Xenon lampje vervangen Astra H 2004

Forumindex Forums Modellen Astra Xenon lampje vervangen Astra H 2004

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17274228
    memoli40
    Deelnemer
      Lid sinds:
      6 November 2007

      Beste leden,

      Ik heb een af-fabriek xenon in mijn Astra H. Mijn linkerlampje is aan het verkleuren. Nu wil ik deze vervangen, maar heb 2 vragen waar ik geen antwoord op heb gevonden. Op internet staan verschillende verhalen en how-to’s.

      Vraag 1: moet ik beide lampjes vervangen?
      Vraag 2: moet de hele bumper eraf of kan ik via mijn wielkast bij de xenon komen?

      Alvast bedankt voor alle hulp.

      Met vriendelijke groet,
      Mehmet

      #18301990
      stefanDTI
        Lid sinds:
        10 May 2007

        Beste is om gelijk twee lampen te verangen omdat eigenlijk je voorbumper eraf moet om er het beste bij te kunnen komen. (Ook koplamp eruit pakken)

        #18301991
        memoli40
        Deelnemer
          Lid sinds:
          6 November 2007

          Vandaag effe gekeken, je komt via je wielkast er idd niet in. Kan het niet via de motorkap? Zekeringkast naast me accu eruit ofzo. Ook gebeld met de dealer, ze zeggen dat het een halfuurtje werk is a 56 euro. Lamp kost 165 euro per stuk! Ze wilden niet vertellen welke lampje erin zat.

          #18301992
          patjuhw
          Deelnemer
            Lid sinds:
            13 April 2014

            als het goed is zitten deze erin d2s

            hiero een linkje http://www.well-done-xenon.nl/Opel-astra-H-,-G-Xenon-lamp-” onclick=”window.open(this.href);return false;

            #18301993
            Engee
            Deelnemer
              Lid sinds:
              13 November 2007

              Klopt, originele units zit d2s in.

              Behoorlijke prijzen weer bij de dealert….

              Lampjes via internet voor 100 euro per 2 en zelf een uurtje werk, ben je klaar voor 100 euro :hmmz Ik zou het wel weten!

              #18301994
              patjuhw
              Deelnemer
                Lid sinds:
                13 April 2014

                de dealer weet idd ze prijzen wel ik had het ook mooi zelf gedaan :thumb

                #18301995
                memoli40
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  6 November 2007

                  Thanks, ik ga het idd zelf doen. Kan ik ook mijn koplampen grondig schoonmaken en inspuiten met blanke lak, kan het mooi binnen drogen. Wat betreft de lampjes ben ik bang dat de lampjes op internet voor 80% Chinese namaak zijn. Tips over originele eerlijke aanbieders zijn welkom. Site van well done had ik ook gezien

                  #18301996
                  patjuhw
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    13 April 2014

                    https://www.xenonlamp.nl/originele-xenon-lampen-d2s-d2r” onclick=”window.open(this.href);return false;

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.