Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Wat de originele topic betreft goed nieuws, we zijn voorlopig verlost van onze Mokka issues.
Op 5 januari hebben ze een upgrade van de software gedaan en nu is het scherm toch al 23 dagen niet meer uitgevallen. Zo een lange periode zonder uitval hebben we nog niet gehad, dus ik hoop dat het probleem echt is opgelost.Het uitvallen van het scherm blijft bij ons. Soms een week niet en dan zoals gisteren 2 keer. Module werd al volledig opnieuw geïnstalleerd probleem blijft.
Ter info: De boodschap is ondertussen reeds een maand weg. Volgens Opel een foutje in een sonde die de temperatuur in de uitlaat meet. Ze hebben de sonde gewoon verwijderd.
Dit is de 2de storing die we hebben …..
Zoals in mijn vorige post geschreven, krijgen we constant de melding dat de Mokka dringend service nodig heeft. Uitlezen laat niets zien. Wil zeggen geen oplossing en constant die irritante toon en melding.
En wat in het begin sporadisch voorkwam, komt nu frequenter (gisteren 2 keer), het uitvallen van display zoals in bovenstaande post omschreven. Nog iets waar men geen oplossing voor heeft.
De auto is 10 maanden oud, ik heb al veel zin om hem te verkopen ……Bedankt!
Boodschap is “Service dringend vereist”.
Het is inderdaad de Opel dealer waar we tot nog toe na 3 wagens (Astra TT, Insignia Sports Tourer en als laatste ook de Mokka) steeds heel tevreden van waren. Doch nu men tijdens het uitlezen niets vindt krijgen we te horen dat je met een Diesel meer kms moet rijden. Dat weet ik ook wel om te renderen. Maar er was niets te zien bij het uitlezen, dus ligt niet aan de roetfilter of andere onderdelen die er gevoelig aan zijn. De 3 wagen zijn alle 3 Diesels en enkel met de Insignia doe ik een 40000km/jaar. De Astra TT 19 CDTI is net verkocht (16000km op 3j en nooit een probleem mee gehad) -
AuteurBerichten