Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Beste Patrick,
de Movano is uitgelezen door een kennis met de juiste uitleesapparatuur en deze gaf aan storing massa. De stekker op de brandstofpomp met de 2 draden wit en grijs was het probleem. De grijze draad bij de ingang van de stekker was inwendig gebroken. Andere stekker met draden in de garage uit de bak gevist en daarna gesoldeerd en starten en lopen. Als je in Amsterdam of omgeving woont dan kan ik je met deze persoon in contact brengen die hem goed kan uitlezen, gr Ruud
:happy02: :happy02: Vandaag de Movano opnieuw uitgelezen met andere apparatuur en er kwam een melding electroklep massa probleem. Oorzaak was een draadbreuk op 1 van de 2 draden op de ingang van de stekker. Andere stekker met draden gesoldeerd en de motor loopt weer
De motorcode is G9U720 en er is maar 1 sleutel aanwezig zonder centrale deurvergrendeling. Ik heb een andere sleutelring en contactslot aangesloten maar het lampje ging niet branden. Ik denk dat er een stroomonderbreking is op beide zekeringen maar waar zit de oorsprong of is het relais defect wat ook op de zekeringkast zitGoedemorgen,
vraag, wie kan mij vertellen hoe de stroom voor de zekeringkast onder de stuurkolom wordt aangestuurd voor de Opel Movano 2.5 Dti bouwjaar 2002.
De ledje brandt niet in het dashboard; met of zonder contactsleutel. Op de zekeringkast onder de stuurkolom zitten o.a 3 zekeringen van 2 Ampere waarvan
1 rechtsboven en deze geeft stroom maar de 2 anderen niet. Een van deze 2 komt overeen met het symbool van de sleutel. Wordt de stroom aangestuurd door het relais op deze zekeringkast of loopt deze eerst naar het zwarte kastje onder de stuurkolom en daarna naar de zekeringkast. Wie weet raad
-
AuteurBerichten