Verwarming Corsa C (2002)

Forumindex Forums Modellen Corsa Verwarming Corsa C (2002)

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
  • Auteur
    Berichten
  • #18208501
    GarField000
      Lid sinds:
      3 January 2014

      Super Top dat je het aanbiedt, maar ik kom uit IJsselstein bij Utrecht dus beetje ver uit de buurt.

      Maar jullie bedoelen de radiator die op het motorblok zit, of dat ronde ding wat achter het handschoenenkastje zit?
      Als ik weet wat het is (of tenminste, grootste kans), ga ik wel op de sloop een andere halen en ga daar kijken hoe het los moet, en dan kan ik het netjes met mijn eigen proberen :)

      Moet ik eerst wat controleren zou ik het heel fijn vinden als ik een beetje weet hoe het los moet ….. stekkers los en 5 schroeven bv. Niet dat ik de halve auto uit elkaar schroef en dan blijkt dat 5 schroefjes genoeg is :D

      #18208502
      manac
        Lid sinds:
        7 October 2008

        Ziet er zo uit voor een C

        #18208503
        sjoerdie
        Deelnemer
          Lid sinds:
          19 September 2005

          Als het daadwerkelijk de kachelradiateur is dan ben je wel effe zoet.

          Er gaan in de motorruimte 2 slangen aan de achterkant van de motor, het schutbord in

          Die had je ook al gevonden
          gevonden meen ik,

          Als je die nou losmaakt, allebei, en dan met een tuinslang doorspoelen.
          Zie je meteen of ie verstopt zit.

          Met een beetje geluk als je beetje wisselt van aansluiting dan komt het vuil eruit.

          Dat zou ik eerst doen voordat je vanalles uit elkaar gaat schroeven en vervangen.

          #18208504
          bundie
            Lid sinds:
            9 June 2012

            Kachelradiateur valt wel mee ongeveer uurtje werk…

            Aan de kant van het dashbord kastje kan je het zijpaneel van je midden console loshalen.
            Haal dat kapje weg en dat kan je een stuk schuimrubber weg halen.

            Nu zit je al bij de radiateur en kan je is goed voelen of je een goeie doorstroming heb.

            #18208505
            GarField000
              Lid sinds:
              3 January 2014

              Ik was al tot het zijpaneel gekomen :). Schroef eruit maar kon plaatje niet weg halen omdat die achter het middenconsolde zat.
              Ook daar een schroef weg gehaald maar lukte nog niet.

              Maar ik ga volgend weekend naar een kennis die vroeger monteur is geweest, en we gaan samen even kijken.

              #18208506
              g.j.bos
                Lid sinds:
                1 December 2014

                Omdat ik hetzelfde probleem heb denk ik, zou ik graag willen weten hoe het afgelopen is. En hoe ik de kachelradiateur kan vervangen.
                Wil je daar misschien nog even iets over vermelden. Waar zit de kachelradiateur precies en hoe haal ik hem er uit etc.

              6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.