mijn nieuwe aanwinst…. verlagen

Forumindex Forums Modellen Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD mijn nieuwe aanwinst…. verlagen

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 51 tot 54 (van in totaal 54)
  • Auteur
    Berichten
  • #18079423
    Sebbe GSI
      Lid sinds:
      26 July 2008

      @pipo wrote:

      @Stender wrote:

      Wat kost zo’n schroefset voor de voorkant? Mijn Rekord staat net iets te rechts naar mijn mening.

      ja weet ik nog niet moet eerst zelf testen. maar de e kadett astra sets voor de voorkant kosten 425 euro
      dus denk dat de rekord ook rond die koers ligt.alleen zijn die poten moeilijker te verkrijgen :hmmz

      Laat even weten waneer je ze gaat verkopen want ik heb nog wel een setje poten legen die kunnen worden omgebouwd :jerry

      Groeten bas.

      #18079424
      pipo
        Lid sinds:
        5 November 2004

        @Stender wrote:

        Ik zou als ik jou was gewoon een velours Pullman interieur kopen, dat is het mooiste!

        ja weet je er nog een dan van een 3 deurs rekord in het rood of zwart voor een rieele prijs
        ;)

        #18079425
        pipo
          Lid sinds:
          5 November 2004

          @Sebbe GSI wrote:

          @pipo wrote:

          @Stender wrote:

          Wat kost zo’n schroefset voor de voorkant? Mijn Rekord staat net iets te rechts naar mijn mening.

          ja weet ik nog niet moet eerst zelf testen. maar de e kadett astra sets voor de voorkant kosten 425 euro
          dus denk dat de rekord ook rond die koers ligt.alleen zijn die poten moeilijker te verkrijgen :hmmz

          Laat even weten waneer je ze gaat verkopen want ik heb nog wel een setje poten legen die kunnen worden omgebouwd :jerry

          Groeten bas.

          ja 2 sets heb ik nog die zitten onder de auto s haha die zijn eventueel dan met schroefset te koop ;)

          #18079426
          nova1.6
            Lid sinds:
            14 December 2012

            @chriske wrote:

            het beige interieur van op de foto staat niet te koop

            heb er zelf lang achter gezocht

            grtz

            Kwam dit oude topic tegen, dat interieur op de foto is van mijn oude Rekord :D
            Was smetteloos! Nergens doorgezeten o.i.d

          4 berichten aan het bekijken - 51 tot 54 (van in totaal 54)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.