Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Helemaal duidelijk, bedankt voor de reactie’s allen!
Hoi Nick,
zou goed kunnen. Misschien wel gewoon van Opel zelf, kan ook nog.
Groeten, MarcoMooie wagen FK!
3.0 V6 Cosmo?
Veel plezier ermee gewenst!Veel plezier met jullie Zafira!
Groet, M@rcoVandaag dealer bezocht. Monteur heeft complete koplamp uitgebouwd waarna we zagen dat de lamphouder van het knipperlicht slecht contact had gemaakt/maakte.
1 van de 2 aansluitingen was deels weggebrand en 1 contact op de lamphouder was dof door overslag. Helaas moet nu de complete koplamp vervangen worden omdat bedrading inwendig loopt. Is garantie-werk maar verwonderlijk dat knipperlichtgedeelte alleen niet te wisselen is.
Groeten, M@rcoHoi Bazz, zo’n inbouwfrontje kan je bij een opel-dealer bestellen. Kijk maar welke kleur het beste bij je interier past. Verder kan je elke radio
daarin monteren die je wilt! Suc6 en de groeten.Hoi Chris,
zit er geen risico in op breuk van je ramen door het gebruik van stoom? Spanning in het glas enzo?
Gebruik zelf een fles ruitenreiniger, die ik heb gekregen bij Carglass toen een voorruit werd vervangen.
Groet, M@rcoVerbruik is ook netjes, 5.7 op 100km! Red ik niet echt…
Groet, M@rco
Hoi Bazz,
ik had hetzelfde probleem met mijn Omega bj 2000. Ik heb toen de radio + houder gedemonteerd. Achterop de houder zitten de 2 of 3 stekkers vastgeklikt, waarmee de cd2005 kontakt maakt. Deze stekkers maak je los. Op 1 stekker zitten je speakers aangesloten, de 2e is oa. spanning, massa, geschakede spanning en de 3e voor info op het display.
Ik heb een dubbel din – inbouwfrontje gekocht van een Agila – zijn er in oa in grijs en antreciet. Dit ingebouwd op de plek van de cd2005 en hierin een eigen autoradio gemonteerd.
Met usb – wat jij wilt. Mocht je besturingsknoppen op je stuurwiel hebben en deze funktionaliteit ook met je nieuwe radio willen hebben, dan zijn er bij het merk van je autoradio hiervoor setjes te koop /te bestellen. Voedingen en massa heb ik van de 2e stekker afgetakt. Succes en groeten, M@rcoHoi Aad, daar kun je geen vieze handen voor krijgen! En, was het ingewikkeld om de bol te vervangen of heb je het niet gezien hoe het werd gedaan?
Ben ook wel nieuwsgierig naar die schermpies in de hoofdsteunen; Zelf gedaan?
Groet, M@rcoM,n Omega van 2000 luste ook wel wat olie en ook niets aan lekkage kunnen ontdekken; Regelmatig ff bijvullen thats all!
27 augustus 2011 om 19:28 In reactie op: wie kent deze Opel Insignia 1.6 Turbo Sport Irmscher – 20"? #17911035Strakke Bakken!!!
Luid en duidelijk!
Mocht er ooit nog 1 mijn pad kruisen, dan gaat inbouwen zekers lukken, bedankt.Groeten, M@rco
Vakantie-tijd Marco! Dan kan het wat langer duren voor je een reactie krijgt!
Vergelijk beide deuren qua montagepunten voor raammotor en vergrendelingsunit, dat zou ik doen.Groeten, M@rco
Kan me iets voorstellen als een apparaatje wat gemeten luchtdruk omzet in een gelijkspanning van bv. 0-10V.
Bv opbrengst van een turbo (druk) die dmv een spanning op een metertje is af te lezen en is in te lezen in motormanagment/boordcomputer.
Groet, M@rco‘T zit allemaal wat raar in mekaar met de trekgewichten.
Van 2003 t/m 2007 mochten de meeste redelijke gezinsauto’s zoals Renault Laguna, Peugeot 406 en Ford Mondeo
1500 Kg geremd aankoppelen. En dan moest er ook minimaal een 2 liter motor in zitten voor dat gewicht.Neem je nou een Insignia 1.6 T, zonder problemen 1600 kg!
Een dikke Chrysler (Lancia intussen) 300C met de dikste motor 5.8 Liter –> 1500 Kg!
Een nieuwe Hyundai ix35/Kia Sportage 2 liter met eigen gewicht van 1400 kg –>1900 Kg!?
Snappen jullie het nog?De meeste aanhangers die een beetje gewicht hebben of kunnen vervoeren zijn geremd-uitgevoerd, dus remmen ze mee
als er geremd wordt. Heb zelf wel zoiets dat het een beetje in verhouding moet zijn met trekkend voertuig en aanhangsel;
Liever iets zwaarders ervoor dan erachter.Groeten, Marco
Hoi Dennis, nee nog niet. Ik probeer eerdaags ff te gaan shopppen.
Groeten, MarcoMooie spullen Marcel!
Zowel de voorste als de achterste!
Wij hebben ze beide ook, alleen is de voorste een 2.8T Benzine en de achterste een exemplaar van 2004. Mag ik jouw ervaring vragen met het rijden van deze combinatie mbt de automaat?
Laat je de automaat zijn gang gaan en schakel je helemaal niet zelf of hou je alles zelf in de hand?
Ben benieuwd of de signum gewoon zelf in z’n 4 blijft (Met de Omega reed ik altijd in z,n 4).
Wij gaan in Juli “de hort op” en wordt voor ons de eerste keer met n automaat.Groeten, M@rco
Lastig, maar voor jouw info. Ik weet dat Pioneer tussenkabeltjes verkoopt om je stuurwielbediening te koppelen aan je zelf in te bouwen Pioneer radio. Ik zou ff informeren ofdat het merk van jouw radio zulke kabeltjes ook heeft. Heb het zelf gebruikt in een Omega 2.2 16V- bj2000 en bij het kontact aan werkt alles goed. Suc6, Marco
Zou goed kunnen Dennis, dat het de reden is dat het niet toegepast wordt.
Ik laat het dan ook maar zo; die ene keer dat ie los moet….
Bedankt voor de reactie’s allen!
Groet, M@rcoIjzersterke hej, die Calibra’s!!! Bestuurder had geen schrammetje.
Groet, M@rco
Mooie Car Raymond!
Succes met de uitlaten!
Groet, M@rcoHad het bij de vorige Opel ook (Omega 2000), had het eigenlijk ook wel verwacht op de Signum.
Ik zal eens googlen wat het behelst.Groet, M@rco
Hoi Peter, heb gelijk ff gekeken maar zo’n stekker voor het omklapmechanisme heb ik er niet in zitten.
Ga je tip van die 12voltstekker wel toepassen als we de assistent hebben.
Verder ieder bedankt voor de tips en info!
Groet, M@rcoHoi Peters en stiggel, Heb ook een V6 alleen 2.8 benzine.
Ik verwacht ook geen problemen qua koppel/trekkracht, ik ben alleen benieuwd hoe onze “sportwagens”
reageren als er iets achter gehangen wordt. En idd maakt het qua veerbelasting niet veel uit of het een vouwwagen of tandenmaster is toch?
Er wordt vaak toch rekening gehouden met een kogeldruk van rond de 75 Kg, al is het asgewicht 2 ton.
Over een maandje of 2 gaan we het zien; haal ik de sleurhut ff op bij de stalling.Groet, M@rco
-
AuteurBerichten