Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
de bougies zitten anders :p
origineel gepost door brieken
Heb nog 440cc injectoren liggen. Als je die kan gebruiken. Stuur dan even een pm.En standaard inlaat met standaard gasklep gaat idd prima met turbo. Ik rij nu met 315pk en de inlaat is niet de bottleneck op dit moment. ;)
op een 8klepper? das veel
origineel gepost door rabbitopc
origineel gepost door corsaboy
Originally posted by rabbitopc
kunnen de orginele c20ne zuigers tot 1.1 bar gebruikt worden of de c20let zuigers. ?en ze passen dus evt. wel in een NE motor ?
gr.arno
1.1 bar gaat gewoon goed.
wel ff decompressie plaat ertussen.
te bestellen bij HG Motorsport…Mits je maar voldoende brandstof naar binnen dondert, niet te veel, maar te weinig is einde zuiger…
king:
die plaat heb ik al besteld idd maar hoger als 1.0 bar hoeft ook niet. (nog niet)
als je hoger wil kan j altijd je zuigers uitdraaien heb een plannetje van gevonden op http://www.vaux-extreme.com/forum/index.php staat zeer handige info op
-injectoren weet ik nog niet xe of let ? iemand sugesties
het is natuurlijk te zien hoeveel druk(of pk ) je wil behalen oja niet vergeten bougies aanpassen he en verder voor informatie moet je eens zien op http://www.migweb.co.uk/forums/
of http://www.vaux-extreme.com/forum/index.php
op di laatste heeft elke 8 klepper een turbo anders mooie vooruitzichten he ;)heb gebeld naat lahouters maar ik moet nie zien te weten te komenwat de inhoud van men verbranding kamer moet zijn hoe kan ik dat ? weet wel dat zuigers 8:1van compressie moeten zijn .
zoals? want k niks in nederland ben van belgie helemaal tegen frankrjk aan de kust :p
oeps:cry
nene moet op ietske meer kunnen draaien ;) en weet je waarje ze kan laten maken in belgie of nederland maakt niet uit alvast bedankt
maar wat kan je daar dan tegen doen ?of beter zijn er andere merken voor c20ne die lage druk zuigers maken ?
155 pk is idd nie slecht. motor kun je zo verwisselen maar denk personlijk dat de kabelboom bij iedr c20ne de zelfde stekker kan me vergissen he
origineel gepost door corsaboy
ja volgens mij zei ik dat al, maar zal wel aan mij liggen…
En die van dbilas ging toch maar toch 0.5 bar als ik mij niet vergis???Ooit eens ergens opgevangen weet het dus niet zeker…
Maar goed om de lucht IN je Throttle Bodies te krijgen MOET je dus een Collector / Airbox bouwen.. Die uitgang van de turbo / intercooler komt daar gewoon op….
That’s it.. nix geen 1-2-4 dingen…
van die 0,5 kom van die opel corsa c 1200 met ne turbo kit van dbilas van hier op het forum om binnen garantie te blijven
origineel gepost door corsaboy
voor je inlaat.
Voor je uitlaat boeit niet…Je moet met een collector werken.
ja maar dat bedoel k niet ik weet dat er een calctor tussen meot je kan die bestellen bij dbilas maar ik bedoelde om de lucht te verdelen naar de throttle budies viea een soort van spaghettie systeem 1-2-4 maar wat moet ik anders ng doen?
origineel gepost door black champion
hoe is het dak van die cabrio?slecht heb hem in de contaier gewipt
origineel gepost door GlennGSI
origineel gepost door nicksjeu
vet :kewlpics zeg kzit me een vraagje heb ook een kadett d staan en heb ook een blok c20ne staan welke veerpoten heb je gebrukt en welke cardans?Ik heb E kadett GSi poten en aandrijfassen ook van de GSi :) heb een complete Gsi gekocht en daarvan alles overgezet .. Ik had btw nog gereageerd in je topic in het kadett gedeelte :)
thnx daarvoor ma moe je dan niet je kardans vekorten of niet ? heb btw ook ne kadett gsi gekocht :D maar dan wel ne cabrio :p
origineel gepost door corsaboy
hallo nick,dit is wel mogelijk maar je zult wel het een en ander moet bouwen.
Waarmee wil je precies gaan rijden???zou een soort van spagetti buizen systeem maken
maar wat bedoel jij met iets moeten bouwen ?ne kadett d :D nene zou ne garett gt 2860rs steken
vet :kewlpics zeg kzit me een vraagje heb ook een kadett d staan en heb ook een blok c20ne staan welke veerpoten heb je gebrukt en welke cardans?
-
AuteurBerichten