Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ik was er al bang voor, bedankt voor het kijken!
Word toch een gsi zoeken.Groeten Paul
Mooi!, bedankt alvast!
Stomme vraag misschien maar ik neem aan dat jij die antraciete gt heb gekocht zonder verlichting en bumpers, die stootlijsten op dd zijkant zijn die geplakt of met klemmetjes?
Ik heb interesse in een gt maar daar zitten ook die lelijke lijsten op, geplakt is niet zo’n punt maar anders word mijn interesse ineens een stuk minder.
Alvast bedankt voor je reactie.Groeten Paul
Ziet er dik uit Hans!!!!
origineel gepost door louwe 16 klepper
origineel gepost door Pablo
origineel gepost door c-dett16v
die rover is inderdaad een mooi ding, 3.5 of 3.9
hebben alleen bijna geen vermogen……………..4,2 4,5 supercharged, is een olds blok, in de uk echt enorm veel voor te krijgen en dan rijd je letjes helemaal zoek hoor:wors
Als ik iemand vind die het voor een leuke prijs in wil bouwen ga ik delen verzamelen hoor :wuballe letjes zoekrijden:hmmz
rechtdoor mischien wel
op n bochten circuit zal t n heel ander verhaal worden;)heb nog wel n 5,7 chevy liggen;)
wel 2 ook:PHaha, ik begrijp wel dat dat niet zo maar gebeurd hoor en al helemaal niet als ze gaan chippen, v8 is gewoon leuk!, en de rover is maar 15 kilo zwaarder dan een cih dus dat valt wel mee, een 350 weegt als lood en is niet te vergelijken natuurlijk!
V8 is gewoon lekker, geen hoogstaande techniek maar wel lekker :agentorigineel gepost door c-dett16v
die rover is inderdaad een mooi ding, 3.5 of 3.9
hebben alleen bijna geen vermogen……………..4,2 4,5 supercharged, is een olds blok, in de uk echt enorm veel voor te krijgen en dan rijd je letjes helemaal zoek hoor:wors
Als ik iemand vind die het voor een leuke prijs in wil bouwen ga ik delen verzamelen hoor :wuborigineel gepost door carboncorsa
Aaahh!!:o die velgen zijn heeeel fijncustom made zo te zien.Ronal hart toch…
Dit is echt een dikke bak!!!:o
Ik had hem nog nooit gezien maar dik in orde zo:thumbuporigineel gepost door Fearless
origineel gepost door Pablo
Kan nog zo goed lopen maar dat ziet er toch niet uit :pukeNooit die rencup gezien?
Allemaal super brede golfjes 1 en kadettjes die van punt a naar b racen….bosweggetjes….bergaf..enz
geweldige sport :DJawel maar die zijn nog in verhouding, hier is die wel zoek vind ik, maar goed, smaken verschillen!
Kan nog zo goed lopen maar dat ziet er toch niet uit :puke
Dat het niet zo mooi word als gewoon in de was zetten is natuurlijk grote onzin, ik heb het jaren gedaan en de glans is alleen maar groter mits het goed gedaan is natuurlijk, je kan het beter polijsten en het is veel harder, vogelpoep vreet niet zo vlug in als een gewone was laag.
Je begint hetzelfde als gewoon poetsen, goed wassen, reinigen en vervolgens heel de lak goed machinaal cleanen.
Heel de auto weer goed reinigen/wassen en de betere (zoals protech) plakken het zwart af (rubbers ed) zodat dit niet blijvend wit uitslaat want dat risico zit er in.
Vervolgens behandel je de lak met een weekmaker (component 1) en vervolgens met de teflonlaag (component 2) Dit werkt goed in op de lak en dan ga je hem polijsten, dit word echt kei en kei hard en kan echt super glimmen als je het goed doet.
Protech is wel de bekendste en tevens duurste, niet alles is hetzelfde, waxoil bijvoorbeeld claimt hetzelfde te zijn maar is op was basis en dus ook na een aantal maanden zo goed als weg..
Kost wat maar dan heb je ook wat, maar het kost ook echt wat, ik verkocht diamonite en dat koste inkoop al heel ruim over de €100,- voor 1 auto!
Kortom, als je de goeie heb is het echt super alleen op oude lak werkt het eigenlijk niet echt goed meer omdat de lak te hard is voor de weekmaker.:D , ja zover was ik ook, hij heb een flinke schade ook nog;)
Dank je, hij is alleen al jaren niet meer van mij:cry
Het zijn Borbet BS-sen in zoals vernoemd 8 en 9j 15 et15.
Op mijn huidige sedan wil ik straks 8 en 9j 14, zit nu azev a onder in 15, rijd gewoon het lekkerst.Helder, bedankt!
Lijkt op mijn “oude”wieltjes, is dat niet powertech of zoiets?
Dussel hier op het forum moet dat weten, die heeft ze er op gelegd:)
Volgens mij is dat geen azev a hoor…., de randen zijn te rond vlgs mij.
Mijn huidige limo wil ik -85 doen met liefst 14 inch, maar voorlopig laat ik effe zitten wat er nu onder zit -40 met 15 inch azev a, functioneel en dan kan ik eerst de schade herstellen en kijken hoe de eco pech het houd:D
-/-60 mm pipo verlaging met 15 inch 8j et 15 en 9j et 15;
Voor geen enkel probleem, achter kon niemand meer achterin want dan liep ie wel aan, anders alleen bij echte putten in de weg.Geen coupe maar dat maakt geen ruk uit natuurlijk :vertag
10 februari 2010 om 06:52 In reactie op: Opel commodore A 5700 V8 update 14-01-2012 wattstelsel! #17470800En een chevy cowl induction hood?
origineel gepost door KERNI
Ik ben er niet, geen tijd ;)Maar die ascona komt met zekerheid van Marc vd brand af ;)
Vader van mats ……Ding gaat als een brandweer :D
Gr.kerni
Zolang als ik hier woon komen er al dikke ascona’s en c-tjes dwars de hoek om door son en breugel, helaas is ie nu naar Nijnsel…., die bouwt die dingen al lang om!!!!
Azev is ook favoriet op zijn eigen auto’s volgens mij, heb heel lang geleden een zilver grijze b ascona van hem willen kopen, helemaal standaard om te zien, laag met azev en subtiel 16v achterop, echt knappe wagens die ze daar bouwen :wuborigineel gepost door wim-v6
Ow vandaar de naam C2 16V ondrin je berichthaha…
ja kan ook..
willem
Zjuust;)
Maar bedankt!
Oke dank u!, op het kentekenbewijs staat 12n;)
Sjezu, jammer van die trans am:cry
9J hoef je niet te slijpen hoor, ik reed 9j 15 et15 195/45r15 erop en dat ging in principe prima met de originele, niet gerolde randen en en een “Pipo drop”:jerry van min 60 met gele korte koni’s :wub
Die wielen zou ik wel weer terug willen:thumbuporigineel gepost door hanskadett
hmmm:hmmzdus met een 12.. niet en past die er zo onder dan en van welke manta moet ik die pakken dan of wat is het beste:)Dat past zo inderdaad, a manta 1.5 cm per kant breder en b manta 3 cm per kant.
De verschillende overbrengingen weet ik niet, vlgs mij is 1,6 het kortst maar dat weet ik niet zeker.Als je een cih ombouw doet/hebt wel, standaard 1200 niet.
-
AuteurBerichten