Astra G ’99 Afstandsbediening

Forumindex Forums Modellen Astra Astra G ’99 Afstandsbediening

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #18435418
    Herp070
    Deelnemer
      Lid sinds:
      5 September 2021

      Hallo,

      Na een tijdje rondgekeken te hebben op het forum toch besloten om mij te registreren en een vraag te stellen!

      Ik heb onlangs een probleempje gehad met een kapotte distributieriem inmiddels is de auto weer volledig werkbaar na er een flinke reparatie tegenaan gegooid te hebben.

      Nu het volgende probleem,

      Nadat mijn auto was gestopt de ANWB gebeld en die keek als eerste naar de zekeringen verwijderd en teruggeplaatst later bleek de distributieriem te zijn geknapt. Maar sindsdien doet mijn cv afstandbediening niks meer!  De centrale vergrendeling werkt top(via bestuurdersslot met sleutel)

      Plots deed hierna de afstandsbediening niks meer en heb al verschillende tips gevolgd van dit forum wat betreft synchroniseren van de sleutel, batterij vervangen, stukje karton in de sleutel het mag niet baten!

      Ik ben ten einde raad.

      Wellicht hebben jullie een oplossing!

       

      :help:

       

      #18435523
      opel-mark
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 March 2011

        even laten meten of de afstandsbediening nog signaal uitzend, deze sleutels staan erom bekend dat een contact op de print wel eens los kan gaan en dan geen spanning meer krijgt van de batterij

        #18435834
        Corsa_GSi
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 June 2004

          sleutel in het contact

          deuren fysiek dicht

          daarna op de ab op vergrendelen of openen drukken (vergeet steeds welke)

          dan gaan de sloten dicht en open

          nu zou de ab gesynced moeten zijn met de auto.

          #18436024
          Herp070
          Deelnemer
            Lid sinds:
            5 September 2021

            <p style=”text-align: left;”>[quote quote=18435523]even laten meten of de afstandsbediening nog signaal uitzend, deze sleutels staan erom bekend dat een contact op de print wel eens los kan gaan en dan geen spanning meer krijgt van de batterij[/quote] ik heb een nieuwe printplaat besteld, hoop dat het dan opgelost is. Vind het wel vreemd dat het toevallig kapot ging na bovenstaande haha</p>

            #18436115
            Corsa_GSi
            Deelnemer
              Lid sinds:
              30 June 2004

              Als er zekeringen los gehaald zijn, dan kan het natuurlijk zo zijn dat de CPV kastje (Kiekert) zonder stroom heeft gezeten en weer gesynched moet worden met je sleutels.

              Heeft je reserve sleutel ook dat de ab niet werkt?

              #18436154
              Herp070
              Deelnemer
                Lid sinds:
                5 September 2021

                [quote quote=18436115]Als er zekeringen los gehaald zijn, dan kan het natuurlijk zo zijn dat de CPV kastje (Kiekert) zonder stroom heeft gezeten en weer gesynched moet worden met je sleutels. Heeft je reserve sleutel ook dat de ab niet werkt?[/quote]

                Heb helaas geen Ab, op me reservesleutel. Althans die heeft het nooit gedaan, echter gaat het synchroniseren niet er gebeurd niks.

                #18437301
                Herp070
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  5 September 2021

                  Nieuwe afstandbediening vandaag binnen gekregen. Helaas geen verbetering, kan hem niet “paren”. Het ligt dus niet aan de afstandbediening, wellicht dat er met het verwijderen van de zekeringen (in de motorkap) iets gebeurd is ? Hoe kan ik dit “resetten”?

                  #18437304
                  liviu2004
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    6 April 2014

                    Nieuwe AB paren alleen met opcom tech2 mdi mdi2.

                    #18437308
                    Herp070
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      5 September 2021

                      Is enkelt een nieuwe printplaat, dat zwarte blokje is gewoon originele.

                      #18447673
                      justinmanders16
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        28 August 2019

                        Ik heb een 10cent muntje in mn afstandsbediening zitten omdat de batterij houder telkens los kwam van het printplaatje, werkt perfect :-)

                      10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.