Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
8 februari 2015 om 20:58 In reactie op: Passend maken front mount intercooler icm airco astra coupé #18269581
Na een middagje sleutelen is het me gelukt om heel het pakket met intercooler bijna 3 cm naar achteren te verplaatsen. Ik heb de beugels aangepast om die ruimte te winnen.
Ik heb wel de keuze gemaakt om een opc2 bumper aan te schaffen.
Nu heb ik bij GM Tuningparts een imitatie bumper (wel van ABS) gevonden.Hebben jullie hier toevallig ervaring mee? pasvorm, kwaliteit enzo?
Grt Mathijs
28 januari 2015 om 20:25 In reactie op: Passend maken front mount intercooler icm airco astra coupé #18269578goed te horen. Nog even wat punten op de i zetten, dan zal ik eens een afspraak maken.
rijdt je ook met een DV, of heb je standaard de originele recirc valve?27 januari 2015 om 20:03 In reactie op: Passend maken front mount intercooler icm airco astra coupé #18269576Dat klinkt erg goed… Zijn ook mooie waardes. Van mij hoeft dat geschok ook niet zo.
Ik heb mijn eigen bak gehouden, misschien ooit nog naar een 6bak.
Mijn LEH is van 2008, gelukkig ook nog vrij jong.Spreken ze bij Klasen een beetje Nederlands of Engels? Mijn Duits is niet best :angel
25 januari 2015 om 21:42 In reactie op: Passend maken front mount intercooler icm airco astra coupé #18269573leek me ook al sterk dat je totaal zonder aanpassing weg zou komen.
TX garandeert over deze intercooler kit een haalbaar vermogen tot 350 pk.
meer als zat als je het mij vraagt. ;)
Baas J, waar heb jij hem laten mappen? jij rijdt toch ook met een LEH blok? Welke waardes haal je eruit?
21 januari 2015 om 20:26 In reactie op: Passend maken front mount intercooler icm airco astra coupé #18269570thanks voor de reacties, en het artikel nummer.
Ik heb ook ergens gevonden hoe je je eigen beugeltjes kunt aanpassen om 2 cm te winnen,
Dat wordt weer even klussen, heb volgens mij nog extra beugeltjes liggen van een oud subframe.20 januari 2015 om 22:05 In reactie op: Passend maken front mount intercooler icm airco astra coupé #18269567een opc 2 bumper biedt net iets meer ruimte als de coupé bumper.
Bij de coupé bumper moet ik haast heel het middenstuk weghalen, en dat vind ik echt zonde. Ziet er ook niet uit met zo’n alu blok ervoor.
Dan is het ook nog zo dat de mistlampen niet meer passen door de slangen die naar de intercooler lopen :(
Misschien toch maar eens kijken voor een opc2 bumper…18 januari 2015 om 16:49 In reactie op: Passend maken front mount intercooler icm airco astra coupé #18269564nee, die is er al af.
Ik heb er 2 slimline fans op zitten, zaten bij het fmic systeem.Het probleem is de droger, naast de airco radiateur. daar verlies ik ruimte omdat deze iets verder naar voren zit tov de airco radiateur. als dat niet in de weg zat, had de intercooler nog zo’n 2 cm naar achteren gekund.
Bedankt heren, ik ben blij met jullie reacties!
Ik heb een kaal blok in bestelling staan, waarbij ik de aanbouwdelen van mijn let ga gebruiken.
De beste man had ook de leh injectoren en 80mm lmm liggen dus die komen meteen mee.Hoe heb jij dat opgelost met die externe pomp Baas J? heb je hem er wel op aangesloten?
en wat betreft die sensoren, is dat een kwestie van plus en min omdraaien? of komt er meer bij kijken…
Zodra de verbouwing begint, zal ik het hier plaatsen.
De coupé krijgt een volledige make over, dus ook spuitwerk.
Waarschijnlijk houd ik het bij 270 pk of iets in die richting, gewoon om het veilig te houden. maar een sportkoppeling lijkt me daarbij wel verstandig.Mvg Mathijs
Oké, hier heb ik wat aan. ;)
ik wil toch gaan voor een chip op maat in de nabije toekomst.
Er komt nu ook een fmic op, en de uitlaat is al aangepakt.
Hoeveel vermogen zou ik met deze setup veilig kunnen behalen?
en is een sport koppeling aan te raden?Is de luchtmassa meter hetzelfde en alleen de behuizing groter?
of zijn de luchtmassa meters echt verschillend?mvg Mathijs
Oke, hier is het idee.
ik heb een goed LEH blok gevonden. Weinig km en komt uit 2008.
Komt zonder aanbouwdelen naar NL. Is wel voorzien van vliegwiel.
Waar moet ik allemaal aan denken bij het omruilen van mijn LET blok?
Ik weet dat ik een 80 mm llm nodig heb en de LEH injectoren.
maar past bijvoorbeeld dat vliegwiel op de overbrenging naar de F23 bak?
en welke knelpunten kom ik nog meer tegen?Thanks alvast.
Mvg MathijsIemand ervaring met het importeren van een leh blok uit Engeland?
grt Matty
ah dat zag ik niet
Ja die. En ook de uiteinden van de dakrailsen.
Ik heb ook nog een dakluik waar zeker een nieuwe in moet.Mvg
zitten hier ook die delen bij als verlenging voor de zijschermen?
Mvg MathijsZijn die koppelingen voor de LEH ook gewoon toe te passen op de LET?
Waarschijnlijk moet ik de mijne ook vervangen, is deze dan een goeie keuze? http://www.performance-kupplung.de/shop10/index.php/sachs-performance-kupplung-verstaerkte-kupplung-opel/astra-h/2-0-turbo-147kw/kupplungskit-sachs-serie-opel-astra-h-2-0-turbo-1165.html” onclick=”window.open(this.href);return false;Mvg Mathijs
Hallo, nog steeds ben ik bezig om de beste keuze te maken voor mijn coupé. Ik vroeg mij eigenlijk af of er niet een specialist is in NL, die misschien in blokken handelt… Is er niet zoiets als een ruilblok mogelijk? En wat voor een voor en nadelen zitten daar aan?
Mvg Matty
Misschien een domme vraag. Maar wat is zuigerbodem koeling en waarom is het persé nodig?
ik heb de kop nog geen jaar geleden laten reviseren. Toen zagen we al dat de rest ook snel aan de beurt zou komen… maar ik had toen een te krap budget, dus ik wist wel dat dit zou gaan komen. En een Leh kopen voor dat geld? Ben ik dan niet veel meer kwijt? en zijn die onderblokken dan ook sterker dan die van de Let?
Mvg Matty
wat is dan eigenlijk het verschil met die waardes? en welke is gunstiger als je wat mindere kilometers maakt?
Ik heb er ook 5w30 kroon olie vol syntheet, maar de afstanden die ik rijd zijn niet zo lang. misschien beter een dikkere olie pakken dan maar? :hmmzJe hoeft je geen zorgen te maken over Courtenay, die zijn betrouwbaar en vaak ook heel snel met leveren! :thumb
Dat is aardig te behappen… red je in Nederland echt niet voor dat bedrag… ;)
Gezien ja… alleen is dat geen front mounth… :(
Oke bedankt Dion, die van tx lijkt me niet te duur als ik het zo vergelijk.
Het is een mooi compleet set. EDS is wel een heel stuk duurder ermee. weet niet waar dat aan ligt??mvg Matty
http://www.txautosport.co.uk/mk4-astra-g-gsi-coupe-sri-turbo-intercooler-kit-z20let-58-p.asp” onclick=”window.open(this.href);return false;
omgerekend naar euro’s kost de TX intercoolerset € 353,50. dat is compleet met slimline fans.
http://www.ebay.co.uk/itm/VAUXHALL-OPEL-ASTRA-MK4-2-0-TURBO-SRI-Z20LET-FRONT-MOUNT-INTERCOOLER-KIT-FMIC-/320973469105?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Car+Make%3AVauxhall&hash=item4abb8275b1″ onclick=”window.open(this.href);return false;
deze jongen hier kost omgerekend € 270,74, maar dat is zonder fans.
Mijn airco doet het momenteel niet, en voorlopig laat ik dat zo, maar ik ben niet van plan hem helemaal weg te halen, want in de toekomst wil ik dat ik hem gewoon weer kan gebruiken.
Mijn vraag nu,
Dient de bestaande fan alleen maar voor de koeling van de airco, of slaat deze ook in als de motor te warm wordt? Ik denk het 2e, dus in mijn ogen zijn die slimline fans echt nodig als ik in front mounth intercooler plaats…. Toch??mvg matty
He dion,
Heb je dat intercooler set van TX van de foto ook zelf?
Ik wil die ook aan gaan schaffen…
Moest je veel aanpassen aan je coupé bumper?Mvg Matty
-
AuteurBerichten