Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
bougiekabels?
@Noordpoolgsi wrote:
Ik ga dr meebezig ma heb geen info over tunnel verbouwen gevonden ooit..
Dus ik denk dat t nie nodig is , zo wel weet ik t voor volgende week vrijdag :afro
ben benieuwd! :D
iemand fotos hier van? volgens mij hoeft de de tunnel niet uitgebouwd te worden. heeft iemand dit al een x gedaan hier?
ben benieuwd hoe je dat met die hardy schijf en schuifstuk doed, ik wil dit ook gaan doen.
@Kermitkiller wrote:
nou ik herkende het blonde famke wat bij jullie was daar heb ik nog mee gesproken in sevenum wij waren er met de 68er charger
ja dat waren wij
ik heb nog 1 liggen voor de liefhebber
hee klausie!
volges mij komen ze uit woudsend vandaan.
ik zoek nog een dikke achterbumper voor mijn manta b2
Groeten Pieter-Jan
is dit niet wat voor je?
deze is van mij, ik maak te veel km,s en ik wil graag een diesel.
ruilen met een astra f diesel is mogelijk.http://auto.marktplaats.nl/opel/374894998-opel-calibra-2-0-i-16v-e2-1997.html
ik had dit ook. ik heb er een soort kouwgom lijkt het wel tussen gedrukt. werkt perfect.
speciaal voor resonatie. Groeten PJvraagje: hoe zit het met de rdwkeuring? of is dat met een c20xe ombouw niet nodig?
MVG PJ
waar bleven die manta’s nou? :swear
DEZE IS MOOI!!!!
zit er veel verschil? die van hella en van irmscher
behalve dat er in het midden een hoekje uit mist.MVG PJ
ik heb wat olie bijgevuld, het lampje komt niet meer terug:) wel vreemd want het oliepeil stond in het midden. ik heb de auto nu ongev. 8maand. toen ik hem kocht zat er al drap in het kvs :( ik rij elke dag 25 km naar mijn werk. half uurtje mee bezig. 2 weken geleden ben ik er nog mee naar frankrijk geweest. 3122km gemaakt.
dus goed warm rijden doe ik wel. ik zal het donderdag eens gaan doorspoelen. kvspot goed schoonmaken. zal kijken of het terug komt.Bedankt voor jullie reacties!!!:thumbup
MVG Pieter Jan
ik zal morgen het oliepijl op max zetten. kijken wat ie doet.
MVG Pieter Janorigineel gepost door dudie-c20ne
wat beterft het drapje.
raak je ook koelvloeistof kwijt? meestal als de kop gescheurd is zie je dit aan je koelvloeistof zelf. deze word dan bruin. het kan ook zo zijn dat de olie soor de condens wat dikker is geworden en dat dat nu aan je oliedop zit. dit laatste zou geen kwaad kunnen. zou het alsnog je kop zijn dan kan je ook bij hennie boomkamp terecht, die kan deze koppen reviseren zodat deze niet meer door kunnen scheuren.grtz bjorn
ik heb net weer effe gekeken. de auto heeft een paar maandjes+ 10.000km geleden nieuwe olie + filter gekregen. de kvs is donker grijsachtich. zelfde kleur als het drapje. het drapje lijkt wel op hele kleine ijzersplinters. en als je het over elkaar heen wrijft is het net olie. oliepijl met een vuuraansteker ook al geprobeerd. spettert niet. hij rookt niet door de uitlaat. gewoon normaal dus,
meschien moet ik de kvs eens goed doorspoelen, en kijken of die troep terug komt.MVG Pieter-Jan
origineel gepost door dudie-c20ne
dit is het lampje van je olieniveau.
het kan zijn dat je olieniveau sensor verstopt zit.
je zou deze uit je carterpa kunnen halen en hem schoonmaken en hopen dat het lampje hiermee uitgaat. deze zit aan de voorzijde van je carterpan met 3 a 4 boutjes vast.
mocht dit het probleem niet oplossen dan kan je de kabel is doorverbinden om te kijken of het lampje dan wel uitgaat, is dit het geval dan is je olieniveau sensor kapot en zal je deze moeten of kunne vervangen.ps: je kan deze doorverbinden met een remblokslijtagesensor, sommige van deze sensoren hebben dezelfee aaluiting en heb er zelf ook nog wel 1tje bij de hand.
grtz bjorn
oke, dan haal ik die er af. het lampje brand niet altijd maar zo nu en dan. dus het zou best verstopt kunnen zitten. ik zal het gaan proberen bedankt voor je reactie! nog mensen die meer ideen hebben over dit en over dat drapje in kvs!? MVG Pieter Jan
hoort de vin ook te draaien als je hem uit zet bij een x20xev? want die van mij gaat meteen uit. als ik hem gwoon op contact zet draait hij wel als hij warm is.
Mvg Pieter-Jan
24 maart 2009 om 16:37 In reactie op: Eventuele oplossing veel voorkomend stotter probleem (?) #17418835vanmorgen reed ik naar mijn werk en bleef het lampje als maar branden, ook toen ik hem opnieuw starte. ben vandaag bij de opeldealer geweest, mijn nokkenassensor is stuk, :o en een nieuwe is best duur.
23 maart 2009 om 08:20 In reactie op: Eventuele oplossing veel voorkomend stotter probleem (?) #17418831ik zal binnenkort ook mijn EGR afdoppen bij mijn X20xev, dan zal mijn MM lampje denk ik ook zo nu en dan gaan branden of niet? ik heb namelijk mijn gasklephuis ook al eens gereinigd maar 2 maanden later liep ie weer niet lekker stationair,
en bij het stoplicht blijft hij effe 2000 toeren lopen en 5 sec later dondert hij uit. soms op de snelweg dat ik lekker doorpook gaat mijn mm lampje branden dit heeft wel met elkaar te maken denk ik of niet? -
AuteurBerichten