Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Mijn astra H heeft dat slangetje helemaal niet ( vanaf nieuw opgeleverd al niet).
Misschien dat de GTC een kwetsbaar ( voor vocht) onderdeel onder de filterbox heeft geplaatst, maar dat kan ik me niet voorstellen, dat is toch vrij standaard aan de “gewone”astra H modellen?Mijn filter ( ook bosch ) is in de doos met schuim geleverd , maar heb ik nooit erbij geplaatst met het vervangen. geen probleem hoor
@touro_louco wrote:
@Gerrit78 wrote:
Zouden er nou echt mensen zijn die dit kopen. :puke
http://link.marktplaats.nl/658301083″ onclick=”window.open(this.href);return false;Ah nee, gross!!
Hahaha even het bod verhoogt naar 85 euro, zou toch mooi zijn als dit naar 5000 euries zou gaan :D :D :D
5 februari 2013 om 15:55 In reactie op: Waar op te letten bij kijken naar Astra H station 18 16v ? #17917260Hahahahahahahaha, ik zie dat nu pas :shock:
Originele post 2011….. :wtf
Wat grappig!!!!!!!!Klopt mijn lijstje ahrend?
welkom! heb je een foto van je bakkie?
3 februari 2013 om 12:39 In reactie op: Waar op te letten bij kijken naar Astra H station 18 16v ? #17917254Uitlijning van de wagen, de stations zijn gevoelig voor cuppen van de banden ( licht brommen , klinkt als lager defect).
Kun je voelen op de band , je voelt dan een soort van opstaande randjes op het profiel. ( vervang voor conti’s ContiPremiumContact 2, deze band heeft veel minder last van cuppen)Kraken van de stoelen voorin, niet ernstig maar kan irritant zijn.
Speling op de rubbers voortrein. ( beetje bonkerig geluid bij korte rimpels in de weg bij lage snelheid).
water in de dorpel (meestal bestuurderskant) , even het rubber dopje aan de onderkant van de dorpel halen ( kan overigens niet te veel kwaad , gewoon een klein gaatje maken in de rubber dopjes en het probleem is weg.De astra H stations zijn soms wat lawaaiig op hogere snelheden (afrolgeluiden en windsuisen langs de achterlichten)
Al met al kleine dingetjes , ik rijdt de mijne nu bijna drie jaar (04-2010 op kenteken) en heb een heerlijke auto hieraan.
De astra h van de tweede lichting (volgens mij na 2007) heeft een aantal aanpassingen gehad en is net iets meer uitontwikkeld, minder kinderziektes.Succes
gestemd voor koekie, die corsa is dan niet letterlijk double maar anderhalf….. wel de origineelste :kewlpics :D
Deze topic is inmiddels 3 jaar oud maar precies mijn hulp geweest.
Met de vorst van januari 2013 deed ook mijn sproeier geen dienst meer.
Het onderhouds boekje zegt mij zekering 8 (!) te vervangen, was niet stuk.Echter precies als JJR benoemd , mijn zekering nummer 7 defect .
vervangen en daarna weer sproeien als een dolle stier met bier op!!!!! :DThanx
welkom hier, veel plezier met je bakkie!
:thumbup :thumb :thumbupik kocht ze bij immers per set voor iets van 29 euro
Het aantal lumen is belangrijk, lumen is een maat voor lichtsterkte ( net als Volt voor stroomsterkte) Ik heb ook gezocht op ebay enzo , maar koos voor de duurdere omdat ik zeker wist dat de lichtsterkte van minimaal 400 lumen gegarandeerd was.
(kan wel goedkoper denk ik overigens, ik ging dus voor de garantie…)Oke , bedankt caravaniers voor het delen. :wors
Wel heel erg Off topic geweest, ga me bijna schamen.hey tamiya, is dat een predom caravan?
Leuke kleine caravanetjes ( trouwens nooit lek of rot want het is 100% polyester)Rijdt dat een beetje , ik ben ook aan het kijken voor een niet te dure caravan en bergreep dat de predom rubber afgeveerd is.
rijdt dat veilig?Sorry wel heeeeeel erg -offtopic
Gr Paul
thnks
Ja ik lees dat ook net weer in de andere topic’s hier.
Ben je mooi klaar mee als een ander je goede naam verk***d.Maar.. dit is dus de juiste Rob begrijp ik?
Oei, vagcom rob, of opcom rob heeft wel problemen aan zijn broek hangen.
..even ge-googled op zijn naam en dit kwam boven. :arguehttp://www.randstadcarsolutions.nl/Links.html
Wel grappig dat ze dit soort berichten volproppen met bangmakerij om hun eigen product te beschermen.
“Een zeer groot aantal van dit soort gekraakte hard- en software vertoont gebreken. Gebreken die schade kunnen veroorzaken aan de vele complexe computers in uw voertuig en hoge schadeposten tot gevolg hebben”Hoe harder ze dat roepen hoe meer het wel meevalt denk ik altijd :D
Aaaaahh, alvast mijn vakantie foto..
Gisteren in frankrijk een mega hagelbui… formaatje ijsblokjes :shock: :wtfSnel de auto beschermd met al het zachte spul dat ik zo snel kon vinden, hahaha ;)
Geen schade kunnen ontdekken aan de astra :jerry
@Senatorman wrote:
Dorpsgenoot, inderdaad noemen ze dat een rat(look)
hey een dorpsgenoot!
Rijdt je met een forumsticker op je voorraam? Dan heb ik je al eens zien rondrijden. :DGr paul
Het is zelfs een tuning style, er zijn gasten die hun auto speciaal daarvoor behandelen..
,,of is dat een rat?21 augustus 2012 om 20:07 In reactie op: Even voor stellen Ik ben Gerco en rijd een astraG 1.6 16v #18055835hey Gerco, welkom.
Mooie astra !!!
:agentMistlampen omgebouwd naar led
Zie how to
http://www.opel-forum.nl/viewtopic.php?f=5&t=167961&p=2176276#p2176276@Goossens Bjorn wrote:
Idd, als ik remschijven afkeur (België) voor roest dan is het omdat de remblok maar op een klein gedeelte van de schijf zelf pakt. De remtest kan dan goed zijn maar de schijf moet zeker voor 50% benut worden van zijn eigenlijke remoppervlak
Gisteren nog een Citoën Saxo afgekeurd met remschijven die nog 3mm dik waren :jerry Heb er nog snel hesp mee gesneden voor tussen mijn boterham ;) :jerry
3mm is serieus dun!!!! :shock: :shock: :shock: zoiets moet je voelen toch? :wtf
Moet dan vast achterop trommeltjes met goede remkracht hebben gehad ……welkom allebei, ik sluit me aan ;
:kewlpics :kewlpics :kewlpics :kewlpics@asconahobbyist wrote:
Ik denk dat je het niet goed leest,het maakt niet uit wélke LPG installatie je plaatst,het ligt aan de motor,die kan er gewoon niet tegen,en als je met een 80,000 km een koprevisie moet hebben,is je voordeel al tenietgedaan (en je hebt een rotgevoel over je auto omdat ie er relatief snel de brui aan geeft)
Kortom,of op benzine (blijven) rijden of voor een dieseltje gaan.
De oudere motoren,Z16XE,Z18XE,X16XEL,Z16SE,X16SZR kunnen er wel tegen maar de Z**XEP en Z**XER motoren zijn dus NIET geschikt voor LPG. Dit heet mij ook doen besluiten om de laatste serie Zafira A te kopen op LPG in plaats van een Zafira B,ondanks dat het in aanschaf niks scheelt.Ik bedoel eigenlijk hetzelfde als jij zegt, de klachten tonen aan dat het blok gewoon niet geschikt is. Ongeacht welk merk inbouwt.
Als er meer software-achtige storingen o.i.d waren dan zou het nog aan de kwaliteit van de LPG installatie kunnen liggen. (iets waar je nog grip op kan hebben door de keuze die maakt)Ik denk idd dat ik het niet ga doen.
Momenteel kan ik zo genieten van mijn wagen, die problemen kunnen veel rijplezier vergallen.
Thnx allemaal ! :thumbDus eigenlijk kun je stellen dat dit blok geschikt is voor een ombouw , maar in de praktijk onbetrouwbaar blijkt.
Problemen met kleppen en cilinderkop zijn neutrale klachten en niet leverancier / systeem specifiek ( software en stotteren kunnen dat wel zijn ) . Mijn Alfa had een vialle systeem waarbij het gaat om een LPI systeem ( injecteerde de LPG direct in de cilinder zonder mengstap vóór de benzine verstuivers. (oid ;) ). Dat schijnt net iets beter en minder problemen te veroorzaken.Wat zijn jullie systemen geweest? Welk merk LPG installatie.
Ik heb hier een offerte voor een lpg G3 systeem van het merk BRC met een 55 liter tank verzonken inbouw.
De kosten van de inbouw zijn 1895.00 euro incl btw montage en rdw keuring met 3 jaar garantie op de lpg install.
Inclusief de hogere lasten rijdt ik de investering in 1 1/2 jaar eruit en zou ca 1700 euro per jaar in de zak houden. ( zonder de extra OH kosten op klep en kop dan natuurlijk :D )Ik ben al aan het zoeken.
Ik krijg nog geen reactie terug op E bayOok schuim ik het duitse astra-h owners forum af voor een leverancier.
Daar hebben ze trouwens, uit gebrek aan een leverancier best leuke alternatieven gemaakt.Als ik een leverancier vindt post ik het hier.
Moet toch een gat in de markt zijn voor een leverancier!!!!!!!!!!!!!!!! :wtf -
AuteurBerichten