Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
2 december 2020 om 14:36 In reactie op: E Kadett schutbord restauratie en geometrie wijzigingen!! #18400392
keep up the good work
@bart-gsi wrote:
stress op de stang kan niet een oorzaak zijn.. als andere 4×4 turbos ook nog rijden en dit probleem niet hebben zou je toch kunnen kijken of het probleem niet kan zitten in andere delen van je ophanging.. als je auto scheef op z`n wielen staat bijvoorbeeld..
over het algemeen als je auto neutraal staat zou er geen stress op de stang moeten staan…
Dat klopt … maar de auto staat neutraal ,alles is in zo verre van het mogelijke nagekeken .
Draagarmen voorkant nieuw en orig ,subframe niks op aan te merken ,achterkant ziet er ook oke uit ,4 nieuwe spiralen orig hoogte…
Heeft ooit een verlaging onder gezeten ,misschien dat dit meede de oorzaak is ?Kleine update ; na lang zoeken toch een nieuwe stang gevonden via een opel dealer :D
Dus ga ik deze in de toekomst ff vergelijken, is kijken wat er na al die jaren (gebruik of misbruik) gebeurd ..Vraagje, heeft iemand ergens nog een Stabilisatorstang oude of nieuwe type liggen ?
Bij deze zit te veel spanning op de stang …
Of ergens een autosloop waar ze nog 4×4 hebben staan …Denk zelfs vroeger dat die van metaal waren bij astra’s ..
Maar denk dat er teveel spanning op die stang zit .Heb het even nagekeken ,inderdaad ..
Dat zou kunnen dienen ,maar ga het daar niet bestellen .
Een beetje een gekke prijs vooraleer het thuis is …. 86.90 pond
Dus ff verder zoeken op ebay of dergelijke …of ergens iemand nog iets te koop liggen heeft ;)Dat zou misschien een degelijke oplossing zijn .. ;)
Neen alles is nog orig dus nog een rubberen slang .Misschien dat iemand nog zo iets heeft liggen ????
Klopt :jerry
Je bent mee ….dus de situatie zoals ze nu is ,aan men inlaathoedje is er een uitgang daaraan hangt momenteel een dumpvalve dus psssssst (het gekende geluid)
Deze zou dus plaats moeten maken voor recirculatie valve…… (zoals de link van kiyamizio ,post hierboven )
Zoals je ziet gaat dit gewoon plug en play worden mits dat deze zijn afgeblazen lucht terug moet circuleren tussen lmm en (orig ) turbo ….
Nu was de vraag dat er foto’s ideeën waren om dit tot een goed einde te brengen …De originele is afgedopt.
De bedoeling is om aan het inlaathoedje een valve te plaatsen die doorvoert naar achter de lmm.bij de geert drijfstangen zat pro2000 ……… :thumb
@Andre Botter wrote:
Friedrich verkoopt rotzooi made in china
Daar klopt als een bus ……………..
Na een paar ritten gedaan te hebben (paar weken ) heel de uitlaat aant roesten .
Is dit de kwaliteit waar ze voor staan :fy1Deze is op de nacht van zaterdag op zondag
GESTOLEN :argue:fy1
Dus mensenhou a u b jullie ogen open
Alle info is welkom ……………………
16 januari 2011 om 20:41 In reactie op: Calibra Turbo ’93 *14-05 Overhaulin’: plakplaatjes* #17471989Mmmm dit ga ik volgen , roept herinneringen op van zo’n 10 a 11 maanden terug :D Amaaaaai niet
Zo ongeveer is het opgelost :P:D
gaskabel gesmolten – bekleding motorkap opgebrand – paravaan beetje gesmolten +paar kabeltjes (stekkers)
paar vacum slangetjes – luchtslang tussen lmm en turbo enzal bij al valt het mee …………….
had erger gekund.
maar we hadden blusmateriaal aan overvloed bij de hand, iets wit ?????? rarararararararaaaaaaaaaaaaa
OOOooooooo rijd iedereen hier standaard :wtf
origineel gepost door Miruni
Doe Hennie Boomkamp (project) ff een mailtje of U2U.
Die kan je er zeker mee op weg helpen.Zou ik kunnen doen maar ben er nu aan bezig :hmmz
Heb al een paar foto’s gevonden maar echt duidelijk zijn ze niet .
Omdat de voorbumper er niet ophangt ?? :wtf
Dus rara wat voor bumper komt er tegen :hmmzm2.8 heeft geen tikje
optijd tem is kuisen ziet vuil :agent hahahahha
nee afblijven ,er komt een adapterstuk tussen waar je je oliefilter opdraait .
daar zijn de 2 aansluitpunten;)Quote:origineel gepost door Maurice89
Denk dat de meeste hem bij de bijrijders kant hebben zitten.Dat is het juist :thumbup maar waar en hoe ?
Zoals bij een astra kan je het niet plaatsen ,zit namelijk het rol hendeltje van de zetel in de wegorigineel gepost door GSI Racer
iemand ervaring hier met DDV motorsport?Ligt in Echt zie ik, dat is nog eens in de buurt!
gewoon weg blijven bij die man :thumbdown :puke
als je echt gekloot wil worden???? kan er hier boeken over schrijven .
of iets meer??? :P http://corsasport.co.uk/board/viewthread.php?tid=460543&page=1
schakelaar op de bak is oke deze schakelt als ik hem in achteruit zet (doorgemeten)
bij de lampen unit zelf ,wat kan of moet ik daar vinden ?origineel gepost door Goossens Bjorn
kortsluiting wss :jerry, ne keer u draden checken op breuklol zover was ik ook al,iemand schema’s.
ben niet van plan om de hele auto af te breken.origineel gepost door DdV
veel gemaakte fout :1e olie direct volsyntheet olie.
Niet doen…. sonde…
gewoon mineraal 15w40 gebruiken (goedkoop)
Deze na revisie vullen, en auto starten, en als auto loopt op 1500 toeren houden.
Daarna als de motor zo enige tijd bijvoorbeeld minuut of 3tot5 gelopen heeft, instappen en rustig wegrijden.
Ga dan gewoon soepel door de toeren en gaspedaal posities heen tot koelvloeistof en OLIE op temperatuur zijn.
pas dan kun je het beste in een beetje gas gaan geven, meer/minder/meer… etc … lekker door rijden dus.
Doe dit 100km o.i.d en zet de auto na deze rit tijdje stil, ongeveer uurtje
Daarna olie pijlen en indien nodig bijvullen
Weer stuk rijden op zelfde manier.. maar steeds iets meer gas en toeren.
Na 500km liefst even berg-op rijden en trap dan maar eens gas verder onderin, zo kunnen de zuigerveren zich goed “zetten” op de cilinderwand.
Hierna… olie vervangen door goede (half) of vol synth. olie.. en de motor is ingereden.
Reden voor dit is PUUR de “zetting” van de zuigerveren…. meer niet… lagers hoef je uiteraard nooit in te rijden….
Gr,
Dennis
dit gezegdzijnde door de persoon,die de mensen zo :fy1
-
AuteurBerichten