Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Vmaxx altijd goed :)) .. 2 eigen motoren gechipt. PRIMAA!!!
Als ke je kop hebt gevlakt wel handig om een dubbele te nemen en gebruik 1 hele nieuwe en 2 dikke platen van de 2de met met iets langere kopbouten. (je hebt namelijk 2 verschillende).
Dat doen ze namelijk ook bij de C20LET motoren.Ik heb nog een kat eronder zitten maar als ik agter de uitlaat staat dan geeft die veeel druk. (zpnde shoke)Meer dan voor het probleem. En motormanagement lampje brand wel, dat nadat je een paar keer op de staart trapt dat na aanleiding van Mantzel deed het voorheen ook. Distributie versprongen is toch motor meteen naar soep of heb ik het mis. En brandstofdruk zou ik er ook moeten gaan kijken.
wip er een schroevendraaier tussen en rustig zonder te beschadigen open wippen..
Hoe denk je dat straattuig met autos joyriden voornamelijk: kadett corsa astra fietsa etc!!! :Dals je wil gaan dieselen MERCEDES liest een 250D oldtimer :D
Geen belasting en superdegelijk ;)dank je wel ik heb ze gereserveerd morgen meteen ophalen :afro
das mooi shitt….
Maar altijd goed om te weten..
dank jullie wel….op originele schokdempers moeten de veren van H&R komen 60mm voor en 40mm achter…
Gaat dat dan wel los komen ??turboprofi is ook geviseerde zooi. (heb er ervaring mee)
Mijn denkwijze is gewoon een nieuw binnenwerk dat voor rond 11 a 1200 euro en dan heb je er geen gezeik meer van. Een turbo schoonmaken spuiten en paar ringetjes laten vervangen voor 650 <—- turboprofi is ook niet slim van me geweest. Ik wijs het tegenwoordig ten strengste AF!!!!en nu nog een mantzel powerbox erop…
nokkenasje + chippie :afrowat kost laten inbouwen voor een cruise control.
Onderdeel heb ik toevallig ook en was ook van plan om uiteindelijk in te laten bouwen…Dan weet je zeker dat je geen brandstof te kort komt :jerry
:P
origineel gepost door Neetmans
nee joh!ik zou een pomp van een MB 560SEC van 1985 monteren!! :D:D
mijn mening is wel de turbo.
Als ze een geriviseerde hebben gegeven dan maken ze hem schoon gooien er nieuwe pakkingen erin, en spuiten voor het mooie. En je hebt een nieuwe turbo(althans dat denk je) als het asje middenin eenmaal gesleten is dan blijft het lekken tenzij je er een nieuw binnenwerk erin zou krijgen. heb zelf laten reviseren en mijn kenissen ook ikke bij duitsland voor 650euro en iemand anders voor 1100Euro bij C&E resultaat was wel hetzlefde gebleven. lekken zo hard als het maar kan. Dus ik heb de seals vervangen probleem nog steeds aanwezig. Bij deze word het bij mij een splinternieuw binnenwerk. En moet het opgelost zijn.wat vraag je voor je oude pomp dan..
het blijft oud techniek van 25jaar.
Kappot is kappot en als die het doet dan doet ie het…:DDat is een joekel waarmee je 420Pk eruit kan halen.
Monteren kan altijd maar of je wat eraan hebt met het late gespoel etc.
Je hebt er niets aan tenzij je rallybak wil gaan maken :D
Zelfs met andere zuigers benje er niet 1, 2,
Speeeellt veel meer dan je denkt om hem egt optimaal te laten draaien.Als je een beetje handig bent.
Opengooien kijken wat er aan de hand is.
Zo niet dan laat maar zitten. blok gaat er niet naar zijn einde erdoor.Tot 330 vind ik het persoonlijk niet nodig.
Stel je haalt de vermogen niet dan pas vervangen.
Iets wat het doet doet het. En iets wat stuk is of stuk begint te gaan (het is niet zo dat het in 1x ophoud) dan pas vervangen.
Heb als 2de auto een MB 560SEC van 1985 met 390DKM en nog steeds hetzelfde benzinepomp. En doet het nog perfectt…..
dus waarom zou het bijv bij mijn calibra met C20LET kappot moeten gaan.alleen optrekken of ook met stilstaan (stationair na een aantal minuten)
wat voor vermogen wil je eruithalen dan aangezien men een grotere pomp neemt.
tot 330PK geen pomp nodig..Als je een c20LET blok hebt.
Lang leve VMAXX.
Ik heb het eerst bij iemand anders laten doen (ga niemands naam zwart maken, diegene weet het zelf wel) Flaptop erbij en chippen maar Eprons kopieren en proberen erin te zetten. Nou eenmaal een gaar software en dan ga je flink over de zeik. En alsnog volhouden dat ie goed doet!!. Eenmaal VMAXX erin en geen omkijken er meer ernaar. Meer met VMAXX kan altijd zolang je doet wat VMAXX eist aan je blokkie….gewoon sachs koppeling ter vervanging. Is ietje anders dan origineel OPEL. sachs is namelijk wat kwalitatiever. Geen race, punt koppeling of wat dan ook.
Ik neem aan dat aan je geen racebak van 4 a 500 pk hebt.Heb je op je fase 2 chip ook een benzinedruk regelaar..
Zo ja dan kan je hem laten opmeten en de druk verzetten.
En bougies is het beste of origineel of van de bosch F5DOPR (bosch performance) met platinum koppen.
voor hogere temp weerstand wel 20,-Euro per stuk op zijn minst.
En dan klopt het weer..
En zo niet?
Dan zoeken naar de complete structuur (brandstofpomp, benzinefilter, injector, verdeelkap en bougiekabels)en vergeten te zetten dit is de agterkant van de corsa MID = http://www.steve010.nl/toepassingen/corsa/corsab_inbouw.htm
En nu zie ik een ervaring van een duitser totzover begrijpelijk en lijk ik erop te begrijpen dat ik kabels moet gaan trekken. (mijn duits is niet al te best) kan het ook verkeerd begrepen hebben.. :cool:
Hier de ervaring van de Duitser http://www.motor-talk.de/blogs/opel-corsa-b-16v
En de afbeelding van de astra F MID http://link.marktplaats.nl/368397334
En nu ik dit lees en zie verschijnen er alsmaar vraagtekens????????? -
AuteurBerichten