don’t drink and drive commercial Australia

Forumindex Forums Modellen Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD don’t drink and drive commercial Australia

  • Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #17206310
    charlois187
    Deelnemer
      Lid sinds:
      24 June 2009

      Deze commercial heeft diepe indruk op mij gemaakt.
      Let op bevat voor sommige mensen schokkende beelden!!

      Wat mij wel opviel is dat er in deze campagne 2 x een Senator A voorkomt.
      Helaas zijn ze betrokken bij een ongeval.

      Nogmaals deze beelden kunnen als schokkend ervaren worden.

      http://youtu.be/Z2mf8DtWWd8″ onclick=”window.open(this.href);return false;

      #17369675
      wingersv
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 June 2004

        zoiets moeten ze hier in nl eens uitzenden, mischien dat die eikels die met drank op gaan rijden eindelijk eens wakker worden.

        btw die senator’s zijn holden commodore’s ;).

        #17369673
        monzaruba
        Deelnemer
          Lid sinds:
          13 October 2009

          zeer indrukwekkend… :thumbup

          wat ben ik blij, dat ik 5 jaar geleden gestopt ben met drinken van alcohol…! :angel

          #17369670
          hans-01
            Lid sinds:
            24 July 2010

            ik drink nooit als ik moet rijden heb al te veel in mijn leven gezien :(

            #17369676
            Dualramfreak
              Lid sinds:
              22 July 2006

              dat maakt wel indruk ja. maar ik hoop ook op mensen die nooit zoiets in het echt mee hebben gemaakt. en maar blijven denken “dat overkomt mij niet”.
              tot dat één van hun eigen familie/kinderen wordt aangereden door zo’n zatlap.

              goede commercial !!

              #17369674
              hans-01
                Lid sinds:
                24 July 2010

                @Dualramfreak wrote:

                dat maakt wel indruk ja. maar ik hoop ook op mensen die nooit zoiets in het echt mee hebben gemaakt. en maar blijven denken “dat overkomt mij niet”.
                tot dat één van hun eigen familie/kinderen wordt aangereden door zo’n zatlap.

                goede commercial !!

                heb zoiets zelf meegemaakt met een familielid(ik treed niet in detail)

                #17369672
                GSE
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  5 August 2006

                  In de grote steden word erg streng gecontroleerd op drank in Australia.

                  In melbourne hebben ze me 2x in 1 week van de weg getrokken voor een blaas test..

                  Maar na mijn idee is het niet zozeer het drank gebruik,maar de combinatie van beide de ellendig lange stukken en geen rust en wat % in je bloed..Je ziet over al van de van die borden staan:
                  Take a rest a micro sleep can save lifes (of zoiets)

                  Veel mensen vallen in slaap,als je gezopen hebt ga je geen 400/500km rijden teminste ga ik vanuit.

                  Ze straffen daar ook veel harder.

                  #17369671
                  Neut3.24
                    Lid sinds:
                    5 September 2009

                    Het is absoluut niet goed te keuren, maar om nou te doen alsof alleen drank voor ellende zorgt vraag ik me af, tegenwoordig heeft iedereen een minimagnetron opzak/mee.
                    Spelltjes, fulltime verbinding op i-net zodat je verbonden bent met ”vrienden” op hyves/facebook, make-up op doen, navi’s, uitgebreide radio’s, te weinig slaap, te agressief, te druk enz.

                    Rijden verschilt ten alle tijden, en per persoon.
                    Iemand die 30 jaar een rijbewijs heeft, gemiddeld 5 d km per jaar rijdt en nooit/zelden drinkt die is sneller beinvloedbaar dan iemand die 4 jaar zn rijbewijs heeft, 30 dkm per jaar rijdt en elke dag een biertje drinkt.
                    Maar goed, het kan de beste overkomen, gevaar zit in een klein hoekje, en zolang we nog te veel dwazen op de weg hebben en deze drukte houden dan zullen er ook ongelukken blijven gebeuren.
                    Gelukkig rijdt ik niet/amper in de spits, zo kan ik nog van auto rijden genieten :D

                    #17369677
                    mantadevil
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      30 June 2004

                      helaas zijn er nog steeds te veel van die mongolen die met drank/drugs achter stuur kruipen
                      en de hollanders zijn te dom om eens goeie reclame te maken zoals deze ,wand dit hakt er zeker in ja
                      maargoed net zoals al gezegt werd te veel mensen denken dit overkomt mij niet of ik word niet gepakt

                      #17369678
                      Goofy44
                        Lid sinds:
                        7 June 2011

                        Nou van mijn mogen ze nog wel wat hader optreeden hier in nederland tegen rijden met drank

                      10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.