Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Volgensmij zijn ze gelijk kijk maar op h-base
@JackintheBox wrote:
Zijn de veerpoten van de Kadett E dan van een diesel ook ?
ik vraag dit in verband met de fuseekogel , of die er gewoon zo in past alsook de cardan gewoon past in de naaf .Ik rij zelf ook met een Kadett D caravan 1.6 Diesel van 1983 en wil die ook verlagen maar niet te extreem lol (5 a 6 cm)
enigste verschil is je naven tot 1600 is dun 1,8 is dik. als je veren zoekt cilindrische heb ik nog 2 nieuwe voorveren 40mm 45mm op een diesel 40 euro
en waar kan ik de motorcode vinden achter staan wel cijfers op het blok en komt uit een astra f tds maar wat is het verschil van buitenaf tussen een 1500 en 1700 td
9 februari 2014 om 22:44 In reactie op: astra 1700diesel, zijn dit stevige en deftige motoren? #17829759@wim-v6 wrote:
de OPEL 1700 non Turbo 54 – 58pk, en 1700 Turbo 68pk zijn echte OPEL motoren, en HEEL anders dan de 1686cc Isuzu diesels
Hoe zit t:
1.7D: 17D 17DA 17DR 1.7D OPEL motor 54 of 58pk
1.7TD: X17DTL OPEL motor 68pk
1.7DS: X17DT ISUZU motor 82pkWillem
nee ging er overuit of de gewone isuzu 1700 en de isuzu 1700 turbo als blok zelf gelijk waren of er alleen een turbo en andere spruitstukken op zitten. of is de gehele inhoud anders zoals zuigers drijfstangen krukas enz enz
9 februari 2014 om 18:41 In reactie op: astra 1700diesel, zijn dit stevige en deftige motoren? #17829757na bijna 3 jaar effe een post hierop een 1700d non turbo en een 1700 tds allebei isuzu wat is daar aan de motor specifiek anders?? of is het gewoon een 1700 motor met een turbo en andere timing ??
ik zat na een half jaar rijbewijs al op het bureau aso rijgedrag. dwars door de bocht vonden ze niet echt acceptable :ass maar liep met een sisser af. hoef je nu dan weer niet te proberen hahah
hoop dat die daar niet te lang staat
king::thumb :thumb :thumb :thumb :thumb :thumb :thumb :thumb
zie dat het en oude topic is dat je cabrio al verkocht is maar hats veren onder een cabrio scheelt ongeveer een cm of 3 en schroefset zijn er ook goedkoper voor een kadett e astra f zo rond de 375 425 euro :angel
13 augustus 2013 om 21:52 In reactie op: kadett c stationcar zeer grote opknapbeurt (city tussendoor #17446398ja project ligt effe stil to much to do bezig met de tuin en het huis vrouwtje wil ook wat.
velgen zijn rial 8en 9j 16@Fearless wrote:
Die grill is Zo stoer. Dat wil ik ook voor mn station.is dat lastig te maken?
gewoon beetje knippen en plakken hahaah
@black champion wrote:
keuzes maken hans, staat veel te veel stil voor zo’n auto.
niet de foute keuze maken dan. maarja staat wel te veel stil
:(@black champion wrote:
mijne ook maar eens een keer posten, weet niet of dat hij er al tussen stond.
voor de liefhebbers, HIJ IS TE KOOP. bij serieuse intresse, en als je serieus geld hebt mag je contact opnemen.
mooi ding jammer dat je hem weg doet
-60 :shock: weet je dat zeker lijkt meer -40.mijn coupe is -60 en lijkt veel lager.
voor dat ophangpunt kun je ook een strip ijzer nemen aan de achterkant 2 bouten op lassen en mooi in de kleur van de auto spuiten.als je er die op schroeft is alles mooi strak en aan de binnekant vastgedraait.dus altijd nog te verwijderen ;) zoiets als bij mieke der coupe maar dan zonder beugel@SanguiniusNL wrote:
@ Hans, auto is nu rondom 60mm verlaagd maar wil eerst e.e.a aanpassen (voornamelijk de uitlaat) voor ik verder naar beneden ga :)
@ Corsa, Ik vind dat de auto wat stoerder oogt zonder bumpers.
toegegeven, ik vind het dan weer niet mooi dat de ophangpunten nog zichtbaar zijn maar dat gaat uiteindelijk allemaal wel een keer veranderen king:
Maar zoals je zegt, ieder zijn eigen ding!hoeveel lager moet die worden en wat heeft hij nu
ja die zijn goed voor een 1200 verkoop ik zelf ook alleen bij mij kosten ze 110 euro ;) volgensmij moet het busje wat er tussen zit 4 of 5 cm zijn :hmmz zodat de stabie recht ligt
ja als de veren er tussen gezet zijn alles vastgezet en toen de vooras gemonteerd dan kan dat wel ook scheelt het als jeje stabilisator stiften inkort deze zijn te lang bij verlaging
of je hebt veren van een 2,0 sommige merken veren hebben verschil tussen 2,0 en 1,2 andere nietvind ik hem voor nog hoog liggen mijn coupe heeft ook lpg en 60 rondom met 175 50 13 maar die ligt lager.
heb je de stiften van de stabilisatorstang ook ingekort en eventueel de draagarmbouten als de auto in rust staat nog een keer los en vast gemaaktwat voor verlaging zit er onder ?? hij lijkt voor hoger dan achter
@Sebbe GSI wrote:
@pipo wrote:
@Stender wrote:
Wat kost zo’n schroefset voor de voorkant? Mijn Rekord staat net iets te rechts naar mijn mening.
ja weet ik nog niet moet eerst zelf testen. maar de e kadett astra sets voor de voorkant kosten 425 euro
dus denk dat de rekord ook rond die koers ligt.alleen zijn die poten moeilijker te verkrijgen :hmmzLaat even weten waneer je ze gaat verkopen want ik heb nog wel een setje poten legen die kunnen worden omgebouwd :jerry
Groeten bas.
ja 2 sets heb ik nog die zitten onder de auto s haha die zijn eventueel dan met schroefset te koop ;)
@Stender wrote:
Ik zou als ik jou was gewoon een velours Pullman interieur kopen, dat is het mooiste!
ja weet je er nog een dan van een 3 deurs rekord in het rood of zwart voor een rieele prijs
;)@chriske wrote:
dit interieur komt in mijne blauwe rekord e1 2-deurs
grtz
zeer netjes helaas dat het niet rood is maar is het kompleet te koop met beige dashboard onderdelen?? en wat kost het
@chriske wrote:
@pipo wrote:
@chriske wrote:
mijne eerte e1 ( 2-deurs ook ) was een 2.0S automaat ( bordeaux/bruin)
maar had heeeeeeeeeeel veel roest
heb daar bijna alle stukken voor deze te maken deurdrempels , 2 extra heel goede deuren
kofferklep enz
die stukken staan te koopgrtz
mijn e1 heeft een klein plekje op de wielrand van 4 a 5 cm plekje op de dorpel van 4 a 5 cm en achter op de dekplaat een plekje van een paar cm maar verder is die hard. wel zoek ik nog een mooi rood interieur dit is versleten
heb mss een blauw interieur ( stof ) in de aanbieding
bedankt maar past helaas niet echt bij een oranje auto :angel moet of rood of zwart zijn nu heb ik een rood interieur
@Stender wrote:
Wat kost zo’n schroefset voor de voorkant? Mijn Rekord staat net iets te rechts naar mijn mening.
ja weet ik nog niet moet eerst zelf testen. maar de e kadett astra sets voor de voorkant kosten 425 euro
dus denk dat de rekord ook rond die koers ligt.alleen zijn die poten moeilijker te verkrijgen :hmmz -
AuteurBerichten