Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Vaak komt het door een knik in de km kabel, of de kabel is helemaal droog binnenin.
Zuinigste ooit gehaald met de Manta is 1:14.
Met een gechipte 2.0l 16v en 175pkKans is groot dat het de alarminstallatie is…
Is bij mij ook het geval. Ik heb er een klasse 2 alarm inzitten
en laat ik de auto langer dan 1 week stil staan met het alarm erop dan is ie dus gewoon leeg. En dat ligt niet aan de accu…deze is nog zo goed als nieuw!!!!
Laat ik het alarm eraf of trek ik een accupool los, dan kan ik hem na 3 maanden weer aansluiten en start ie gewoon alsof er niets aan de hand is.
Conclusie..de alarminstallatie trekt stroom!!Aan het feit dat er geen verdeler achter op het blok zit.
Op de plaats van de verdeler zit een afdekkapje met slechts 1 sensor erin (hallgever).19 januari 2011 om 15:07 In reactie op: tips 5 bak ombouw carroserie deel update met foto s #17800116[rquote=1845920&tid=140759&author=Freestyler]Michel, sorry, helemaal overheen gelezen :angel[/rquote]
Geeft niet…ik lees ook wel eens ergens overheen19 januari 2011 om 15:04 In reactie op: tips 5 bak ombouw carroserie deel update met foto s #17800115[rquote=1845372&tid=140759&author=Ghanz]:o maar daar zaten toch beide typen 4 bakken in?
of is kromme pook b1 en korte pook b2?
:hmmz[/rquote]Idd…krom is b1, kort is b2.
18 januari 2011 om 17:14 In reactie op: tips 5 bak ombouw carroserie deel update met foto s #17800108Even goed lezen allemaal…hij wil het in een b1 gaan zetten!!
Dan zit het gat dus niet op de goede plaats.
Gewoon dat vierkante bevestigingsgaatje aanhouden die onder je handrem zit.
is dus het middelste gaatje van je console.18 januari 2011 om 06:25 In reactie op: tips 5 bak ombouw carroserie deel update met foto s #17800101Even uitmeten vanaf het bevestigingspunt in het midden van je console. Die zit bij beide types op hetzelfde punt.
Dat vierkante gaatje zeg maar. Er zit zo’n wit dopje in waar de schroef normaal gesproken in gaat.[rquote=1840358&tid=140386&author=Opelkees]de ruit van een coupe kan er wel in maar kiert iets bovenaan
een CC ruit loopt aan t eind iets rechter. je ziet t pas als je ze naast mekaar houdt :P[/rquote]
Klopt helemaal.
Wat ook nog wel eens de oorzaak is, is dat de boutjes los zitten. Gaan ze ook van knakken.
Een cc van een Vectra B moet dan volgens mij ook wel passen toch?
[rquote=1829328&tid=136742&author=BlitzKicker][rquote=1829320&tid=136742&author=manta_dennis]Auto staat wederom te koop. Eigenaar vraagt er goed geld voor.
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=biinnzlqm3lw%5B/rquote%5D
Lolwat? 15000! Whehehe, kan je veel Schultenbrau van kopen medunkt.
Even in de gaten houden of dat hem echt gaat lukken :D[/rquote]
Hahaha wat denk jezelf?
Het is wel een hele mooie Manta, maar hoelang heeft ie niet tekoop gestaan hier op het forum? En dat was maar voor €6000 en is toen ook nooit verkocht.Tsja…dat denken er wel meer heb ik het idee.
Anders ik wel.Is gewoon een 18s slang inderdaad.
Ik heb hetzelfde probleem, maar…ik heb al 3 keer van stappenmotor gewisseld en zonder resultaat.
En ik weet zeker dat mijn stappenmotor goed is. Deze komt namelijk van mijn andere C20XE af, waar ik geen problemen mee heb.[rquote=1821509&tid=136742&author=tcat]Ik wil toch niet heel moeilijk doen, But Who Care’s….
Waar maak je je toch druk om…De Manta is verkocht, het geld is binnen….
Een andere hobby kan weer gefinancieerd worden!Ok, jammer dat de nieuwe eigenaar er wel of geen respect voor heeft…
Ze worden immers schaars…
Mijn Manta staat ook te koop, en ja, ook ik hoop dat de Manta bij een liefhebber komt.
Maar als er iemand naar mij toe komt en mij verteld dat hij er een zwarte cros manta van wil maken….
Prima, als ik maar eerst mijn geld krijgt..Sorry, maar moest het even kwijt…
Verder no hard feelings[/rquote]
Amen!! Denk er net zo over.
Bij zware belasting misschien wel inderdaad.
Ik heb er al zo’n 12 jaar een 24ne plaat tussen zitten…ook omgedraaid idd. Ik heb er niets geen last mee.
En toch heb ik ook best wel vaak een zwaar rechtervoetje.Dat kan natuurlijk ook nog.
Mij boeit het niet zo zeer…maar voor wie het wel wil weten……In de zekeringkast ontbreken sowiezo zekeringen.
Niet alles gevuld.
Werken er wel lampjes op je dashboard?
Misschien zitten de stekkers er wel niet in.
Je zegt dat je snelheidsmeter ook niet werkt….die werkt dmv een kabel. Misschien dat het dashboard uit elkaar is geweest, en dat het vlug vlug weer in elkaar is gezet zonder alles weer aan te sluiten. Het is maar een idee.7 december 2010 om 17:58 In reactie op: voorberijding voor inbouw toerenteller ja of nee ??? #17770815Zit er niet standaard in.
1 pennetje is + controle lampje groot licht..
die andere weet ik niet meer uit m’n hoofd….maar is ook een +
Die 11 polige stekker is trouwens op het oog wel hetzelfde, maar de bedrading zit er volledig anders in. Ook dit zal je moeten veranderen.Daar was ik al bang voor….
Of je komt hem straks op Marktplaats tegen ofzo voor een astronomisch bedrag.
Hoorde net op de radio dat Giel hem vandaag weg gaat geven…samen met Jodi Bernal geloof ik.
Hey thanx…daar kan ik zeker wel wat mee.
Zo te zien moet ik alleen wel andere leidingen erop zetten, aangezien die koeler uit het midden zit.Even voor de duidelijkheid:
Ik weet heel goed hoe een oliekoeler bij een C20XE zit…maar dan wel bij een calibra zonder airco.
Nu ik de C20XE in mijn huidige Calibra heb gelepeld, liep ik tegen het probleem aan dat de airco radiator op de plaats zit waar normaal de oliekoeler zit.
Dus vandaar de vraag…Hoe zit het als je een C20XE hebt, en je hebt airco…hoe zit de oliekoeler(het radiatortje) dan gemonteerd???? -
AuteurBerichten