Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ben ik bezig met bestellen van een bosch krukassensor, komt er zo’n chatfiguur mn scherm in.
Die typt dat de FACET-sensor 9.0235 stukken goedkoper is en een goed alternatief is.
Hoezo twijfel zaaien!!??ok, thnx voor de info.
thnx wim, weet nog niet wat erin zit.
Ga hem er zo uithalen.
Mocht er een ander merk inzitten dan bosch , dan toch datzelfde merk aanhouden wat er in zit?dank bart-gsi.
Maakt het nog uit welk merk qua krukassensor?
Want in de ene 1.2 zit bosch en de andere 1.2 bijv. febi, las ik.mvg,
ok de volgende foutcodes kwamen naar boven met de pedaaltest
P0100 Mass or Volume Air Flow Circuit
P0335 Crankshaft Position Sensor “A” Circuitalleen 0335 werd 2x gegeven.??
ok thnx wim.
even een ander vraagje.
wat is de interval voor het vervangen van bougies?
die van mij zitten er nu 3,5 jaar in (30.000 km) en weet niet hoelang ze er voor mijn aanschaf al inzaten.@carloastra, dat is 2x gebeurt sinds begin topic.
mn vrouw rijdt er gewoon weken probleemloos mee (lees:het nieuwe rijden)
alleen als ik er mee rij, pittig dus, ontstaan de problemen.ja dat is idd het slimst.
andere vraag, zou het ook aan de startonderbreker kunnen liggen?
daar het lampje auto moersleuterl brand?thnx wim voor je reactie.
heb de tellerstekker en unit helemaal nagekeken en vast gezet.
aantal weken probleemloos gereden tot gistermorgen.
Het lijkt te maken hebben met hogere toeren.
Gister aardig hoge toeren gereden (3 tot 4000), trap mn koppeling in en bam, motor uit.
na 5 tot 10 minuten starten lopen.
2 seconden auto met sleutel branden op mn dash.
weg vervolgd en na het terugschakelen (toeren lopen terug) gaat weer even auto met sleutel branden.
Na gas geven, dooft het lampje weer.
rij het parkeerterrein op en motor valt weer uit.
na 1 minuut weer starten en naald van toerenteller blijft op 0 staan.Net weer ff gestart en alles werkt weer normaal!?
schiet mij maar lek….is dit dan toch gewoon de krukas-sensor?
nog geen tijd gehad om die te vervangen.mvg,
pfff meer dan een week verder en toch vandaag uitgeslagen.
Gaf een klein klapje op t dashboard en starten en gaan hahaha
denk dat er toch een los contact zit wat ik moet solderen.Dank voor je reactie johan, voor alsnog rij ik zonder problemen rond na het reinigen van het gasklephuis en het vaster zetten van de pinnetjes in de stekker achter op de tellerunit.
iemand een idee?
Kan niet echt iets concreets vinden via de zoekfunctie.Groet,
Danny
Net een stuk gereden en niks aan de hand?
Zou het ook aan de tellerunit kunnen liggen?
pasgeleden viel die geheel uit en na een klap erop werkte alles weer naar behoren.
tijdens het uitvallen van de unit werkte de motor echter wel gewoonRij al 3 jaar een z12xe tot grote tevredenheid.
Zuinig (1 op 15 a17) en komt goed mee met het verkeer met zn 75 pk.
Er worden over het algemeen korte ritjes mee gemaakt en als je gewoon ieder jaar olie en oliefilter vv is er niks aan het handje.
Ik heb iig geen sludge-vorming door de korte ritjes.
Over de 1.4 kan ik niks typen, omdat ik daar geen ervaring mee heb.update omtrent storing: accupolen half uur losgehad en storing is weg!
Heb al 5 x gestart en zit er nog in wat ik erg raar vind. Bedoel, sensor kan toch niet stuk gaan als ik m alleen maar heb verplaatst? Net de accupolen losgehaalt, wat volgens dealer zou moeten werken. Ga ze straks weer bevestigen en hoop op t beste. Anders toch naar garage om ecu te resetten.
dank voor jullie reactie.
Dat is niet gewoon te verhelpen dmv de polen een half uur los te laten?aaahhh mn ouwe trouwe 2a4 :thumb
Ziet er zo uit voor een C
kachelradiateur verstopt?
Als jij tevreden bent, doet het er toch niet toe wat wij er van vinden?
Goed gevoel? dan gewoon doen.Ok thnx wim, dus gewoon leds erin voor meer licht en die zijn gewoon dimbaar!
Toch maar weer de originele plaat erin gezet met een kleine wijziging.
Wie weet of er lampjes te koop zijn voor je tellerbak die feller branden?
Dan heb ik het niet over leds, want die kan je niet dimmen?CDR2005 is de radio die er origineel in zit.
C is van 2001 -
AuteurBerichten