12V aansluiting bij achterbank maken??

Forumindex Forums Modellen Astra 12V aansluiting bij achterbank maken??

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17266569
    mischa
    Deelnemer
      Lid sinds:
      30 June 2004

      Hallo allemaal,

      Voor tijdens vakantieritten zou het handig zijn om ook bij de achterbank een 12V-aansluiting te hebben. Nu zit er in de middenconsole wel een blindstop, maar ik heb geen idee of hier een aansluiting voorbedraad zit. Het schiet mij nu net te binnen en heb de auto thuis staan, vandaar mijn vraag. Als dit zo is, zou ik alleen maar een aansluiting aan te hoeven schaffen om ook hier 12V ter beschikking te hebben. Handig om te weten: het betreft een Astra H station uit 2005 in de Essentia-uitvoering (niks speciaals dus ;) ).

      Alvast bedankt.

      Groeten,
      Mischa

      #18239444
      gose91
      Deelnemer
        Lid sinds:
        13 November 2013

        In een Vectra C Essentia ligt links in de kofferbak achter de klep waar je alarm driehoek etc kwijt kan een stekker los te hangen. Daaraan zitten een zwarte en een bruine draad. Exact wat je nodig hebt. Als de 12v plug voor in de kofferbak ook in de astra h een optie is heb je zomaar kans dat die er ligt

        #18239445
        mischa
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 June 2004

          Dank je voor je tip. In de kofferbak hebben we al een 12V aansluiting (voor de koelbox). Het gaat echt om de aansluiting in de middenconsole achter.

          #18239446
          gose91
          Deelnemer
            Lid sinds:
            13 November 2013

            Ik dacht dat je achter de achterbank bedoelde. Vroeg me al af wat de middenconsole ermee te maken had :jerry
            Misschien is de middenconsole goed te demonteren? Dan kan je achter de stop kijken en als het nodig is een draad naar de plug bij de voorstoelen trekken

            #18239447
            mischa
            Deelnemer
              Lid sinds:
              30 June 2004

              Ja, als het niet anders kan zal ik dat moeten doen.

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.