Opel_Astr@

Aangemaakte reacties

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 363)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: hallo iedereen #18239010
    Opel_Astr@
      Lid sinds:
      16 September 2004

      Welkom michael :thumbup :jerry
      Gr Robert

      In reactie op: Opel Astra GESPOT #17343129
      Opel_Astr@
        Lid sinds:
        16 September 2004

        @wessaa wrote:

        @Rob-Epe wrote:

        Bijna bij Wessa voor de deur gespot (zaterdag)… een Astra H GTC in Breeze Blue… zeer nette verschijning :thumbup

        ik woon daar niet meer haha, me ouders nog wel! die auto is van een kameraad van me!

        Dat was ik :jerry moest de pa van Wessaa wegbrengen naar de garage

        In reactie op: Najaars meeting Amersfoort 7 Oktober OPN #18072753
        Opel_Astr@
          Lid sinds:
          16 September 2004

          Mooie foto’s

          Was weer een top meeting met veel verschillende opels
          Helaas worden de oldies steeds schaarser maar dat geeft ze dan wel weer meer bekijks op een meeting en dat is dan ook weer een plus punt :thumb

          Heb zelf een aantal filmpjes geschoten

          http://www.youtube.com/watch?v=peN50QeKUyE&feature=plcp
          http://www.youtube.com/watch?v=kSK3XUOkQ50&feature=plcp
          http://www.youtube.com/watch?v=_0EFL0ak-iA&feature=plcp
          http://www.youtube.com/watch?v=VDM8oOdINYw&feature=plcp
          http://www.youtube.com/watch?v=DXxZpWsgrIY&feature=plcp

          Opel_Astr@
            Lid sinds:
            16 September 2004

            Dat zijn wel foto’s van laat in de middag tegen 3uur zon beetje (te zien aan de foto’s), maar was idd zeker een geslaagde meeting

            2 filmpjes van vroeg in de middag van de opkomst :jerry

            http://www.youtube.com/watch?v=X-d8Si8Mduw&feature=plcp

            http://www.youtube.com/watch?v=hEJDZQuv-yU&feature=plcp

            In reactie op: sevenum 2012 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! #18013580
            Opel_Astr@
              Lid sinds:
              16 September 2004

              Was zeker gezellig gister en genoeg mensen weer gesproken en veel mooie opels weer maar wat was het warm idd

              Wat filmpjes die wij hebben gemaakt op de meeting :kewlpics

              [youtube:crvuwcte]http://www.youtube.com/watch?v=jN0waurjJRA[/youtube:crvuwcte]

              [youtube:crvuwcte]http://www.youtube.com/watch?v=80rLE5ceAXU[/youtube:crvuwcte]

              [youtube:crvuwcte]http://www.youtube.com/watch?v=V2les6PgvOY[/youtube:crvuwcte]

              In reactie op: OPEL meeting HENGELO #18021016
              Opel_Astr@
                Lid sinds:
                16 September 2004

                Zo en we zijn weer terug.. was zeker gezellig maar wel winderig :jerry

                Foto’s van de mini meeting die gehouden werd in Hengelo.

                Onze cameraman ook bezig :jerry

                En de filmpjes staan op ons Youtube kanaal :D

                http://www.youtube.com/user/DutchBlitzSociety
                Wel even bij kwaliteit voor Full HD 1080p kiezen he :D

                http://www.youtube.com/watch?v=Jbu_5SiltNg&feature=plcp

                http://www.youtube.com/watch?v=3-DKyjosDcM&feature=plcp

                http://www.youtube.com/watch?v=B6tFHUu8BYM&feature=plcp

                http://www.youtube.com/watch?v=LtWt-RLo_D0&feature=plcp

                http://www.youtube.com/watch?v=D_l39ESdlGk&feature=plcp

                http://www.youtube.com/watch?v=wLr8k8S8Vcg&feature=plcp

                In reactie op: OPEL meeting HENGELO #18021008
                Opel_Astr@
                  Lid sinds:
                  16 September 2004

                  Even voor de goede orde :jerry

                  De meeting begint morgen (1 Juli) om 14:00??

                  En de lokatie is:??
                  IKEA Hengelo
                  Het Plein 100
                  7559 SR Hengelo

                  Er staat zo veel slowchat in, dat het niet meer overzichtelijk is (staat ook niet in de startpost) :jerry

                  Wij komen met de Dutch Blitz Society crew met de volgende personen langs: :thumb

                  1. Andre Heidi
                  2. Robert
                  3. Patrick
                  4. Joas

                  Hoop wel dat we het droog houden heel de dag :thumb

                  In reactie op: Show hier je Astra Deel 1 #18134228
                  Opel_Astr@
                    Lid sinds:
                    16 September 2004

                    @Nn.athal[ii]e wrote:

                    <3

                    Dit is de oude astra van Jochem Rheebergen… origineel was dit een 1.6 16v.. ..heeft tussendoor ook alweer veel eigenaren gehad.. wel mooi dat hij nog steeds op de weg is :thumb

                    De auto was vaak bij NL-POWER te vinden omdat hij daar de webpagina van onderhield toen de tijd

                    Nostalgie :wors toen OTD nog bestond hahaha

                    Opel_Astr@
                      Lid sinds:
                      16 September 2004

                      zoals beloofd

                      Links origineel GM, in het midden Deawoo slot van de achterkant, en rechts ook Deawoo voorkant
                      Zoals je ziet mist het deawoo slot het haakje die het opel slot origineel wel heeft om te klep te ontgrendellen.

                      Deawoo motor van de voor/achterkant

                      Je kan het deawoo slot en de motor onder andere ook monteren op een D kadett, E kadett duhh, Astra F, Astra G, en veel andere opel modellen die hetzelfde slot gebruiken

                      Opel_Astr@
                        Lid sinds:
                        16 September 2004

                        Je moet het slot plus de motor van een nexia scoren

                        Het slot en de motor past 1 op 1 je hoeft niks aan te passen

                        Het slot van een Nexia mist een hoekje in de vergrendeling waardoor hij door het bedienen van de motor uit de vergrendeling wordt gehaald.
                        En het motortje schroef je ook zo in de klep..

                        Je hoeft alleen de Electra aan te leggen ( – chassis en geschakelde +) en ergens een knop aan de geschakelde +

                        Zal straks wel even een foto schieten

                        Volgens mij heb ik in mn topic ook nog wel wat foto’s staan http://www.opel-forum.nl/viewtopic.php?f=27&t=45836&start=625

                        Opel_Astr@
                          Lid sinds:
                          16 September 2004

                          Onze foto’s :kewlpics























































































                          Opel_Astr@
                            Lid sinds:
                            16 September 2004


















































                            Opel_Astr@
                              Lid sinds:
                              16 September 2004

                              JackM83:















































                              Opel_Astr@
                                Lid sinds:
                                16 September 2004

                                Was zeker jmr in de ochtend van het weer maar dat is later zeker goedgekomen.. En super gezellig natuurlijk :jerry

                                Voor de aanwezigen allemaal bedankt namens het bestuur :thumb

                                Nog meer mensen foto’s geschoten :kewlpics

                                Opel_Astr@
                                  Lid sinds:
                                  16 September 2004

                                  Gaat vast goedkomen vandaag was het hier meerendeel droog..
                                  Het weer kan wel stukken beter zonder twijfel maar dat kan je helaas nou net niet veranderen :jerry

                                  Opel_Astr@
                                    Lid sinds:
                                    16 September 2004

                                    Gezellig :thumb

                                    Nog 1 nachtje slapen :D

                                    Opel_Astr@
                                      Lid sinds:
                                      16 September 2004

                                      Nog 3 dagen heb er zin in :jerry

                                      Voor de mensen die denken waar ligt Teuge.. nou dat ligt net buiten Apeldoorn :thumb

                                      In reactie op: het dikke kadettjes topic #17326637
                                      Opel_Astr@
                                        Lid sinds:
                                        16 September 2004

                                        Denk dat mijne ook wel voldoet :wub :jerry

                                        In reactie op: opel_astr@'s german style kadett project #17311734
                                        Opel_Astr@
                                          Lid sinds:
                                          16 September 2004

                                          Zo was weer even stil maar de startproblemen zijn verholpen..

                                          Nieuwe Rotor/Nieuwe Bosch verdelerkap/nieuwe Bosch bougies/Origineel stekkertje voor koeltempsensor.

                                          Ook een splinternieuwe Waarschuwingsknipperlicht schakelaar gescoord omdat ik dacht dat mijne kapot was omdat de knipperlichten het niet wouden doen.
                                          Bleek het een geoxideerde zekering te zijn die daardoor geen contact meer maakte :angel

                                          En een nieuw orig GSI logo in de grill geplaatst :wub

                                          Plus de spacers (1cm) aan de voorkant gemonteerd.. :vertag

                                          Opel_Astr@
                                            Lid sinds:
                                            16 September 2004

                                            Zo het probleem is verholpen sinds afgelopen woensdag..

                                            De stekker die op de temperatuursensor hoort te zitten was door een vorige eigenaar afgeknipt en vervangen door twee amp stekkertje :angel (zie foto)

                                            Een originele stekker plus flink stuk draad op de sloop gehaald en er tussen gezet. (zie foto)

                                            De rotor en Bosch verdelerkap vervangen (in de nieuwe zitten 4 contactpunten ipv 2 in de oude)

                                            En toen was het direct starten en lopen en dat elke keer :thumbup :thumb :jerry

                                            Opel_Astr@
                                              Lid sinds:
                                              16 September 2004

                                              En jah hoor vannochtend weer eens geprobeert te starten maar nee hoor wil weer niet :fy1
                                              De bougies zijn allemaal zijknat van de benzine :argue
                                              Ze zijn nog wel netjes schoon dus de ontbranding is goed.
                                              Wordt het nu wel een beetje zat zo…
                                              De accu is 12.24V vol zou dus eigenlijk voldoende moeten zijn..

                                              Snap er niks van zo heb ik een week nergens meer last van en nu vertikt hij het weer… :hmmz

                                              Kan ik dus weer beginnen met onderzoek… :angel

                                              Opel_Astr@
                                                Lid sinds:
                                                16 September 2004

                                                Hij loopt weer :thumb
                                                En reageerd ook veel beter op het gas (houd niet meer in bij snel gasgeven)
                                                Vannochtend deed hij alleen nog even moeilijk eerste keer niet starten (na 5sec vond ik het wel genoeg) Tweede keer sloeg hij wel netjes aan.

                                                Wat is uitgevoerd: :vertag
                                                Nieuwe Bosch super +3 WR8DC+ Bougies gemonteerd (enkel punts) (de super 4+ 4 punts bougies bewaar ik)
                                                De verdelerkap nog eens losgehad en de contactpunten waren nog schoon.
                                                Bougiekabels doorgemeten op Ohm waarde en minimaal tot niets dus die zijn ook goed
                                                Op de bobine de amp stekkerverbinding opgeschuurd.
                                                Daarna de sleutel omdraaien en het was starten lopen (binnen 2sec)
                                                Later die dag nogeens geprobeert en een testritje gemaakt en ging zonder problemen..

                                                Daarstraks de bougie uit cilinder 1 verwijderd en is nog mooi schoon..

                                                Klopt het trouwens dat een bosch verdelerkap maar twee contactpunten heeft?? 4 lijkt me logischer :angel heb van de Astra GSI van mn broertje de verdelerkap geleend “Ducellier” systeem en daar zitten wel 4 contactpuntjes in.. maarjah die past natuurlijk niet icm de Bosch systeem bougie kabels die ik er nu op heb zitten, of ik moet zn kabels lenen :jerry

                                                Opel_Astr@
                                                  Lid sinds:
                                                  16 September 2004

                                                  Vannochtend wou hij weer niet starten :fy1 :argue

                                                  Gister start hij ook niet:
                                                  Gister Gecontroleerd:
                                                  -Bougies losgehad: Waren zwart (teveel benzine/slechte ontsteking??)
                                                  -Bougie cilinder 1 en 2 een beetje vochtig
                                                  -Brandstofpomp relais klikt bij aanzetten contact en klikt weer bij uitzetten contact.
                                                  -Brandstofpomp gaat draaien bij starten van de auto
                                                  -Startmotor gaat gewoon normaal rond en dipt niet in.
                                                  -Accu is voldoende vol 12.2V
                                                  -Tank helemaal vol.
                                                  -Zekeringen in orde
                                                  -Als hij loopt staat er rond de 13.5 volt op de benzinepomp

                                                  Acties uitgevoerd:
                                                  -Contactpunten bougies schoongemaakt (zijn wel bosch super 4 en geen standaard 1 punts bougies)
                                                  -Benzinepomp direct op + accu laat de benzinepomp aanslaan (zou dus goed moeten zijn)
                                                  -Benzinepomp gaat gewoon aan bij starten auto.
                                                  -Aansluitingen benzinepomp opgeschuurd (was geoxideerd)
                                                  -Aarde aansluiting accu op chassis kaal opgeschuurd (was iets roestig)
                                                  -Vanaf de versnellingsbak naar de auto loopt een gloed nieuwe aarde kabel dus moet goed zijn.
                                                  -Gaskleppositiesensor losgehad en opnieuw juist gemonteerd (monteren en daarna tegen de klok in draaien totdat je weerstand voelt en daarna vastzetten met de twee boutjes, als je de gasklep dan opent moet hij gaan klikken en als je de gasklep weer sluit ook)
                                                  (had nog een andere gasklep positie sensor van een astra Gsi C20 8v alleem komen de boutgaten niet overeen en ander Bosch nummer)

                                                  Resultaat:
                                                  Hij liep weer naar 6sec doorstarten
                                                  Na een tijdje stationair te laten lopen de auto uitgezet en daarna weer aan en starte naar 3 sec weer netjes.
                                                  Begon toen hij aan het warmdraaien was echter weer iets te schommellen tussen de 750 en 1000rpm.. gas geven loste dat weer even op.

                                                  Actie voor het stationair probleem:
                                                  -Andere stappenmotor gemonteerd (van de astra gsi)
                                                  Resultaat:
                                                  Daar liep hij slechter op dus de oude weer teruggemonteerd.

                                                  De auto uitgezet en een hapje wezen eten om daarna een testritje te maken:
                                                  En jah hoor weer niet starten :hmmz :sleeping :fy1
                                                  Krijg er wat van :angel

                                                  -Weer alle bougies losgehad.
                                                  -Bougies weer zwart en bij Cilinder 1 en twee iets vochtig.. en uit cilinder 1 kwam wat (benzine)damp
                                                  -Alles weer vastgedraait en het relais en de brandstofpomp middels directe plus weer getest)

                                                  Resultaat nog niet starten–
                                                  -Andere werkende brandstofpomprelais aangesloten (geen verschil)
                                                  Toen was ik het zat en ben ik maar even gaan afkoelen thuis :jerry
                                                  Even in de haynes manual gekeken en daar kom ik het volgende tegen:

                                                  Gecontroleerd:
                                                  punt 4:
                                                  -Bougies vochtig? -Ja iets bij cilinder 1 en 2
                                                  -Verdelerkap beschadigd? – zo te zien niet
                                                  -Verdelerkap vochtig? – niet vochtig zat wel een beetje olie aan de buitenkant (schoongemaakt) De contactpunten (zijn er twee) waren wel geoxideerd dus opgeschuurd tot kaal koper
                                                  -Rotor beschadigd kapot?- van de buitenkant niks vreemds te zien.

                                                  Alles weer aangesloten..
                                                  Resultaat: De auto starte weer

                                                  punt 5:
                                                  De bougiekabel (met zon veer) losgehaald en de auto gestart komt echter geen vonk naar het blok als de kabel in de buurt van de cilinder kop wordt gehouden of ik doe het niet goed???
                                                  Misschien bougie losdraaien in de bougiekabel monteren en dan tegen het blok houden dan.. (probeer ik straks na de formule 1 wel)
                                                  Hij moet igg snel en blauw vonken.. Als hij geel en zwak vonkt ligt het aan de ontsteking.

                                                  Wat ik wel getest heb is per cilinder de bougiekabel lostrekken dan gaat hij op elke cilinder waar ik hem losdraai slechter lopen dus dat zou positief zijn.

                                                  By far the majority of breakdown and
                                                  running troubles are caused by faults in the
                                                  ignition system either in the low tension or
                                                  high tension circuits.
                                                  2 There are two main symptoms indicating
                                                  faults. Either the engine will not start or fire, or
                                                  the engine is difficult to start and misfires. If it
                                                  is a regular misfire, (ie the engine is running on
                                                  only two or three cylinders), the fault is almost
                                                  sure to be in the secondary or high tension
                                                  circuit. If the misfiring is intermittent the fault
                                                  could be in either the high or low tension
                                                  circuits. If the car stops suddenly, or will not
                                                  start at all, it is likely that the fault is in the low
                                                  tension circuit. Loss of power and
                                                  overheating, apart from faulty carburation
                                                  settings, are normally due to faults in the
                                                  distributor or to incorrect ignition timing.
                                                  Engine fails to start
                                                  3 If the engine fails to start and the car was
                                                  running normally when it was last used, first
                                                  check that there is fuel in the petrol tank. If the
                                                  engine turns over normally on the starter
                                                  motor and the battery is evidently well
                                                  charged, then the fault may be in either the
                                                  high or low tension circuits. First check the HT
                                                  circuit.
                                                  4 One of the commonest reasons for bad
                                                  starting is wet or damp spark plug leads and
                                                  distributor. Remove the distributor cap. If
                                                  condensation is visible internally dry the cap
                                                  with a rag and also wipe over the leads. Refit
                                                  the cap. If the engine fails to start due to either
                                                  damp HT leads or distributor cap, a moisture
                                                  dispersant can be very effective. To prevent
                                                  the problem recurring, a proprietry damp start
                                                  product can be used to provide a sealing
                                                  coat, so excluding any further moisture from
                                                  the ignition system. In extreme difficulty, a
                                                  proprietry cold start product will help to start a
                                                  car when only a very poor spark occurs.
                                                  5 If the engine still fails to start, check that
                                                  voltage is reaching the plugs by disconnecting
                                                  each plug lead in turn at the spark plug end,
                                                  and holding the end of the cable with rubber or
                                                  an insulated tool about 6 mm away from the
                                                  cylinder block. Spin the engine on the starter
                                                  motor. Note Do not operate the starter system
                                                  with the plug leads disconnected in any other
                                                  way to that described, or damage to system
                                                  components may result.
                                                  6 Sparking between the end of the cable and
                                                  the block should be fairly strong with a regular
                                                  blue spark. If voltage is reaching the plugs,
                                                  then remove them and clean and regap them.
                                                  The engine should now start.
                                                  7 If there is no spark at the plug leads, take
                                                  off the HT lead from the centre of the
                                                  distributor cap and hold it to the block as
                                                  before. Spin the engine on the starter once
                                                  more. A rapid succession of blue sparks
                                                  between the end of the lead and the block
                                                  indicates that the coil is in order and that the
                                                  distributor cap is cracked, the rotor arm is
                                                  faulty or the carbon brush in the top of the
                                                  distributor cap is not making good contact
                                                  with the spring on the rotor arm.
                                                  8 If there are no sparks from the end of the
                                                  lead from the coil, check the connections at
                                                  the coil end of the lead. If it is in order start
                                                  checking the low tension circuit. Possibly, the
                                                  points are in bad condition. Clean and reset
                                                  them as described in this Chapter, Section 3.
                                                  9 Use a 12V voltmeter or a 12V bulb and two
                                                  lengths of wire. With the ignition switched on
                                                  and the points open, test between the low
                                                  tension wire to the coil and earth. No reading
                                                  indicates a break in the supply from the
                                                  ignition switch. Check the connections at the
                                                  switch to see if any are loose. Refit them and
                                                  the engine should run. A reading shows a
                                                  faulty coil or condenser, or broken lead
                                                  between the coil and the distributor.
                                                  10 Take the condenser wire off the points
                                                  assembly and with the points open test
                                                  between the moving point and earth. If there
                                                  is now a reading then the fault is in the
                                                  condenser. Fit a new one and the fault is
                                                  cleared.
                                                  11 With no reading from the moving point to
                                                  earth, take a reading between earth and the
                                                  distributor terminal of the coil A reading here
                                                  shows a broken wire which will need to be
                                                  replaced between the coil and the distributor.
                                                  No reading confirms that the coil has failed
                                                  and must be renewed, after which the engine
                                                  will run once more. Remember to refit the
                                                  condenser wire to the points assembly. For
                                                  these tests it is sufficient to separate the
                                                  points with a piece of dry paper while testing
                                                  with the points open.
                                                  Engine misfires
                                                  12 If the engine misfires regularly, run it at a
                                                  fast idling speed. Pull off each of the plug
                                                  caps in turn and listen to the note of the
                                                  engine. Hold the plug cap in a dry cloth or
                                                  with a rubber glove as additional protection
                                                  against a shock from the HT supply.
                                                  13 No difference in engine running will be
                                                  noticed when the lead from the defective
                                                  circuit is removed. Removing the lead from
                                                  one of the good cylinders will accentuate the
                                                  misfire.
                                                  14 Remove the plug lead from the plug which
                                                  is not firing and hold it about 6 mm away from
                                                  the block. Restart the engine. If the sparking is
                                                  fairly strong and regular, the fault must lie in
                                                  the spark plug.
                                                  15 The plug may be loose, the insulation may
                                                  be cracked, or the points may have burnt
                                                  away giving too wide a gap for the spark to
                                                  jump. Worse still, one of the points may have
                                                  broken off. Either renew the plug, or clean it,
                                                  reset the gap, and then test it.
                                                  16 If there is no spark at the end of the plug
                                                  lead, or if it is weak and intermittent, check
                                                  the ignition lead from the distributor to the
                                                  plug. If the insulation is cracked or perished,
                                                  renew the lead. Check the connections at the
                                                  distributor cap.
                                                  17 If there is still no spark, examine the
                                                  distributor cap carefully for tracking. This can
                                                  be recognised by a very thin black line running
                                                  between two or more electrodes, or between
                                                  an electrode and some other part of the
                                                  distributor. These lines are paths which now
                                                  conduct electricity across the cap thus letting
                                                  it run to earth. The only answer is a new
                                                  distributor cap.
                                                  18 Apart from the ignition timing being
                                                  incorrect, other causes of misfiring have
                                                  already been dealt with under the Selection
                                                  dealing with the failure of the engine to start.
                                                  To recap, these are that:
                                                  a) The coil may be faulty giving an
                                                  intermittent misfire.
                                                  b) There may be a damaged wire or loose
                                                  connection in the low tension circuit.
                                                  c) The condenser may be faulty.
                                                  d) There may be a mechanical fault in the
                                                  distributor (broken driving spindle or
                                                  contact breaker spring).
                                                  19 If the ignition timing is too far retarded, it
                                                  should be noted that the engine will tend to
                                                  overheat, and there will be a quite noticeable
                                                  drop in power. If the engine is overheating and
                                                  the power is down, and the ignition timing is
                                                  correct, then the carburettor should be
                                                  checked, as it is likely that this is where the
                                                  fault lies.

                                                  Iemand misschien de oplossing of ervaring waar dit aan kan liggen? :thumb wordt er een beetje moe van :angel
                                                  Het lijkt iig door de zwarte bougies op een slechte ontsteking en of teveel benzine..
                                                  Dus vervangen:
                                                  verdelerkap? en maakt het dan nog uit welke? Die er nu opzit van bosch is 119Euro bruto :hmmz
                                                  Rotor?
                                                  Bougiekabels?
                                                  Bosch super 4 bougies vervangen voor standaard 1 punts NGK?
                                                  Bobine?

                                                  andere componenten die een boosdoener kunnen zijn:?
                                                  Bepaalde sensoren die kunnen zorgen voor startproblemen?? (Koelvloeistof temp sensor)
                                                  Brandstofdruk regelaar (las ik in een ander topic!!)

                                                  Tnx voor de hulp :thumb

                                                  Opel_Astr@
                                                    Lid sinds:
                                                    16 September 2004

                                                    RN Carcleaning is ook aanwezig met poetsprodukten. :thumb :vertag

                                                    In reactie op: opel_astr@'s german style kadett project #17311733
                                                    Opel_Astr@
                                                      Lid sinds:
                                                      16 September 2004

                                                      Nog wat fotos van zaterdag :D

                                                      De eerste meters zijn ook weer gemaakt..

                                                      Alleen het volgende probleempje misschien dat iemand weet wat er scheeld.
                                                      Kreeg hem gister met geen mogelijkheid aan startmotor draaide netjes en goed rond maar kreeg geen ontsteking (accu was gewoon vol 12.2V).. bij terugdraaien van de sleutel van het contact hoor je ook even dat hij even ontsteking krijgt.
                                                      Benzinepomp stekkers nagekeken/losgehad en Benzinepomprelais stekker losgehad en weer vastgezet.. (niet geluisterd of hij klikt)
                                                      De bougiekabels en andere stekkers ook losgehad.
                                                      multimeter elders opgehaald omdat ik die niet voorhanden had en toen starte hij wel weer.. :hmmz
                                                      Later op de avond nog eens geprobeert en starte na 4sec wel gewoon.

                                                      Alleen als hij goed warm is en je voor het stoplicht staat schomeld hij soms iets in de toeren en als je dan gas wil geven valt hij dood in de toeren en gaat dan heel erg schommellen en valt dan uit..
                                                      Kreeg de auto zo snel ook niet meer aan.. naar de zijkant gedrukt en kreeg hem toen wel aan..
                                                      Hetzelfde had ik toen ik de auto weer thuis had staan en stationair liet lopen.. bij (rustig) gasgeven (rond de 2000 toeren viel me op) valt hij compleet dood en uit.. kreeg hem daarna na 2x starten en uitvallen wel weer aan..

                                                      Iemand een idee? Te weinig benzine imspuiting/te warm/?? :vertag

                                                      Het filter is nu zwart dus valt niet op en er zit hetzelfde gaatjes motief gaas is zoals ook boven in de grill zit.

                                                      De velgen passen niet aan de voorkant zit met de zijkant velg tegen de remklauw aan, dus moet daar nog spacers voor bestellen.

                                                    25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 363)