Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ja, als het niet anders kan zal ik dat moeten doen.
Dank je voor je tip. In de kofferbak hebben we al een 12V aansluiting (voor de koelbox). Het gaat echt om de aansluiting in de middenconsole achter.
Waar zit ie aan vast? Aan de motorkabelboom of aan de autoboom ?
Is dat niet de Motronic-stekker om hem uit te lezen?
Gr. Mischa
1 januari 2014 om 09:41 In reactie op: Commo-B Coupé V8, 4.4-32V. Ranger-B coupé TDCI achteras BMW #17945392Bah bah, zonde, wat gaat er nu mee gebeuren? Wat staat die BMW hoog met de neus, heb je die wat ontnomen?
30 december 2013 om 20:04 In reactie op: Commo-B Coupé V8, 4.4-32V. Ranger-B coupé TDCI achteras BMW #1794538830 december 2013 om 19:49 In reactie op: Commo-B Coupé V8, 4.4-32V. Ranger-B coupé TDCI achteras BMW #17945386Haha, vanmiddag gespot Jo vlakbij Munstergeleen, jij reed richting huis. Ziet er verdomde goed uit kerel !!
Gr. Mischa
De kleur op je groene is niet limoengroen. Deze is veel lichter, zoals de kleurstaal ook al laat zien.
Groeten,
MischaVolgens mij is de HRC van een Calibra zonder ABS 23mm.
WELKOM !!!!!
Hallo Marcel,
Jij bent de TS, dus het bericht was voor jou ja. ;)
Ik heb inmiddels de setjes gevonden op de emtri-website. Ze zijn nog behoorlijk aan de prijs vind ik, tenminste voor een auto die gebruikt wordt om boodschappen te doen en de kids naar school te brengen. Het is natuurlijk wel de mooiste oplossing, dat dan weer wel.Groeten,
MischaIk ben ook op zoek naar dagrijverlichting voor onze Astra H Station (2005). Past het setje dat jij hebt er zo in? Ik kan zo even niet zien van welk bouwjaar je auto is. Is dit origineel Opel of after market?
Ziet er in elk geval goed uit :thumb
Groeten,
Mischa22 augustus 2013 om 21:09 In reactie op: Commo-B Coupé V8, 4.4-32V. Ranger-B coupé TDCI achteras BMW #17945379Bah bah Jo, Wat ben je weer bezig geweest. Ik zie het al, ben veel te lang niet meer bij je geweest.
Chapeau voor het verzette werk !!! Loopt die smurf al ?
Groeten,
MischaDe sloop, niet eens aan gedacht, dom van me ;)
Dank je voor de info :thumb
Heb je nog een idee van de kosten van het slot? We hebben onlangs ook al de vergrendeling van de tankklep vervangen, was ook iets van € 75,00 of zo. Ik hou mijn hart vast wat er nog meer gaat komen :(
Gr. Mischa
Hallo,
Ik wilde even informeren of het inderdaad een defect slot was. Ik zit namelijk volgens mij met hetzelfde probleem bij mijn Astra. Portier gaat van buiten niet open, wel van binnen en bij het ontgrendelen van de auto hoor je klak klak klak en dan niets. Alle andere portieren gaan wel open.
Gr. Mischa
Hij past op de SEH, maar niet op de SEH-computer. Als je toch zoiets wil gaan doen, neem dan de Motronic 1.5.2. Heb ik ook gedaan en loopt erg fijn.
Gr. Mischa
@green+ wrote:
Hallo,
Kan ik dat ook voor elkaar krijgen in een 2003 Meriva?
Bij de Astra (2005) van mijn vrouw werkte het prima en bij mijn Zafira (2006) net zo. Ik vermoed dat het met al die auto’s zo is, al geef ik er geen garantie op.
Succes.
Aldert, ik wil best naar je probleemstelling kijken, maar kijk eens of er een SHIFT-, punt- en komma-toets op je keyboard zit? Ik snap werkelijk geen fuck van wat je allemaal neertikt.
Ik lees tussen de regels door dat ie koud goed start, maar warm niet meer wil lopen. Klopt dit? Als dit zo is, kun je de temperatuursensor voor de CPU eens controleren. Als die defect is (wat wel eens wil gebeuren) denkt de CPU dat de motor nog koud is en blijft teveel brandstof inspuiten waardoor ie warm niet lekker loopt.
Groeten,
MischaIk heb de radio er gewoon uitgerukt en een after-market in de plaats gezet. Alles werkt nog, ook de boordcomputer. Het enige wat ik heb moeten laten doen is het goed zetten van de klok, maar daar heb ik een mannetje voor :thumb .
@Noordpoolgsi wrote:
Verder zijn de nokkenas en poulies van alles 2.0 8v motoren toch hetzelfde ?
Nee, helaas. De openingstijden van een SEH-nokkenas is gelijk aan die van een C20NE, maar een paar graden verdraaid. Met een SEH-nokkenas in een C20NE draait het blok sneller op in toeren dan met de originele as.
Overigens: met een originele inspuiting is het een 20SEH en geen C20SEH. Er rijdt hier op het forum voor zover ik weet maar 1 C20SEH rond en dat is mijn oude Kadett D.
Groeten,
MischaZet die 16-klepper gewoon uit je hoofd en bouw een sterke 8-klepper erin. Met een paar bescheiden modificaties heb je een motor die zowel onderin als bovenin erg sterk is.
Ik had zelf de volgende setup in mijn D (die nu van Gupy is):
– 20SEH
– bewerkte kop (kanalen vergroot en geflowd, zelf gedaan)
– 18E nokkenas
– Irmscher inlaatbuis
– Lexmaul spaghettie uitlaatspruitstuk
– Motronic 1.5.2 inspuiting
– 3,74 versnellingsbak
Vermogen ca 165pk, sneller dan een BMW E36 328i in de sprintWil je meer snelheid, wil je meer vermogen, wil je meer vermogen, moet je bij een 16V veel meer toeren maken, waardoor het verbruik uiteindelijk toch tegen zal vallen.
Gr. Mischa
Jaja, ik heb ook de niet-originele software. Ik weet op dit moment alleen even niet welke.
Groeten,
MischaDank je. De Corsa is inmiddels verkocht, dus het gaat alleen nog maar om de Astra (2005). Deze is dus met de OBD2 uit te lezen en deze heb ik.
Gr. Mischa
6 september 2012 om 06:01 In reactie op: Maten schroefdraad oliedrukmeter en bout bij oliefilter #17928704Hallo,
Zit even met hetzelfde probleem. De aansluitingen waar de sensoren in zitten hebben dezelfde draad? Welke draad heeft zo’n temp sensor? Is dat die 1/8npt?
Groeten,
Mischa -
AuteurBerichten