Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
2 januari 2016 om 14:06 In reactie op: Calibra 4 Motion by Botter Tuning update 27/12/2015 #18193267
zou voor dippen eens contact opnemen met dit bedrijf.
zelf een paar weken geleden nog een motorcover daar laten dippen,super mooi gedaan en voor de helft van de prijs waar anderen het voor doen.
is niet echt heel dicht bij je in de buurt zie ik maar toch mischien de moeite waard.
op mail word slecht gereageerd geloof ik dus mischien eerst ff bellen en zeggen dat er een mailtje aan komt met foto’s voor prijsopgave of zo.ik heb nog 4x nieuwe uniroyals liggen in die maat voor een nette prijs
Zelf dippen is wel te doen, oefenen is wel aan te raden.
Ben zelf ook bezig geweest, watertemp.is belangrijk en geduld lolik heb nog 4 nieuwe uni royals liggen in 195/45-16,zitten nog wel op een velg.
zo’n kelk heb ik ook nog wel liggen voor je
256mm geventileerde schijven moet in principe ook goed genoeg zijn,had ze zelf ook onder mijn 2.0 16v corsa gsi zitten.
er zijn zat merken en varieren enorm in prijzen.
heb nu zelf zimmermann schijven en die zijn zover ik weet best goed;en niet al te duur.
gegroefde schijven zijn het beste sinds bij geboorde schijven er scheurtjes kunnen onstaan bij extreme hitte.
rvs remslangen is zeker aan te raden en dot 5.1 kost ook haast niets meer en zeker aan te raden als het toch een circuit auto gaat worden.denk dat je dan al een goede set up hebt dus dan hoef je er echt geen remblokken van 150 euro in te stoppen.
heb zelf ebc red stuff waar ik toch wel tevreden over bent,behalve dat ze wel flink wat remstof geven.
ebc green stuff zou ik zelf al niet aan beginnen.
omp..ferodo..brembo..moet allemaal wel kunnen tegen een redelijke prijs.
sport remblokken op een standaard schijf zou ik ook niet aanbevelen.vet!
nee dat niet,staan altijd veel fotografen langs de baan.
diverse hebben een site en kan je de foto zonder watermerk bestellen.
kijk maar eens op
http://www.ringportal.nl/en/photography
heb de corsa al verschillende keren voorbij zien komendeze zeker?
heb zelf vorig weekend ook op de ring gereden,en met die hoogte verschillen daar is bijna alles under powered.
dit was mijn eerste circuit ervaring en heb al wel meteen uitgevonden waar je snellere rondetijden door kan krijgen.
betere remmen!
als je 2 corsa gsi’s naast elkaar zet;1 met 120pk getuned met standaard remmen en de andere 110pk met goede remmen dan weet ik wel zeker dat je hem bij blijft met het verschil tussen standaard-race remmen.
ik zat dan in een groepje van 3 op de ring,ik reed als achterste en de middelste auto had 20pk meer als mij en de voorse zo’n beetje zelfde aantal pk’s als mij maar 40nm meer.
elke bocht remde ik zo weer naar ze toe.ik zeg..
meriva klauwen(toch??)
zo groot mogelijke schijven,rvs remslangen,dot 5.1 remvloeistof en goede remblokken en je bent zo die 10pk extra vergeten23 mei 2014 om 16:51 In reactie op: Mijn tweede hobby,tattoo's!!!! plaats hier je foto' #174607018v of 16v?
bij 8v motoren zit er op het thermostaathuis een aansluiting voor de temp.meter,dat draadje kan er ook af zijn of met een breuk.welk blok?
bij dit koude weer slaat niet zo heel snel meer je ventilator aan trouwens.
en normaal slaat ie anders meteen al aan?lijkt mij ook al niet zoals het hoort..-calibra c20xe
ruim 5 jaar gehad.
verkocht omdat ik er al een corsa c20xe bij had en vond daarna de calibra te langzaam :agent29 december 2013 om 12:13 In reactie op: BPR’S B..(C14NZ–>C20XE)(kerstcado met foto’s 29-12-13) #17847555groep A :thumb
als de kop er toch af gaat..krukaslagers ook meteen vernieuwen en alles inbouwen dan maakt de km stand ook niet zo heel veel uit.
calibra blok is het makkelijkst in te bouwen vanwege de kabelboom denk ik.
mischien eens kijken of je het kenteken te pakken krijgt waar het blok uit komt?
mischien wel van iemand van hier geweest..
mijn getunede c20xe moet ook nog ergens uit hangen..het 1ste deel was de enige ‘echte’ wat betreft tuning en racen,de laatste delen zijn actie films.
tuurlijk ik heb ze ook gezien maar zijn zo veel anders als waarmee ze begonnen.
wat die 1ste film allemaal aan het rollen heeft gebracht,denk dat nl’s tuning shops dolblij waren met die film.en om dan zo aan je einde te komen..in duizend stukjes.. :(
http://www.auto-lak.nl/
daar had ik laatst een busje besteldheb mijn setje(ok peugeot gti)remmen er ook vandaan.
rijd er al een paar jaar mee zo,niks geen problemen.
slijten niet extra hard of zo,ik heb wel de mintex blokken geruild voor ebc ultimax.
dacht dat ze beter zouden zijn als de mintex,al heb ik dat fout denk ik haha.
veel engelsen zijn zeer goed te spreken over mintex blokken trouwens.3/4/16
spaghetti spruitstuk werkt erg goed op een c20ne
wrappen werkt ook erg goed om krassen te maskeren.
heb het dak van mijn peugeot laten wrappen (zat echt onder de krassen)en je ziet er niks meer van.ik had ook FK onder mijn corsa..idd..strak..maar geen comfort :D
-
AuteurBerichten