Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Pracht wagen.. alleen wederom die nummerplaat… :P
weet ook niet meteen of dat regelementair in orde is zo?
Achteraan is het in ieder geval geregeld, vooraan weet ik niet exact :DVerder blijft het een droomwagen voor mij, echt super!
Gisteren omstreeks 11 uur in Belgie thv Massenhoven (provincie Antwerpen) een
oranje astra g coupe met nederlandse kentekenplaat gezien.De wagen was wat aangepast zoals embleemloze grill, en reed samen met 2 verlaagde vw golfjes.
Ben benieuwd of het iemand van hier was :D
Zoals hierboven al verteld,
-Verwering krijg je meestal weg met polijsten.
– Steenslag niet.Als het vooral de wazigheid is dat je dwars zit zou ik voor een
lens restorer kit van turtle wax gaan voor +- 10 / 15 euro.Als het vooral de steenslag is, steenslagloze lampen overkopen van iemand.
@RISL wrote:
Kwuyts, mocht je nog iets nodig hebben van de Coupé, ik ben die van mij uit elkaar aan het halen.
Pm maar als je iets nodig hebt.Thanks! Momenteel geen grote plannen en geen geld vrij maar ik houd het in m’n achterhoofd :D .
@benoben wrote:
Inderdaad :) Ogen nu nog iets beter open houden. Mijn auto valt eigenlijk enkel te herkennen aan een Arsenal-sjaaltje & dat hij altijd blinkt :mrgreen: :mrgreen:
Goed, nu heb ik je topic voldoende vervuild :jerry
Als je me ziet, dimmen tot ik terug dim! :jerry
@DarkSpeeder wrote:
Dit probleem heb ik dus ook bij mijn kofferklep alleen bij mij is het maar aan 1 kant dat die iets omhoog staat.
Dan moet je eens kijken of er iets tussen steekt, als je erop duwt, gaat je kofferklep langs die zijde wel goed naar beneden?
Zoja dan zit er niets tussen en kan het zijn dat je slotbeugeltje wat scheef staat.heb er ook even mee moeten spelen.
Het kan ook zijn dat je twee rubber dopjes niet op gelijke hoogte staan, moet je ook eens naar kijken :D
Dat is inderdaad wel heel dicht bij haha :D
Moet ik eens op letten als ik je eens zie rijden, kom er namelijk alle dagen (logisch) haha :D@martklanderman wrote:
Dat beugeltjes is de slotvanger ;) Maar mooi dat het op gelost is!
Blijkbaar :P Dat was echt het laatste waar ik aan dacht, ik dacht misschien dat er iemand tegen had gezeten op
een parking ofzo maar dan had ik er toch iets anders aan moeten zien ook :D
Nuja misschien met het koffer af en toe wat harder dicht te slaan.. heb de bout nu stevig vast gezet :D@benoben wrote:
Mooi dat het al opgelost is. Blijkbaar woon je vlak bij mij in de buurt :) :D
Waar woon je dan? :D
Het is al gefixt jongens :D
Het beugeltje waar het slot in valt zat gewoon volledig los, de bout was los gekomen :D
Heb hem nu terug wat lager gezet en boutje vast gedraaid :D
Bedankt voor de hulp jongens, soms is het iets stoms :jerry
@Mr-T-Opel-Astra-G wrote:
Dit is inderdaad wazig zeg!, Aan de binnenkant van de klep zitten twee krommingen waar je kofferklep aan zit naar het framewerk, zitten hier niet kabels tussen? Of loopt die niet aan? anders proberen de klep langzaam dicht doen en kijken of hij op een moment stroef loopt? Hij lijkt op de foto’s niet ontzet of iets dergelijks, ik vindt dit merkwaardig :wtf Sluit hij onder wel nog gewoon aan? anders kijk ik morgen ook even naar mijn eigen klep, kijken of we dit uitgeplozen krijgen :hmmz
Waar woon je ergens?? Dit wil ik persoonlijk zien. Als het te doen is, kom ik wel even aan.
Hij loopt niet aan en er zit niets tussen …hij sluit nog wel mooi af want er komt geen water binnen…
Ik ga dadelijk eens kijken naar de slotvanger…Als ik op de kofferklep druk gaat hij trouwens wel nog extra naar beneden dus dan lijkt het me niet dat hij echt klemt..
Ik woon in Zoersel, Antwerpen.. gaat wat ver zijn vrees ik..
@martklanderman wrote:
Lijkt meer gewoon dat je klep niet helemaal goed in het slot valt. Dus niet helemaal goed in de slotvanger. Hoe hard gooi je altijd je kofferklep dicht?
Ik gooi mijn kofferklep altijd wel redelijk stevig dicht omdat ik het eens voor heb gehad dat ik hem te zacht sloot,
gevolg, bij de eerste rembeurt zag ik mijn kofferklep omhoog komen in mijn spiegel hahah :D@opel-motorsport wrote:
miss even de slotvanger wat dieper verstellen ?
@chieltjuh wrote:
idd eerst even de slotvanger verstellen, vergeet dan niet eerst weer de rubber doppen naar binnen te draaien. zit hij dan nog niet goed zou je bij de schanier mischien wat kunnen stellen.
Ik heb geen flauw idee hoe je zoiets doet.. maar zal er al eens naar gaan kijken
Bedankt allemaal!
Dus voor je de ring op gaat, nieuwe banden en remmen steken :jerry
Voor mij is het een kleine 3 uur rijden :D
Dus binnen enkele jaren als ik wat meer ervaring heb op de baan ga ik er zoiso eens een weekend van maken :D
Alleen al om al die top wagens bij elkaar te zien aan de “start” !Puur informatief, hoe zit het met verzekering op deze weg? :D
Want als die mooie wagens die daar tegen de vlakte gaan… :jerryNu eens een kleine grote vraag die niet veel met auto’s te maken heeft :D
Maar heeft iemand al eens geprobeerd om auto polish op een gsm scherm te gebruiken? :jerry
Heb namelijk een paar fijne krasjes op m’n smartphone maar ik weet niet of car polish misschien te grof is voor zo’n schermpje? :DIs die nürburgring nu echt zo gevaarlijk? :D
Ik wil hem ooit echt wel gaan doen, maar als je op youtube kijkt zie je enkel filmpjes van crashende wagens :jerryMisschien toch pas doen als ik een tweede wagen heb? :jerry
Geen probleem mee dion, en heb ook een coupe.
@RISL wrote:
Sorry, ik bedoelde de z16xe. Ik wist dat de x16xe niet in de Astra G’s geleverd zijn, maar wie plaatst dan ook die X en die Z naast elkaar op een toetsenbord :shock:
Lees meestal m’n post ff na voordat ik ‘m plaats, maar hier heb ik overheen gelezen.AZERTY kopen hé :jerry
@RISL wrote:
Er zijn maar een paar (late) coupé’s met de 1.6 en die hebben inderdaad ook 4-gaats.
De 1.6 cabrio heeft altijd 4 graats, de 1.6 coupé heeft 5 gaats. :thumb
@mpjjansen wrote:
ZO vandaag eens een goed stuk gereden 103km
maar de temperatuur schommelt tussen de 86 en 92 graden dus echt warm lijkt hij niet te worden.Dat is toch perfect?
En welk land van kenteken hangt erop? Misschien kan je het opzoeken zoals bij jullie in NL?
@RISL: Een opc heeft inderdaad een centrale demper, en ik zie niemand van zijn centrale demper zo’n demper maken :D
Kan het geen Astra H opc line zijn?Mss passen de dragers van een ander model erop? :D
Weinig km’s op de teller! :D
@marzaz wrote:
3de foto idd :D altijd eh anders als er hars of ander Briel/viezigheid/contaminatie op zit wrijf je dat uit over de lak en dat is niet zo leuk :D
Inderdaad :D
Moet ik volgende keer ook nog eens doen, maar ik moet alles met de hand doen dus ik ben wel
een goed dagje bezig met wassen, clayen, polishen, waxen :jerryVind ik achteraan wat te laag..
Het mooiste vind ik dat de wielkap mooi aansluit aan de band.
Niet teveel plaats ertussen, en zeker niet over de band hangend :DVerdorie :D
En eerst geclayed ook? :D -
AuteurBerichten