Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Het is absoluut niet goed te keuren, maar om nou te doen alsof alleen drank voor ellende zorgt vraag ik me af, tegenwoordig heeft iedereen een minimagnetron opzak/mee.
Spelltjes, fulltime verbinding op i-net zodat je verbonden bent met ”vrienden” op hyves/facebook, make-up op doen, navi’s, uitgebreide radio’s, te weinig slaap, te agressief, te druk enz.Rijden verschilt ten alle tijden, en per persoon.
Iemand die 30 jaar een rijbewijs heeft, gemiddeld 5 d km per jaar rijdt en nooit/zelden drinkt die is sneller beinvloedbaar dan iemand die 4 jaar zn rijbewijs heeft, 30 dkm per jaar rijdt en elke dag een biertje drinkt.
Maar goed, het kan de beste overkomen, gevaar zit in een klein hoekje, en zolang we nog te veel dwazen op de weg hebben en deze drukte houden dan zullen er ook ongelukken blijven gebeuren.
Gelukkig rijdt ik niet/amper in de spits, zo kan ik nog van auto rijden genieten :D2 maart 2011 om 14:59 In reactie op: Kosten remschijven en blokken astra F correct of te duur !!! #17826580Absoluut goede service dat ze je komen halen enzo maar qua materiaal kosten wordt je echt vet hard getild man, wtf!
voor 60 a 70 euro heb je een SET (twee maal) schijven origineel, blokken de drie tientjes!
En 2 uur werk is ook erg veel voor het vervangen van de voorremmen, maar goed, je werkt er zelf voor, en zij verdienen ook weet wat in deze crisistijd haha
check bijv:
http://www.autopartsonline.nl
http://www.hbase.nlen zo zijn er veeel groot handels die voor weinig origineel leveren, zowel thuis als bij je/de garage, ook een Brezan of Auto Rijsbergen is voordeliger dan jouw garage :P
maar goed, ondertussen zal je wel weer veilig kunnen remmen, das belangrijkste
Oud vrouwtje of niet, die Omega ziet er prachtig uit!
Maar ik zou eerder voor een Omega met twee ton op de klok gaan, heb zelf bijna al mn auto’s met weinig +/- 100.000 gekocht en t heeft niet altijd voordelen.Geen idee Stefan, maar t ziet er prachtig uit die sedan! alleen de bumpers en spiegels in kleur een mooie lichtmetale velgen zouden m af maken :D
Leuke auto voor op een auto show maar voor op de weg zou ik er niet in gezien willen worden!:thumbdown
Die schoften in DEN-H moeten het openbaarvervoer en taxi’s goedkoper maken, dan zullen ze minder snel een auto van een ander mee nemen.
In dit geval niet mee genomen gelukkig!Succes met de afhandeling!
NIET DOEN
haha, zonde man, zwarte velgen vind ik alleen mooi onder een lichte auto bijv zilver/grijs maar niet onder een zwarte auto, met je originele kleur lijkt de auto ook veel groter.
maarja, jij moet spuiten betalen en me de auto rijden dus kies zelf maar zou ik zeggen:D
Ik zie dat er alleen voor de 5×110 astra H/G bij staat, das jammer.
Je kunt ook marktplaats gebruiken, uitgebreid zoeken op jaartal enz.Geen dank!
http://www.fznederland.com//?/home/
probeer eens of je hieruit wijzer wordt!
Origineel is ET49, via google kun je op speciale sites komen waarop je kunt uitrekenen wat mogelijk is, om zo min mogelijk afwijking te krijgen en om aanlopen te voorkomen.
Ik zelf heb geleerd dat je zo dicht mogelijk bij de originele maten moet blijven, kleine afwijking kan niet veel kwaad, maar om van ET 49 naar ET 15 te gaan is niet mogelijk lijkt mij. Het beste is om bijv. via http://www.velgenland.nl een keuze te maken of andere banden/velgen shops.
Zij kunnen passen en meten en hebben ervaring, t blijft bijzonder belangrijk om op goede wielen te rijden ivm sturen,remmen,beladen enz.Succes
Bouwjaren 1994 tot 1998?
Steek 4/100
Naaf 56,6
ET minimaal 35
ET maximaal 49
Inchmaat 7 x 17 inch
Bandenmaat 205-40-17Dit is wat ik weet, heb zelf een F sdn gehad en die kan de zelfde wielen kwijt als de cabrio ;)
7 of 8 J zal niet zo veel uitmaken DENK IK
Je vraag is bijna 70 keer bekeken, ik geloof niet dat er niemand is die iets nie zou weten. Misschien was die tweede reactie van jou verkeerd getimed.
Ik hoop dat je met het bovenstaande wat kunt, ik kan je alleen aanraden een goede monteur te zoeken ipv bezoekjes brengen aan kwikfit, ben er geen fan van.Compliment! Heel mooi gedaan!
Je hebt speciale spuitbusrommel te koop waarmee je je ramen kunt in smeren/spuiten tegen het beslaan, maar ook gewoon een beetje afwasmiddel (puur) werkt ook perfect! gwoon met een droge doek goed insmeren aan de binnekant.
en uiteraard ff checken of je geen lek hebt, deur/raam/kofferklep rubbers bekijken!Zelfs de 1.8 16v en 2.0 16v motor draaien met gemak 3 a 5 ton, wel komt de koppakking aan vervangen toe rond 2,5 ton. Maar kilometer vreters zijn het!
Die 2,5 20v automaat rijdt super, en dat geluid hé :PMaja, Niks is te vergelijken met de Omega, king:
Gefeliciteerd, ben benieuwd naar de foto’s:)
Niet alleen qua vermogen zal het wennen zijn, ook het 5 pitter geluid zou ik vreselijk missen! Toen ik tijdelijk van 6 naar 4 cyl ging dacht ik steeds dat de motor was afgeslagen bij t stoplicht, zo still haha.De omega is RUIM van binnen, als ik daar in rijd voel ik me net een kind in pap’s wagen. went gauw, en t gevoel dat je rijd in een sleee is fijn :D
haha, ja sorry willem, ben v6 verslaafd!
maar kan niet in de portomone van een ander kijken, en indderdaad, de v6 motor in de omega is niet makkelijk te bereiken, doodzonde, dat maakt indd elke reparatie duur!
Zo’n zes in lijn van de Senator B en A omega is veel beter ingericht, ook bij mn audi is alles ”makkelijk” te bereiken.
ik wens de beste man succes met zoeken en keuze maken
Chris
Als je de bergen in gaat, duitsland,luxemburg etc met caravan en de nodige bagage plus inzittende zou ik absoluut voor een 6cylinder gaan en niet voor een 4.
dat rijdt sowieso lekkerder/leuker en je hebt altijd vermogen!
qua verbruik scheelt het niet, want een 4cyl moet je veel meer toeren maken en dus meer verbruiken.maja, als je eenmaal aan een 6cylinder gaat wil je niks anders meer haha
Jeetje, ik ben bang dat er een paar draadjes door gebrand zijn, buiten de zekeringen om. of misschien een aanstuurcomputer? die kapot is?
Balen, en altijd lastig die elektrische storingen:hmmz
trek er leer uit en doe voortaan altijd het contact uit als je met ”stroom” werkt:)
succes
Je hebt mijn u2u gehad en beantwoord, wat ik je mee kan geven is dat je moet blijven bij een 1600/1800 8 klepper, die zijn het degelijkst en betrouwbaarst :)
Zoals Rik al zei, het roest duiveltje is eigenlijk het enigste wat als min punt gezien kan worden, laatst stond er een Fje bij mn garage en die zat al 30.000 km over zn beurt heen!! en nog was het starten en lopen haha, ik zou met een Astra-F nog wel de sahara in durven te gaan;)Dat is het zeker, de Omega is een fantastische auto! maar de elektronica is niet altijd even stabiel, en soms is het iets waar je niet zo 1,2,3 aan zou denken, de meeste garagisten sturen je weg met, het zal dit of dat kunnen zijn.
Hier het tel nr: 0172-442976 Anno Britting
De heren hebben een garage van het jaar nul maar qua spullen alles in orde! de prijs is dan ook altijd gunstig,ik heb nog nooit een rekening gehad waar ik van schrok! Wij komen er met de hele familie en vrienden/kennis kring.Succes, en houdt ons op de hoogte :)
Als je in de buurt van alphen aan den rijn woont wil ik je adviezeren naar Auto Britting te gaan, Ik kom er al jaren, zijn absolute OPEL liefhebbers en hebben veel kennis en super uitlees mogelijkheden
succes
18 februari 2011 om 20:06 In reactie op: Koppakking drama (maar ik twijfel aan de opel garage) #17819439Vervelend voor je kerel, maar begrijpelijk dat je er klaar mee bent.
Gelukkig heeft de auto kunnen dienen, 250 dzk is niet super veel maar wel genoeg voor 13 jaar lijtk me, jammer dat je zoveel Omega’s ziet belanden op de sloop en export, sommige met zelfs met WEINIG KM’S.IK hoop dat deze bij een liefhebber terecht komt, nieuw blok erin en hij kan weer 13 jaar mee :P
succes
17 februari 2011 om 22:28 In reactie op: Koppakking drama (maar ik twijfel aan de opel garage) #17819436Laat de auto een paar uur indien nodig onder druk zetten, of vul het systeem met water en zet de auto op de brug.
1300 eu kun je altijd nog uitgeven, en of het nog waard is met 250 op de klok, ligt eraan, als de wagen verders tip top is en je wilt er nog een ton mee door cruisen zeg ik ja doen, maar als je m verkoopt zou ik de moeite niet nemen, zonde geld!
heb daar met mn senator B ook last van gehad, ook in bochten of bij het inparkeren, heb het euvel nooit kunnen fiksen, heb de auto verkocht met het ‘probleem’
succes!
-
AuteurBerichten