Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
15 augustus 2011 om 20:09 In reactie op: VW Brengt bod uit op Opel, maar GM ontkent verkoop.. #17901408
Originally posted by Aapje
Let wel op dat je niet speakers koopt met magneten die een kilometer uitsteken ;) Anders kom je misschien tegen ‘t raam aan in de deur…Max inbouwdiepte met pasringen is 76mm dacht ik. Dat ging iig net in mijn G-OPC toen (DLS R6a) king:
Hmz, mss wordt een 1600 Turbo toch nog wel interressant voor Opelfreak:hmmz
Een chocoladeletter, wel puur natuurlijk:thumbup
Lijkt mij het meest op een Infinity
10 november 2010 om 18:55 In reactie op: Het grote "geef mij een appeltaart met slagroom" s #17755210Doe mij maar een appel citroenvlaai
Ik heb al 10 jaar een volledig titanium Festina, zoiets als deze. Alleen dan de achtergrond iets lichter (metaal met soort golfjes erin) en de cijfertjes in de miniklokjes rood:
Originally posted by biancaatje
een vriend van mij heb GHB in zijn kenteken……… leuk je kenteken met een partydrug erin hihihileuk is die, heeft een maat van me ook op zijn Toyota Supraking:
Op MP biedt ene http://www.airbrushdennis.nl zijn diensten aan. Staat ook pinstriping bij. Zit in Oudenbosch.
The Levellers – Liberty song
Een Alpine geeft idd een heel goed geluid, zeker met 4V uitgangen al zijn die vaak weer net iets duurder. Caliber kan zich op geen enkel vlak met Alpine meten dus wat dat betreft een heel eenvoudige keuze.
En idd wat Vinci zegt, leg op die 4×75 watt maar een kilo zout. Caliber overdrijft nogal graag;)
ik zou sowieso geen van beide merken willen, maar moest ik kiezen dan de Caliber.
(ik kijk nu even naar mijn 2 katten die naast me liggen, waar ik meer dan dol op ben, en denk) k#t, het zal je maar gebeuren dat er een huisdier van je wegvalt. Je weet dat het ooit gebeurd maar doet enorm veel pijn, spreek iig uit ervaring. Gecondoleerd.
Caliber staat er wel om bekend dat de gegeven vermogens vaak nogal overdreven zijn. Of ie daadwerkelijk te zwaar is is dus maar de vraag, bovendien zou je de vermogensafgifte op de versterker toch moeten kunnen regelen. Beter een zwaardere die makkelijker je speakers aan kan sturen (klinkt ook rustiger) dan een lichte die het wel kan maar daarvoor veel meer moeite moet doen.
Mac Audio is niet goed maar ook niet slecht, je zal je er geen buil aan vallen maar verwacht er ook geen wonderen van. Is wat dat betreft met veel merken te vergelijken denk ik, zolang je maar de middelste series pakt en het Kijkshop spul (Boschmann / Marquant) en betere spul (Focal / DLS) weglaat.
De meeste puur tuningwagens komen alleen met shows naar buiten, worden bijna niet gespot tenzij je naar meetings gaat. Ik heb zelf een aantal jaartjes in de Belgische tuningscene rondgelopen en moet zeggen, daar zitten echt heel gave bakken tussen, tot vergulde motorblokken en voorassen aan toe. Diversiteit in merken was ook heel hoog. Zal wel eens kijken of ik daar nog wat leuke plaatjes van heb.
Ik wist niet dat Harry Potter al 18 was en een rijbewijs heeftking:king:
Ik had met ophoogringen 76mm inbouwdiepte (DLS R6a) in mijn OPC, raam kon er net vrij langs lopen. Verder ophogen was eigenlijk niet mogelijk dus dit zal wel de max maat zijn wat inbouwdiepte betreft.
eerst werken tot ongeveer 17.00 uur en ‘s avonds eerst een paar uur studeren, daarna lekker van een Belgisch trappistenbiertje genieten:wors
Of als dat niet gaat in ieder geval een zg. filler gebruiken, dan hef je het relief in de grepen op. Staat veel strakker.
Originally posted by ytzen
weet je dat zeker?
ik kan het namelijk nergens vindenVoor is zeker 16.5cm want in die maat heb ik een compo in mijn OPC gehad. Zover ik weet wijkt de achterste maat daar niet vanaf.
Das volgens mij 16.5 cm
Gefeliciteerd, en natuurlijk een manta als knuffel………helemaal goed:thumbup
Ik had toen bij mijn Astra G een hoedenplank van MDF en daar originele ophang-/scharnierpuntjes bijgekocht, die eronder gemonteerd en werkte perfekt. De originele ophangrubbers konden echter het gewicht niet aan dus dat had ik met heel dunne staalkabeltjes gedaan.
-
AuteurBerichten