Bedankt voor alle info, helpt me met keuzes maken en opbouwen.
Ik was van plan om een deel van m’n eigen blok zelf te houden (waar het motorkenplaatje op staat) ivm omkeuren, de kans dat oom agent er kennis van heeft lijkt me klein. Zit verder dan alleen een turbo op.
Heb begrepen dat ik de inlaat nokkenas van de xer hoger is dan de let
De ecu heb ik ook van de let, dus het word alles overzetten behalve de inlaat, inlaat nokkenas en deel waar m’n motorcode op staat.
Ik ga het blok volgend weekend ophalen en zal hier foto’s in blijven plaatsen tot het af is.
Ik vraag me af of het waard is om gelijk stalen drijfstangen en gesmede zuigers van wiseco in te plaatsen, is wel een hoop geld erbij maar als ik hiermee meer uit m’n blok kan halen. Heb ook al zitten kijken naar een grotere turbo (Garrett gtx3076r gen2). Wil het gelijk in 1x goed doen, heb alle ruimte en neem er gewoon de tijd voor.Heb een hoop gelezen en geleerd hier maar lees soms toch verschillende verhalen.
P. S. M’n doel is om iig 300-350pk eruit te kunnen halen (als dit mogelijk is?)
Tips altijd welkom