Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ik heb in men kadett c 1.2s pertronix ignitor en deze werkt zeer goed.
Kost wat maar motor draait beter naar mijn meningJa ga ik even doen wederom bedankt voor je reacties ;)
Ja moet ik ook gelijk overmaatse lagerschalen nemen toch ? Indien beschadiging lijkt me toch ?
Mvg ken d
Nu wil ik alles uitbouwen voor de lagerschalen te vervangen maar wil liefst ineens weer kunnen monteren heeft er iemand mss nog een goede onbeschadigde krukas liggen of gaat dit niet werken dan ? Anders moet ik demonteren en nog laten slijpen …
Bij de dealer zijden ze meteen krukas lagers en of drijstanglagers
:s nu begint de miserie als je deze vervangd moet de kruks dan ook geslepen worden of moet dit niet als er niets van groeven zijn ?Mvg ken d
Ga eerst de orginele die na de kop revisie eruit zijn gekomen plaatsen als het dan nog is ga ik langst de dealer .
Mvg ken d
Begin er sterk aan te twijfelen dat het de stoters zijn. ik vrees dat het eerder aan de kleppen licht1 1 die tegen de zitting tikt mss want als ik meer aan het blok zelf luister is het de tik die ik hoor tijdens het rijden. de stoters lijken dit te zijn maar als ik stilsta moterkap open hoor ik dat het van uit het blok zelf komt :s iemand misschien nog een idee wat dit kan zijn ? Klep verbrand ofzo misschein
de stift diameter lijkt me heel wat kleiner .
zie nu op mtech dat het ook de diepe zijn op de fotos
http://www.opel-tuning.nl/?View=page&part_id=101052&hid=&lhid=&lvid=” onclick=”window.open(this.href);return false;
maar er staat wel bij hoogte 26.5mm ook indien orgineel 26mm hoogte zou deze 0.5mm mss de speling veroorzaken doordat de stoter niet diepgenoeg naar beneden kan?ben maar aan het denken kan zijn dat ik volledig verkeerd zit
Heb ze eruit het gaat wel degenlijk om ina maar als ik ze vergelijk met de oude ziet de binnenschelp er toch heel wat anders uit weet iemand misschien of dit een verandering is geweest aan de stoters misschien ?
Mvg ken d
Ja en kost me ook weer keringen uren werk maar zal eerst eens kijken.
Mvg ken d
Ja het zij zo vanavond maar weer eens alles uit elkaar .
Hou jullie op de hoogteMvg ken d
Op de site werd wel aangegeven dat dit de juiste moesten zijn.
Vrees dat alles weer uit elkaar zal moeten anders :sMvg ken d
Ja maar dit was een foto vn het internet geplukt want de stoters zagen er anders uit
Want heb de oude van ina en die zien er toch wel iets anders uit de nieuwe stoters hebben zo een iets hollere binnenkant
Heb nog foto gevonden rechts kan je zien dat ze anders gevormd zijn aan de binnenkant.Mvg ken d
Foutje
Ken het merk niet direct staat er ook nergens op . Deze zijn het http://www.risse-motorsport.de/product_info.php/info/p799_Standard-hydro-tappets-all-16V.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
Weet niet of iemand ermee gekend is ?
Het valt ook trouwens heel hard op dat het koud niet is vanaf ie warm is gaat ie tikken
Mvg ken dOntluchten is gelukt van koelsysteem.
Heb de forte flush gedaan en het top end spul maar weer geen resultaat .begin te twijfelen of de stoters slecht waren kwamen van bij risse motersport :s en of dat er iets anders tikt kantelende zuigers heb wel eens gehoord dat c16xe dit voor hebben maar dit zou je toch moeten merken denk ik dan. Tijdens het rijden is er niks aan de hand van gevoel enkel het geluid is zo enorm frustrerend.Zal morgen eens even proberen :)
En heb ook zo een top end treathment van forte besteld
Kan maar proberen.Mvg ken d
Als ik dat doe vanaf de termostaat open gaat komt alle het water der uit gespoten en blijft komen :s
Vandaag stuk autosnelweg gereden 110 in vierde versnelling maar geen resultaat :s
Wou men koelwater eens checken nu kookt al het water eruit ontlucht deze normaal ni vanzelf ?
De gasklepkoeling is er wel tussen uit ivm mantzelJa dit was een paar maand geleden ook bij mij gebeurd maar ik heb nu al best wat gereden en blijft het zelvde :s
Wel ik kan me maar een ding bedenken en dat is vuil in de stoters waardoor ze niet goed
Vullen met olie en dus spelling krijgen .Deze worden idd gebruikt bij vaste stoters normaal zijn hydraulische
Voor zover mijn kenis gaat :p kan ook mis zijnIk denk dat dit idd de oorzaak is maar dit komt doordat de lifters niet goed vullen met olie lijkt me .
ga ik eens opzoeken wat dit inhoud.
mvg ken d
Heb net nog wat aan het proberen geweest de oliekanalen van de stoters uitgeblazen waren allemaal open.
Denk dat ik nog maar eens een engine flush ga proberen en nieuwe olie erop :s
Mvg ken d
-
AuteurBerichten