Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Bedankt voor jullie reacties. Helaas bleek een standaardkabel voor een 5-bak ook net te kort in mijn geval. Is 130cm waar de oude ca. 140cm was. Ik heb de bestaande uiteindelijk na laten maken zodat ik diezelfde lengte heb.
Wel heb ik dus een kabel van 123cm en 130cm over, gekocht maar past bij mij dus niet. Als iemand interesse heeft graag een pm
Ah oke. Dus wel een ring ertussen. Die mis ik. Heeft iemand een dergelijke ring?
Hoi,
Bedankt voor je reactie. Ombouw geen optie, wil liever automaat blijven rijden.
Ik hoor nog wisselende reacties over of die bouten direct in de krans bevestigd moeten worden of dat hier een verdeelring of iets dergelijks tussen moet. Weet iemand dit?Die heb ik niet. Maar die 6 bouten zitten zonder ringen/verdeelring op de krans?
Ik weet inderdaad hoe ik hem eruit heb gehaald maar verbaas me dat die krans gescheurd is rond de bouten. De 6 bouten zaten direct, zelfs zonder ring in die krans. Ik dacht dat hij daardoor wellicht gescheurd is. Waarom zou deze anders scheuren? Iemand een idee? Iemand een idee waar ik een vervangende kan krijgen?
Blijkt dat m’n starterkrans gebarsten is rondom de bouten. Heeft iemand een starterkrans liggen? Liefst nieuw/weinig gebruikt.
Ik wil de carterpan onder het blok vandaan halen om o.a. te checken of het geluid bij de oliepomp vandaan komt. Hoe kan ik de carterpan het makkelijkst onder het blok vandaan krijgen? Zijn er verder ideeën waar dit geluid vandaan kan komen? Het lijkt uit de carterpan te komen.
Kan ik dat testen?
Bedankt voor je reactie. De vulslang is hier nog apart van, is dus de 4e. dit is wel een brede, is ook gewoon van staal.
Hoe bepaal ik dat dan?
Sorry dat zou ik zo niet meer weten. Via Google gevonden denk ik.
Toevallig gisteren mee bezig geweest. Heb in 2 uurtjes tijd alle pezen vernieuwd incl. hoekjes geplaatst.
Geen speciaal gereedschap gebruikt, enkel rubbers met zeepsop ingesmeerd en met een kunststof wigje de pees erin gekregen.Het is gelukt. Heb een asje op een rechthoekig plaatje geplaatst, deze op het wijdste punt van het gat (ongeveer in het midden) erin geplaatst en die vast gepikt. Op die manier konden er bijna geen vonken naar het hemeltje ontstaan omdat dat plaatje er tussen zat. :)
Bedankt Johan!
Zou ik het hemeltje deels kunnen loshalen en vervolgens weer netjes erin lijmen? Welke lijm wordt hiervoor gebruikt?
Oke bedankt. Auto wordt heel af en toe gebruikt en alleen op asfalt. Wat is het verschil tussen Koni’s en originele schokdempers? Als iemand wat aan te bieden heeft hoor ik het graag!
Bedankt voor jullie reactie. Hoe verloopt de gastoevoer naar de motor eigenlijk? Ik heb natuurlijk geen injectie, waarop wordt de gasaanvoer dan aangesloten? Wat doet de carburateur nog in dit systeem?
Bedankt voor jullie reactie.
Ik kan op dit moment op marktplaats geen installatie vinden. Weet iemand nog een installatie te koop of kan ik beter op de sloop gaan kijken? Andere opties?
Bedankt allen! Ga er zaterdag maar eens werk van maken!
Hoezo onding?
Het is inderdaad de Zenith INAT 35/40…
Ja dat heb ik uiteraard gedaan, en lees veel verschillende dingen…
Wat me trouwens ook opvalt is dat Signums veelal goedkoper zijn als een Vectra C met vergelijkbare kilometers.
Wat is hier de oorzaak van? Signums zijn toch eigenlijk de ‘uitgebreide’ versie van de vec?Dank voor alle reacties!
Voordat ik de boel weer ga monteren dan maar eens de slangen doorspuiten dan.Bedankt!
tnx, ga het proberen!
Maar dan weet ik nog steeds niet hoe het kan dat die cilinder niet volledig terug komt in de klauw waardoor t blokje aan blijft lopen, iemand een idee wat dit kan veroorzaken?
Oke.
Ik heb de zuiger aan de buitenzijde al eruit en schoongemaakt, hier zat inderdaad wat troep aan.
Ik kon deze alleen niet terug krijgen in de klauw, heb je hier ook tips voor? -
AuteurBerichten