PaWillem

Aangemaakte reacties

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: How to – X18XE1 – gasklephuis schoonmaken #18350807
    PaWillem
    Deelnemer
      Lid sinds:
      9 May 2009

      foto’s via photobucket is niets op te zien. Waardeloos geworden deze rubriek.

      In reactie op: Zendai v41 update? #18206212
      PaWillem
      Deelnemer
        Lid sinds:
        9 May 2009

        Hallo Jeremiah,
        Je Zendai heeft 2 instellingen voor Navigatie. Een optionele ingebouwde navi en een Navi op een SD kaart IGO8. Je moet eerst kijken of je via de SRC toets naar je Navi systeem kan. Lukt dit niet dan moet je in je apparaat instelling opgeven waar jouw IGO8.exe bestand te vinden is.

        In reactie op: Zendai v41 update? #18206211
        PaWillem
        Deelnemer
          Lid sinds:
          9 May 2009

          Hallo mensen,
          Heb zelf ook een Zendai in mijn Zaffie B gebouwd met achteruitrij camera erop aan gesloten zelfs. Op de Zendai staat IGO8 op je sd kaartje. Op dit meegeleverde kaartje staan je Licencies voor de software op voor jouw apparaat. Ik heb een 2e kaartje van 16 Gb gekocht en alle bestanden 1 op 1 gekopieerd van mijn originele kaartje. Originele kaartje niets anders mee doen dan alleen bewaren. Voordat je begint te rommelen met skims e.d. eerst dit 2e kaartje in je Zendai doen en je navigatie systeem op laten starten. Als dit gewoon werkt kan je beginnen te experimenteren. Ik heb skins gedownload voor IGO Primo. Kaartupdates voor de Primo. Poi’s enz. en werkend gekregen. Alleen heb ik zoveel gerommeld dat ik jouw niet kan uitleggen hoe het meer gedaan heb.

          In reactie op: Hoop problemen na melding niveau koelvloeistof #18268442
          PaWillem
          Deelnemer
            Lid sinds:
            9 May 2009

            Heb het zelfde probleem gehad.
            Naar Spanje gereden. probleemloos. In Spanje (2250 kM) even water en oliepeil nakijken. Daarna ieder keer koelvloeistofverlies. Blijkt dat de resevoirdop kapot was gegaan. Hierdoor koelvloeistof verlies. Oplossing (tijdelijk). Plastic zak over de dop en weer op het resevoir draaien. In de Pyreneeën begon het motor management lampje te branden. Wat nu?. Doorgereden naar Thuis (1500 kM).
            Onderweg geen enkele verandering geconstateerd in motervermogen of brandstof gebruik. Thuis dealer (Nefkens Soest) auto heen gebracht en laten contoleren. Die hebben geconstateerd dat inderdaad de resevoirdop lek was en daarom kon er geen druk opgebouwd worden in het koelvloeistofcircuit. Dit resulteerde in het branden van het moter managementlampje. Op de terugweg viel wel op dat de koelvin erg vaak aansloeg. Ik wijde dit aan de zomerse buitentemperatuur. In de garage bleek dat de koelvinweerstand ook kapot was gegaan. Dit resulteerde in het vervangen van de ventilatormotor. Daarna alles weer perfect in orde. Maar wel € 500,– armer.

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)