Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
ik ga binnenkort mijn interieur wisselen,van stof naar leer.
Zwart/grijze stof org. b(1) interieur.
Maar alleen de bestuurderstoel is (elec) in hoogte verstelbaar.
Interieur is afkomstig uit een sedan.
2 voorstoelen.
complete achterbank (ongelijke delen).
4 deurpanelen (waarvan 2 met slingers).
Mocht je intresse hebben hoor ik het wel.
Ik heb er na de wissel niet veel meer aan dus de belachelijke prijzen die men soms vraagt hoef je bij mij niet te verwachten.Hallo,
Ik heb zelf een omega b1 2.0 16v en ben zelf een stevige sprinter.
Ik maak veel gebruik van stad wegen en hou er van om de motor te laten werken waarvoor hij gemaakt is.
Om even op de vraag te reageren.
Ik had een org. kleine radiateur met een tussenbeugel in mijn omi die heb ik zelf vervangen door een groter uitvoering van een 3.0 mv6 + bijbehorende koelfan en ik merk duidelijk verschil.
hij blijft langer koel en de temp. is altijd netjes op peil,heb geen last van uitbundig temp. wisseling of mogelijke oververhitting.
Dit was zelden het geval met de org. 2.0l radiateur.
Ik denk persoonlijk na deze transformatie dat vanwege het feit dat de radiateur voor een 3.0l bedoeld was en nu op een 2.0l werkt dat hij toch iets meer heeft om te koelen en dat hij ook iets minder druk heeft dan dan de org. 2.0l radiateur.
Dit is mijn mening,ben geen prof.monteur maar een opel-tuner die houdt van uniekheid.
Na deze ervaring die ik nu bijna 2 jaar geleden heb toegepast ben ik serieus van mening dat het wel een positieve verandering.
De vraag of het past,kijk naar alle aansluitingen(+lengte) en het verschil tussen een schakel en een automaat is belangerijk.
Ik heb zelf geen aanpassingen hoeven aan te brengen.
Hoop hier mee de vragen beantw. te hebben.Met Vriendelijke Groeten.
MULTICULTHallo,
zoals je het uit legt, kan het mogelijk de nokken as sensor zijn.
Misschien verstandig om hem even te laten uitlezen.
Dan weet je zo wat het probleem is , zonder al te veel moeite te doen.
Succes!!!!!Gr. MULTICULT
-
AuteurBerichten