Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Heb zelfs een directe source voor de klep gevonden via wilmink. 127 ipv 200 euro
Nou, er bleek toch nog een flink stuk van de solenoide vast te zitten, ik had alleen maar het binnenste pinnetje los gekregen, niet de hele solenoide. Alleen wat stop je dan weer in het gat van de behuizing… Ik heb er nu maar een grote schroef ingedraaid.
zou nog wel graag een keer de op-com er aan hangen, als het niet zo duur zou zijn zou ik er zelf een kopen, ben altijd erg nieuwsgierig.
ok, heb bij Opel dealer Fiat plaatje besteld zoals reeds uitgelegd in dit prachtige artikel CDTi EGR met Fiat toepassing + HOW 2 !!!
Nu nog de EGR weer demonteren, en nu wel gaatje boren en solenoide goed gangbaar maken. wat als vraag opwerpt: wat kan ik daarin als smering gebruiken? Consistentvet met Lithium een goede keuze?
Oh ja, vond nog mooie plaatjes in How-To Fix the EGR on a 1 is alleen de EGR-klep van een 150 pk motor ipv 100/120 pk, de solenoide staat er echter heel mooi op!
Z19DTL
Had klep al gangbaar gemaakt maar niet all the way met gaatje boren en solenoide uit elkaar. Dus de zafira vind het best als je afdopt als de solenoide maar correct reageert?
heb op een van de fora gelezen dat iemand zijn roetkat heeft gerepareerd door em open te slijpen, deel van het roet weeg te bikken en toen weer dichtgelast. Klinkt leuk maar dat moet je dan wel kunnen.
-
AuteurBerichten