Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Mijne astra :)
@BlueAstraG wrote:
Ik ben persoonlijk zeer tevreden over het middeltje van Turtle Wax. “Turtle Wax Trim Restorer” als ik me niet vergis.
De lak goed afdekken. En daarna de gebruiksaanwijzing goed lezen en dit middel werkt als een tierelier. Uiteraard moet je de behandeling een paar keer herhalen.
Maar ik denk dat jij je ogen al uit kijkt na 1 enkele behandeling :thumb
thanks, ga ik proberen :)!
@BlueAstraG wrote:
Ja echt! Die ride is echt bad-ass! :thumb
Sideskirts, stootstrips, difussor voor en handvaten kun je ook nog 100% krijgen, om de puntjes op de i te zetten ;)
Met welk middel / materiaal kan ik deze weer netjes kijgen voor lange tijd… heb wel spuitbussen hiervoor maar dat moet ik elke week opnieuw doen :hmmz
Thnx! moet alleen nog iets lager… en stuggere achterveren… iemand een suggestie voor achterveren?
Nieuwe velgjes :)
Heb je e.v.t. de link :)
Tinner is te agressief wordt alles zeer dof.
meer foto’s volgen :)
Nieuwe velgen eronder gelegd :)
voor et 25 7.5J
achter ET15 9Jomdat mijn stoelen eruit zijn geweest is de stekker eraf gemoeten Ik heb de auto uit laten lezen en de meldingen laten wissen.
Zeker dat je alle zekeringen gecontroleerd heb? je kan niet altijd zien dat er een zekering defect is.. doormeten dan weet je het zeker.
4 juli 2012 om 07:30 In reactie op: astra uit 99 stottert onder rijden en toerenteller slaat uit #18043147Laat je EGR-klep is nakijken of maak deze is schoon. Heb dit probleem ook gehad en heb de egr-klep vervangen.. probleem was direct over en niet meer terug gekomen :D
het is steek 4×100. ik weet dat ET20 9J vanachter past zonder aanpassingen… alleen ET25 7.5J aan de voorkant weet ik niet?
Geel moet op rood en rood moet op geel. was bij mij ook het geval, draadjes omgewisseld en was in orde.
Ben ook al een tijdje op zoek naar deze lip. maar helaas nog niet gevonden.
Als ik het goed heb is dat voor de op-com kabel op aan te sluiten.
achja…. er mag zoveel niet tegenwoordig :) en aangezien ik 1x op de 5 jaar een politie zie hier komt het vast wel goed
inderdaad, volvo’s hebben dit ook standaard, ben er al een aantal tegen gekomen, en waar ik woon rij amper politie :P
Zal inderdaad is kijken voor die velgenconfigurators :)
De knipperlichten branden inderdaad continu, heb hiertussen een US-module geplaatst.
Heeft iemand toevallig ook een duidelijke foto van de wielkasten met orginele velgen (verlaagd) zonder spacers.
en op de gele en rode draad staat 12V
en spacers zijn niet aan te raden zeker?
@Juffer1 wrote:
Orginele 16″ met 3,5 cm Eibach veren verlaging en orginele dempers:
Heb je hierbij alleen verlangingsveren geplaatst of ook nog spacers? ben bang dat hij verlaagt wordt de wielen ver naar binnen gaan.
dus alles onder de 4 kan problemen opleveren, zowel met veren als schroefset. Wat raden jullie aan, veren of schroefset?
hoeveel cm kan ik lager met schroefset en orginele velgen?
-
AuteurBerichten