Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
1 april 2017 om 23:45 In reactie op: Astra G: Alternatief MID/TID display (oplossing pixeluitval) #18341484
nee dat geeft hij niet aan. en als je tc of esp of wat dan ook zo erg ingrijpt op de snelweg is er wel iets gruwelijk mis in de auto hoor. dan krijgt een abs sensor ergens verkeerde informatie door waardoor je computer en tc denkt dat je in een slip bent geraakt en het ene wiel harder draait dan de andere.
uitlezen geeft vaak ook gelijk aan waar de fout zit. Het scherm is verder wel grappig voor wat meer cijfertjes en als je mid vervangt geeft die alles netjes aan en vind het leuker als het origineel zelfs. enige wat ik heb gemerkt is dat als het 30+ graden buiten is het scherm een vage blauwe gloed heeft. en bij -5 buiten het scherm vreselijk traag reageert. tot ik de auto weer op normale temperatuur heb dan is er niks aan de hand. zal wel iets van LCD te maken hebben.Jaja draaibank kan ook klopt.
Met slijptol lukt het zelfs gewoon op de aandrijfas zetten. In zn 1 en laat maar draaien. Maargoed ik ben daar ook geen voorstander van hoor! Weet dat het soms gebeurd. Ik monteer alleen maar nieuw. Niks afdraaien of wat dan ook. Al kan het wel als ze dik genoeg zijn nog.Verstuurd vanaf mijn Nokia 3310 zonder Tapatalk
Klopt wat dealer zegt. Of als je nieuwe remmen en blokken hebt en na flink afremmen ook de rem in blijft houden de warmte kan op dat moment minder goed weg als andere plekken. Had keer nieuw set schijven gemonteerd voor klant en 1000km later zo krom als banaan. Flink remmen vanaf snelweg om te kijken of ze goed waren en door plas gereden. Gelijk 1 schijf krom. Nou kun je in sommige gevallen beunen met slijptol. Maar nieuwe monteren is waarschijnlijk beste omdat toch remmen wel belangrijk zijn.
Verstuurd vanaf mijn Nokia 3310 zonder Tapatalk
@Peacefullll wrote:
@littlebird wrote:
Peacefullll wrote:Vraagje sinds vandaag wanneer ik me koppeling in duw dan komt die stroef op dus niet zo soepel als eerst? kan het iets zijn met het rubber ?Ik hoop voor jou geen f17 bak? Want zoiets heb ik pas gehad. Bleek hulpcilinder en het potje wat achterop zat niet goed meer te zijn.
Pedaal intrappen en opkomen ging soepel. Maar bij sportief schakelen bleef koppeling onderin tikkeltje hangen elke keer. Alsof die werd tegengehouden met schokken omhoog kwam.Verstuurd vanaf mijn Nokia 3310 zonder Tapatalk
Probleem is weg uit het niets. Zal vast te maken hebben met de rubbers op de pendalen of het kwam door de hitte geen idee. Denk dat ik de rubbers wel ga vervangen aangezien ze er een beetje versleten en oud eruit zien. Vorige eigenaar was een roker en heeft de auto niet echt goed onderhouden vindt ik maar voor de rest een goede sterke auto.
Gelukkig! Veilige kilometers gewenst. En dan kan een sopje geen kwaad. Weer netjes en strak maken dan rijd ook stuk prettiger vind ik persoonlijk.
Verstuurd vanaf mijn Nokia 3310 zonder Tapatalk
@Peacefullll wrote:
Vraagje sinds vandaag wanneer ik me koppeling in duw dan komt die stroef op dus niet zo soepel als eerst? kan het iets zijn met het rubber ?
Ik hoop voor jou geen f17 bak? Want zoiets heb ik pas gehad. Bleek hulpcilinder en het potje wat achterop zat niet goed meer te zijn.
Pedaal intrappen en opkomen ging soepel. Maar bij sportief schakelen bleef koppeling onderin tikkeltje hangen elke keer. Alsof die werd tegengehouden met schokken omhoog kwam.Verstuurd vanaf mijn Nokia 3310 zonder Tapatalk
30 augustus 2016 om 13:36 In reactie op: Wie kan mij helpen? Zwarte achterlichten opel astra g coupe #18325435Vroeger in mn ene fiatje alles blacked out. Ramen achter 3% en voor waren ze 45%. Op de voorraam onder en boven zonneband van 3%. Alles was zwart gemaakt. Later zijn de velgen ook volledig hoogglans zwart gemaakt.
De andere fiat van mij was precies zelfde kopie van die zwarte maar dan in het wit. Helemaal wit alles.
Dus ik houd er wel van! Hahaha succes en post keer fototjes hoe het is geworden!
Verstuurd vanaf mijn Nokia 3310 zonder Tapatalk
29 augustus 2016 om 21:24 In reactie op: Wie kan mij helpen? Zwarte achterlichten opel astra g coupe #18325433Leds zijn zeker niet feller. Alleen geven die gericht licht. Dus zul je specifieke leds moeten vinden die dim/remlicht hebben en fel genoeg zijn. Daar ga je dus niet veel winst op halen. En zwaardere gloei lampen smelten je bekabeling.. ik zou gewoon eerst proberen met origineel lampjes. En zal vast goed staan op zwarte auto! Had vroeger op de Fiat ook alles maximaal zwart tot de reflector van de koplampen aan toe. Toch blijft het smaak van persoon dus zal je zelf moeten kijken of ue ze mooi vind. Je maakt je auto niet mooier voor andere maar voor jezelf als je uitstapt en nog even om kijkt
Verstuurd vanaf mijn Nokia 3310 zonder Tapatalk
27 augustus 2016 om 13:57 In reactie op: Wie kan mij helpen? Zwarte achterlichten opel astra g coupe #18325426Lasieren is inderdaad spuiten. Staat er stoer dat 99% licht door laat maar ook dat valt tegen. Sterker nog gespoten of beplakte lampen of zonder e keur mogen niet in NL.
Zelf spuiten gaat overigens perfect heb ook al meerdere lampen van toenmalige fiatjes gesmoked van lichtjes tot heel erg donker. Spuitbusje halen en met schurende deel van schuursponsje even goed wassen en dan spuiten.Verstuurd vanaf mijn Nokia 3310 zonder Tapatalk
Ik zou de dimlichten xenon maken. De angel eyes witte led (als ze dat standaard niet zijn) en de mistlampen led steken.
De knipperlichten zilvere gloeilampjes inzetten. Ben je met klein beetje werk al een heel eind. Alleen de xenon moet je dan aansluiten en dus even gaatje boren aan de achterkant in de afdekkap. Daar waar de draad uit komt voor de ballast.
Rotterdam is nog wel te doen toch?Verstuurd vanaf mijn Nokia 3310 zonder Tapatalk
Beide auto’s in xenon en led en van alles aangepast. Plaatje bij praatje. (Overigens meerdere auto’s al alleen die zijn van klanten)
Verstuurd vanaf mijn Nokia 3310 zonder Tapatalk
De xenon setjes die ik heb komen hier uit de buurt. Die man levert ze aan mij. Kost mij iets van 90 euro per set.
Dan heb je dus je dimlichten in xenon. En je stadslichten zijn led vanwege de angel eyes neem ik aan. Of heb je oranje angel eyes??
Je moet de dimlichten eruit halen. Die wisselen met de xenon pitten. Dan de balasten aankoppelen. Gaatje boren in de ronde afdekkap voor draadjes. En dan heb je xenon dimlicht.
De knipperlichten in led is leuk alleen moet je dan ook het relais vervangen. Of een weerstand ertussen plaatsen en is voordeel van led ook weer weg. Grootlicht in led kan. Maar als en amper met grootlicht rijd zou gewoon halogeen in laten. Mistlampen kun je wel vervangen voor led als je wil. Plug and play 1 op 1 wisselen. Ook daarvoor kun je kiezen xenon. Wat je mooi vind.
Waar kom ke vandaan? Ik uit omgeving den bosch Tilburg. Als je in de buurt woont kan ik je wel keer helpen?Verstuurd vanaf mijn Nokia 3310 zonder Tapatalk
Je kan in die lampen gewoon h7 xenon zetten. Geen adapters nodig. En zekeringen hoef je ook zeker niet te vervangen. Aangezien xenon minder vebruikt als halogeen.
35watt setje h7 kopen. En grootlicht is ook h7 dus wil je die ook in xenon moet je nog setje 35watt h7 kopen. Ga geen 55wat xenon kopen. Dat is niet toegestaan in NL. En ook nergens voor nodig.Verstuurd vanaf mijn Nokia 3310 zonder Tapatalk
24 augustus 2016 om 13:23 In reactie op: Aansluiten van raam module van gm tuning voor een Astra J #18325256Is dit niet toevallig sleutel dicht inhouden ramen dicht. en sleutel open inhouden om ramen open te krijgen? Vele auto’s is dit tegenwoordig
Verstuurd vanaf mijn Nokia 3310 zonder Tapatalk
@mmilan wrote:
@littlebird wrote:
mmilan wrote:Goeiemiddag,Ik heb sinds kort een paar W5W T10 ledjes besteld, maar die zijn nu al kapot (knipperen en uitvallen)
Weten jullie een goeie site waar je dit soort spullen ((led)verlichting e.d.) kan bestellen?
Thanks in advance!Welk type astra heb je? Schijnt ook iets met canbus te kunnen zijn. Vandaar.
Verstuurd vanaf mijn Nokia 3310 zonder Tapatalk
Ik heb de Astra H GTC 1.6 Sport
Is zowiezo al canbus. Dus kan je beste canbus w5w t10 bestellen. Ik bestel ze eigenlijk altijd bij leds-buy.nl.
Heb ook wel eens van pilot de 13smd gehad. Ook knipperen en deel voor deel vielen ze uit. En keer goedkope gehad die wel weer lang goed bleven. Blijft toch apart vinden. Vaak zie je alleen bij goedkoop chinese dat ze kleur verschil hebben tussen links en rechts.Verstuurd vanaf mijn Nokia 3310 zonder Tapatalk
@mmilan wrote:
Goeiemiddag,
Ik heb sinds kort een paar W5W T10 ledjes besteld, maar die zijn nu al kapot (knipperen en uitvallen)
Weten jullie een goeie site waar je dit soort spullen ((led)verlichting e.d.) kan bestellen?
Thanks in advance!Welk type astra heb je? Schijnt ook iets met canbus te kunnen zijn. Vandaar.
Verstuurd vanaf mijn Nokia 3310 zonder Tapatalk
http://www.gm-tuningparts.nl/product-tag/armster/” onclick=”window.open(this.href);return false;
Verstuurd vanaf mijn Nokia 3310 zonder Tapatalk
@Christopher wrote:
Ik heb het net geprobeerd en fysiek 1 keer draaien werkt maar 2 werkt ook niet.
De radio die ik heb heeft een GPS en carkit ingebouwd zitten.
GPS heeft een aparte antene maar loop ook via de radio.
Het batterijtje was inderdaad ook het eerste waar ik aan dacht maar helaas is dit het niet, ook heb ik toen gelijk de sleuten opnieuw in laten leren (ook de reserve sleutel)Ik wilde morgen de gele kabel (constante stroom) eruit halen, kijken wat die dan doet.
Mijn gedachte achter de TCP kastje die ik volgende week binnen heb is dat wanneer je de contact uit zet inderdaad het stroom eraf gaat en dan ook de radio geen mogelijkheid meer heeft om hierop stroom te krijgen.
Met de test die ik morgen ga doen zal dit bevestigen of ontkrachten dat dit zou kunnen werken.Oke dan.
Het kastje zit aan de radio en doet verder niks af aan de stroom naar je radio. Het enige waarom er een kabelboom tussen zit is vanwege makkelijk. gps en alles erop doet er ook niet aan toe. Maar lijkt meer dat je radio langer aan blijft als nodig is na contact uit. En dat daarom de safelock niet wil. Dus voordat die afgesloten is.
Erg raar en zou graag eens willen meten of proberen. Alleen woon ik in omgeving ‘s-Hertogenbosch.
Maar heb al meerdere tcp kastjes ingebouwd en radio’s. Geen van allen probleem gegeven.
Welk merk en type radio heb je?Verstuurd vanaf mijn Nokia 3310 zonder Tapatalk
En met de sleutel fysiek in het slot? Twee keer draaien.
Is er verder nog iets anders wat stroom krijgt via de kabel van de radio? Een navigatie of carkit? Of dashcam.
Lijkt me namelijk erg raar dat het aan je radio ligt. Misschien even de zoekfunctie hier gebruiken? De tcp kastjes nemen stroom af maar dit schakelt ook uit zodra contact uit gaat. Dus die kunnen geen probleem geven. Nogmaals ik heb zelf ook radio erin en versterkers en dashcam en tcp kastje. En ik kan de gele en rode zoveel omwisselen als ik wil.
Maar misschien zit er bij jou nog iets anders aan geknoopt waardoor er inderdaad teveel stroom loopt en de auto niet op safe lock wil. Is de batterij van afstandsbediening niet gewoon leeg?
Misschien iemand van opel forum die al keer eerder dit heeft meegemaakt daar ik dit nog nooit in het echt heb gezien.Verstuurd vanaf mijn Nokia 3310 zonder Tapatalk
Geen kroonsteentjes.
Je gele en rode kun je gewoon omwisselen dat moet niks uit hoeven maken. Het enige wat mogelijk uit kan maken is dat je auto open en dicht moet zijn geweest op bestuurders deur. Dus auto op contact. Radio speelt. Auto van contact radio gaat uit. Deur open deur dicht. En dan op slot doen. Dan zou het moeten werken. Anders even verder zoeken in bedrading. Niet zomaar geel en rood bij elkaar zetten als je net begonnen bent met uitzoeken. Eerst even uitzoeken en dan als echt nooit meer lukt kun je dat doen.
De tcp kastje heeft totaal niks mee te maken. Die heeft alleen plus min geschakeld nodig en signaal van je stuurwiel nodig. Die zet dat signaal om in een leesbaar signaal voor je radio. Heb zelf ook tussen zitten daar ik die ook verkoop van tcp.Verstuurd vanaf mijn Nokia 3310 zonder Tapatalk
Lijkt mij meer een massa probleem of lege accu.. als de raambediening stroom vraagt valt de radio uit door niet genoeg stroom in de accu. Of door slecht massa punt dat die ook raar doet.
Verstuurd vanaf mijn Nokia 3310 zonder Tapatalk
Ik heb armster erin zitten. Erg tevreden over. Wel duur helaas.
Verstuurd vanaf mijn Nokia 3310 zonder Tapatalk
Stuur je even mailtje met welke lampjes je nodig hebt? Heb ervaring dat ze er netjes op reageren.
De armsteun past niet. Is voor een astra h. Moet een voor de astra g hebben.
Verstuurd vanaf mijn Nokia 3310 zonder Tapatalk
7 augustus 2016 om 18:41 In reactie op: Ventilate Astra g werkt niet meer op alle 4 standen (update) #18324167Motor vervangen.
Weerstand kapot draait die alleen op stand 4. De rest doet het dan niet.
Knarsen van een lager kan ik niet horen dus blijft gokken. Maar mogelijk vuil roest en versleten. Dashboard kastje eruit. Motor eruit halen. En dan recht op 12v aansluiten even. Kun je gelijk luisteren of die draait en hoe die draait. Moet heel licht lopen.Andere mogelijkheid zou kunnen zijn in de schakelaar. Dat er vuil in zit en dus op alle standen vuil tussen de contacten. Maar dan moet heel middenconsole eruit om schoon te maken. Al denk ik dat het toch motortje is.
Verstuurd vanaf mijn Nokia 3310 zonder Tapatalk
7 augustus 2016 om 09:15 In reactie op: Ventilate Astra g werkt niet meer op alle 4 standen (update) #18324172Nou dat dus. Motor is nog wel te doen. Ik was even in de war met de klep. Dat was in mijn 03 astra sport ed2 wel een drama om er goed bij te komen. De motor is makkelijker. Volgens mij zijn er maar 2 types van een astra g motor.
Verstuurd vanaf mijn Nokia 3310 zonder Tapatalk
Zoals astra dls zegt zit er tegenwoordig een koppelstuk tussen de gele en rode. Even omwisselen en klaar. En knippen hoeft anders ook niet. Je kunt namelijk de pinnetjes in de iso van de auto ook omwisselen door ze eruit te halen en op de andere plek weer erin te stoppen.
En anders moet je in de kabel van de radio knippen en wisselen. Nooit in je auto boom.Verstuurd vanaf mijn Nokia 3310 zonder Tapatalk
-
AuteurBerichten