Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Luchtmassameter vervangen, foutcode gewist. Daarna niet meer terug gekomen, conclusie Luchtmassameter.
Ondertussen ben ik erachter gekomen dat mijn accu totaal op is geraakt, want al een tijd ging het starten moeizaam. Accu vervangen voor een Bosch 52 aH en het storingslampje die brand voorlopig niet meer. Zou het misschien al die tijd aan de accu hebben gelegen? Of geeft een foutcode helemaal geen accu aan?
Ik heb maar gewoon precies hetzelfde besteld zoals in de auto zelf zit, dat is een Bosch en kost me € 100,- .
Ben alleen wel benieuwd wat Wim-V6 nou van die code P1616 heeft gevonden.
@The Duke
En een originele LMM is van Bosch neem ik aan?
Inmiddels alle leidingen gecheckt op lekken of scheuren, alles zag er nog goed uit, niks ontdekt. Zal ik maar gewoon een LMM bestellen?
En heeft die Z18XE een zelfde soort systeem?
De teller is niet gewisseld, het betreft een Originele Corsa die ik gekocht heb met 86.000 op de teller. Nu heeft het slechts de 139.000 aangetikt.
Allereerst bedankt voor je snelle reactie McKaamos,
Wat zijn het veel dingen die je opgenoemd hebt. Voor iemand als ik, die best wel handig is, maar niet zo veel verstand heeft van auto’s. Wil ik het er best wel op wagen om te onderzoeken of ik die lek kan vinden. Ik ben nu te laat om zo een bus remmen reiniger te kopen dus dat wordt maandag pas. Alleen moet ik natuurlijk wel weten hoe zo een vacuümleiding er nou uitziet, heb het geprobeerd te googelen maar kom er maar niet uit.
Ook wist ik niet dat mijn auto injecties had. Of zijn injectoren en injecties twee verschillende dingen? Wat ik wel kan doen morgen eventueel, kijken of inderdaad een steenmarter heeft lopen knagen. Of heb ik daar ook een bus remmen reiniger voor nodig?
-
AuteurBerichten