die wel normaal of stottert die dan ook ?
haha ok das ma 280 kilomter haha ;) alle sugesties welkom !
en toen was het bijna 4 maand still :):)
ben hier een 2.0 8v aan het omtoveren , 4 in1 spruitstuk met 1 demper luchtfilter in de auto lexmaul ram en 4 seh zuigers :)
eens kijken of dat wil moet alleen nog een keer op een rollerbank het algeheel afstellen iemand enig idee waar dit kan ? en welke prijs dr zo’n beetje aan vast zit …
grt uit het oosten
hmm dus motor loopt wel of ?
kan me voorstellen dat je een te dikke koppeling hebt dat het blok niet rond komt ma als je een verkeer de koppelijng hebt past die toch niet in de drukgroep neem ik aan !?
.
dikke rode kabel op de dikste schroefdraad en d+ op het kleine schroefdraad
de poelie kun je toch van je oude dynamo afhalen of ??
Suc6 met de auto :agent
TIP :
Heb je wel goed massa vanaf de carosserie naar het blok ?
Dus niet zon kabeltje van 2mm doorsnee ma een fatsoelijke dikke !Hier hetvergelijkbare gehad met een cross auto kabel dr aan en gaan met die banaan !
grtz
bug killer ;) klopt haha
ma de aansluiting vanaf de retour vanaf een 8 komt rechts uit en bij een 16v links ;)
ma snap wat je bedoelt !Ach er zijn mensen wie hier om lachen.
Alhoewel mij dit zou overkomen zou ik ook niet blij zijn.Er zijn ergere dingen in het leven toch !?
hmm was dr al uit is het op een 2.0 8v net andersom weer wat geleert vandaag :cool:
uitlaatflens heb ik liggen die ga ik dan wel ff zo slijpen dat het 16v spruitstuk er overheen of erin valt … ma dat is een mooie klus voor morgenavond want dan regent het toch zegt men ;)
bedankt voor de info alvast heren !
miruni oke zal eens kijken wat we gaan doen hier !
Trouwens nog 1 demper dr bij achtermaken voor de tegendruk ?
OF gewoon alleen spruitstuk en de uitlaatgassen de vrije baan laten ?grt
@ opel kadettje
Enige idee ruwe schattig hoeveel koppel erbij komt ?
pk’s doet me niet zoveel …heb hier nog een 4 in 1 liggen de flens past nie helemaal ma dat maken we wel even pas denk ik ;) moet het stuk tot aan kat ook nog ff opzoeken ligt ook nog ergens in de schuur ;)
Denk dat het resultaat vrijdag middag wel klaar is. tenminste als er niet teveel bier gedronken word :cool:hmm oke zou ook best 6500 kunnen zijn meende dat ik laats keek dat die de 7000 toeren aan tikte ma kan het ook mis hebben.
Dus 4 in 1 is meer voor het hogere toeren berijk zeg maar …
Ben al met ander blok bezig ne met seh zuigers en ecu, nokkenas kan nadietijd nog wel als het nie snel genoeg gaat.
T’pobleem is dat blok wat ik nu heb wil ma nie kapot :P
4 augustus 2009 om 19:04 In reactie op: Al mijn corsa spullen (en nog veeeel meer) gestolen #17507400hmmm denk dat het een bende is wie hier in nederland werkt in de oogst tijd en dan even gaat shoppen voor de terugreis inderdaad polen bulgaren roemenen
Met vrachtwagen ook 2 keer gehad ze staan gewoon met een mes aan het zeil en met een ladder je auto leeg teroven van pallets audio ! en als je er dan met een 9 mm heen loopt (alarmgeval) zijn ze wel weg maar toch weer al dat papier werk en de zooi wie je niet weer terug ziet !
De betreffende heren veel suc6 met zoektoch naar de onderdelen !
Meestal word zulke handel s’winters verkocht.grt maikel
Denk een benzine probleempje …
Oplossing :
Motorkap los links achter bij de dynamo zitten de toevoer en retour slang van de benzine trek 1 van deze 2 los, liefst de aanvoer leiding de benzine moet er uit spuiten !(pas op voor je ogen)
Doet dat het niet dan is of je pomp overleden of je benzinefilter helemaal verstopt of een leiding ergens knel komen te zitten !Anders zou je beninerelais nog aan het eind van zn latein kunnen zijn.
Mocht het niet een van bovenstaande zijn hoor ik het graag.grtzzzz
hier ook wel last van 1 tikt hard maarach kan me dr nie aan ergeren daar doet het de komende tijd wel om ;)
Lijkt me ook nie echt een groot probleem
Valse lucht blurp
wat hier het geval was 2 weken geleden …
: In je tank zit ook een brandstof filtertje om het grove vuil tegen tehouden en het kan zijn dat deze helemaal is dichtgeslipt onderhand tenminste dat was hier het geval wel met de ”cross” calibra.
Had voor de rest ook alle sensors enzo vevangen alles doorgemeten , hij kreeg dus op het eind van de rit teweinig brandstof.
Stationair liep die wel primadeluxeJe kunt het controleren door de brandstofslang achter het luchtinlaatspruitstuk ff los tehalen als het er gewoon uitspuit kun je het bovenstaande als niet gezien aanmerken haha ;)
Als er elke keer van die pisstraaltjes komen denk ik dat je dat filtertje verstopt heb zitten !
Suc6
hier zon carterpan van een astar daar zit nog een stekker aan is dit alleen voor waarschuwingslampje of kn je daar de olie druk ook vanaf halen voor een VDO-oliedruk meter ?
knallen in uitlaat is meende ik onverbrande bezine wie wordt naverbrand in de uitlaat zelf de zogenoemde knallen dus ik denk dat 1 van je boegies dood is …
-
AuteurBerichten