Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
het zijn delco klauwen ,beetje raar dit, even gereden met de auto remmen loopt dan langzaam vast,maar als ik de auto een uur laat staan,dan zijn de remmen weer los!!! :angel
zit hem in de schakelstang ,maar binnen bij de pook die mechanisme ,zit een veer ,naar zun 5 de, deze veer die houd hem niet op zun plek,als je hem naar de 5 de versneling duwt schiet er weer uit steeds,Wat doet deze veer !!
oh oke we hebben dit al geprobeerd ,maar een paar mm ,maar wordt er niet beter op,
dan ga ik is meer schuiven ,de rest schakeld hij goed,
bedankt voor de tip ,klopt werk weer perfekt ,heb de cilinder zo ver mogelijk naar buiten gedaan ,goed schoon gemaakt rondom geschuurd de cilinder dan met vet speciaal voor remmen is , :thumb
oke ik heb delco remklauwen erop,heb alles nieuw ook remflexibel slangetjes,rem heb ik ontlucht met lucht van 2.5 bar ,met het pedaal in!!. ik heb remdruk genoeg ,bovenin de druk remmen werken verder perfekt
oke ik ga die glijpennen even goed behandelen dat alles even goed soepel loopt ( spik en span ) maken .
even bedankt voor informatie toppie!!alleen als de motor draait .als ik heb gereden dan wordt de voorste heet ,als ik de auto paar stilstaat ,dan is het weer goed.
heb alles remklauwen schoongemaakt en soepel gemaakt ,ja kan natuurlijk dat hij vastzitalles orgineel (geen) omgebouwde bougies is donker van kleur
is klaar,even gespannen dus 10 min werk ,valt weer mee.bdankt voor reactie
opspannen ook een optie mischien??
nee geen subwoofer erin zitten .orgineel radio erin.
yep ook tijdens het rijden ,heb cokpit al uitgehaald,en de stekker ,13 poolige pinnetjes iets gebogen,zodat de aansluiting ,strak in de 13 poolige vrouwtje zit,nu even afwachten of storing verholpen is..
oke,wel jammer ,houd wel even in de gaten mvg
oke,zal even een nieuwe brandstofpomp opzetten ,omdat je deze onregelmatig hoort zoemen.beedtje up en douwn.
zal nog even kijken of ergens nog valze lucht zit bij brandstofsysteem. loopt iets te hard stationair 1300 T/pm,als ik hem op 900/100 t/pm zet,
loopt die onregelmatig ,wil die bijna uit gaan.Weer een probleem met (( bougies )) heb 4 nieuwe bougies opgezet, 2 weken geleden, auto vanmorgens weer gestart,en liep op 2 cilinders,er waren gewoon, weer 2 stuk !!! Wie heefd dit al een keer meegemaakt .
brandstofpomp liep een beedjte hoorend onregelmatig,dus nieuwe brandstofrelai opgezet.
Nou vraag ik mij af,waarom die bougies steeds kapot gaan ,wat (kan) de oorzaak zijn ,welke richting moet ik zoeken!!
Bobine is OK! goeie vonk !!ja oke .dat past wel.deze komt ook van mijn gsi champion vandaan PM hem wel even gr
dat zijn ze niet,die van mij zit onder de auto .
zoek compleet met pomp,filter en membraamdemper.
als ik hem externe voeding van 12 volt geefd,dan gaat die al zwaar lopen (trekt die ongeveer 3 Ampere! ) met moeite.wou het zelf niet geloven 3 bougies ,waren toch echt kapot!!! zijn nieuwe bougies..
vanmorgen 4 nieuwe opgehaald ,ingezet ,starten en lopen,hmmm! ging er niet van uit dat bougies waren,omdat ze nieuw waren.
even mee gereden fijn gevoel!!!oke even bezig geweest met kadett d gte hij loopt weer 100% als een zonnetje!!
allemaal bedankt voor reactie en uitleg!!ja riem staat wel goed.hij heefd wel gewoon gedaan,voor 2 maand terug,,probeer morgen even wat willem zij
geefd wel bericht morgen ,wat er gebeurd mvgoke wilem ,ga ik even doen elke ,kijken wat die doet,heb net bougiekabels even verwisseld naar een ander cilinder,maar steed cilinder 3 woerdt warm ,(is net een 1 cilinder LANZ BULDOG Tracktror geluid)
HAASJE 17 het is een orgineel 1.8 gte kadettinjectoren puiten wel,heb ze stuk voor stuk getest zijn oke!! dat dacht ik ook,maar heb nu inmiddels 12 stuks liggen,ook
getest op de auto,de pomp wert ook ,nieuwe relai opgezet enige ,denk ik onstekeng hall effect generator niet werkt,of kleppen zitten vast,mijn vermoeden..zyl 1 – 12,9 bar
zyl 2 – 10,3 bar
zyl 3 – 11,8 bar
zyl 4 – 11,6 bar compressie !!!slaat even aan ,draait wel even ,kleppen dat ze vast zitten????
weer geen goeie vonk . een andere goeie bobine opgezet,flauwe vonk,nieuwe bobinekabels op.nieuwe verdeler en rotor op.
wat kan het probleem steeds zijn,wat kan ik nog meten ??!of doen ,mvggeloof ik ,meten is weten toch?? zo ben ik er ook achter gekomen, ik geef gewoon advies ,mvg
-
AuteurBerichten