Mac Audio

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie Mac Audio

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17227406
    2e-c14nz
      Lid sinds:
      5 June 2009

      He beste mensen even een vraag over het merk Mac Audio.
      Ik heb een tijdje geleden een stel versterkers gekregen van familie, een Rockford Fosgate, en een Mac Audio. Nu heb ik de huidige versterker vervangen door de Rockford, en de sub door 1 van Kicker. Nu is de Mac Audio een 4 kanaals, en wil deze gebruiken voor een ander projectje. Nu is mijn vraag, hoe is jullie ervaring met dit merk? Hoe zijn ze kwalitatief? vergelijkbaar met een ander merk?

      Gr Sander

      #17745752
      opelfreak
        Lid sinds:
        29 June 2004

        Mac Audio is niet goed maar ook niet slecht, je zal je er geen buil aan vallen maar verwacht er ook geen wonderen van. Is wat dat betreft met veel merken te vergelijken denk ik, zolang je maar de middelste series pakt en het Kijkshop spul (Boschmann / Marquant) en betere spul (Focal / DLS) weglaat.

        #17745753
        Fearless
        Deelnemer
          Lid sinds:
          9 January 2005

          Als ik in de winkel sta…koop ik dat iig niet. Of het moet een aanbieding zijn en het geluid is verder niet belangrijk…..

          Hoeveel amp is die versterker gezekerd?

          #17745754
          2e-c14nz
            Lid sinds:
            5 June 2009

            Er zitten 2 25 amp zekeringen in. Het is het type spider 6800. Heb er niets voor hoeven te betalen, dus ik ben er niet armer op geworden :)

            #17745755
            HardcoreHell
              Lid sinds:
              14 March 2005

              Ik denk dat je Mac Audio een beetje kunt vergelijken met Kenwood.
              Prijs – kwaliteit is in goede verhouding.
              Net wat beter dan Axton, Spectron en die merken.

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.