Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
als ik het goed heb is dit of 150.000km of om de 10 jaar
probleem is inmiddels opgelost bleek een slechte massa van de lambda sonde te zijn :thumb :thumb
https://www.xenonlamp.nl/originele-xenon-lampen-d2s-d2r” onclick=”window.open(this.href);return false;
de dealer weet idd ze prijzen wel ik had het ook mooi zelf gedaan :thumb
als het goed is zitten deze erin d2s
hiero een linkje http://www.well-done-xenon.nl/Opel-astra-H-,-G-Xenon-lamp-” onclick=”window.open(this.href);return false;
dan moet de optie idd aan gezet worden via de opcom zoals opeltje
succes ermee :thumb
Ga morgen ff kijken bij me pa ze auto je hoort het van me okey
ik zou morgen weer ff bij me pa ze auto kijken
als je erin zit moet je als je de deuren dicht wil doen dat knopje naast je gevaren lichten in drukken en ingedrukt houden en als ik het goed heb hoor je dan een piep (check ik morgen even voor )mocht je toevallig in de buurt wonen van utrecht mag je gerust is een keer langs komen dan wil ik het wel via de opcom voor je instellen :agent
bij me pa ze astra h kon ik het instellen door het knopje van de deuren op slot doen een paar seconden ingedrukt te houden
gaat je portier nog wel dicht met de cv
ken ook dealers onderling zijn geweest met uitwisseling van de voorraad zo heeft mij twintop een poos in ede bij de opel te koop gestaan en daarna in epe (waar ik hem uit eindelijk heb gekocht)
Wat er precies kapot aan ging durf ik niet te zeggen wel weet ik dat het toen apk afkeur was en dat er een nieuwe in moest
Voor de rest rijd de auto nog als een zonnetje en markeert er niks aan
okey dat die niet nieuw is maak niet uit maar wat kost hij
en waarneer heb jij tijd om er na te kijken ik ben vanaf morgen 8 dagen vrij dus heb de komende dagen wel tijd om even langs te komen :thumb
beste liviu2004 ik heb helaas niet het apparatuur om het allemaal door te meten enzo
en wat kost evt een nieuwe ecu mocht dit het probleem zijn
en robbie bedankt voor de tip :thumb
hoi wim-v6
ja allebei de lambda zijn originele
en nee heb nog niet gekeken na lmm en de temp sensor hoe kan je deze testen en waar zijn deze te vinden alvast bedankt
Top ga is ff contact met ze opnemen :thumb
Super thnx ga is ff opzoek morgen bedankt voor de info
Okey thnx voor het mee denken en ben idd van plan om hem van een sloper te halen neem aan dat dit ook een 1.4 moet zijn
Is de kabel boom gewoon plug and play systeem zeg maar en heb je er misschien foto van
okey en wat kost zo nieuwe kabelboom en is dit evt zelf makkelijk te doen
ja was 100% olie
en de oliedruk sensoren is dat het genen wat links voor op het blok zit ?
ik heb vandaag ff de stekker los gehad van de lambda en zag er netjes uit wel zat er iets olie in maar dat was hooguit een kleine druppel
dus zou dit kunnen betekenen dat de oliedruk sensor kapot is ? en is deze evt makkelijk te vervangen
thnx opeltje17 ga er morgen bij daglicht even na kijken :thumb
okey die is verleden jaar vervangen voor een nieuwe
heb je toevallig een foto van waar die precies ziet dan ga ik morgen ff kijken hoe de stekker eruit ziet ervan
alvast bedankt :thumb
uitlaat is na mij weten niet lek (niet hoorbaar in iedere geval) kan het altijd even nakijken naartuurlijk
de stekker van de lambda sonde bedoel je dat zou ik ff aan de monteur moeten vragen of die daarna wil kijken de achterste komt namelijk van een sloper af en heb er nog 3 maanden garantie op dus kan er evt nog mee terug maar lijkt mij niet dat deze kapot is want kreeg voorheen een foutcode van de lambda sonde zelf te zien en nu niet
niemand ?
klopt waarschijnlijk tandwiel van de flap versleten
deze heb na horen zeggen makkelijk zelf vervangen en het beste deze er gelijk in doen http://www.ebay.nl/itm/Vauxhall-Opel-Astra-Twin-Top-Roof-cogs-gears-for-Parcel-shelf-motor-Flaps-wing-2-/221567959081?hash=item33967ac029″ onclick=”window.open(this.href);return false;
-
AuteurBerichten