Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
5 januari 2009 om 17:04 In reactie op: opel GT 2.2i deelrestauratie (momenteel colorsanding en poli #17394574
klinkt geruststellend… Heb meer en meer zin om het ook zelf te doen.
Professionals hebben meer ervaring maar hebben een tijdslimiet (en kosten veel geld);. Met genoeg geduld moet het zelf ook lukken :)4 januari 2009 om 19:43 In reactie op: opel GT 2.2i deelrestauratie (momenteel colorsanding en poli #17394570ziet er schitterend uit…
Dus aan de hand van spuittechnieken kun je de kleur nog veranderen. Druk hoger/lager kleur lichter/donkerder.
is het voor de eerste keer dan makkelijk om een uniforme kleur te krijgen? Ik zal vooral zwart & wit als kleur nemen, misschien is dat nog wat anders…
4 januari 2009 om 14:41 In reactie op: opel GT 2.2i deelrestauratie (momenteel colorsanding en poli #17394562meesterlijk!
4 januari 2009 om 10:54 In reactie op: opel GT 2.2i deelrestauratie (momenteel colorsanding en poli #17394560schitterende informatie hier! Bedankt Dennis!
wat zijn zo de speciale dingen aan waterdragende verf. Hier op de avondschool autotechnieken zei iemand dat je na je dikke laag nog eens licht er over moet om de kleur terug naar boven te halen?
En hoe zit het met droogtijden? Zijn die met waterdragende niet langer?als leek blijft dit toch heel moeilijk ;(
3 januari 2009 om 16:00 In reactie op: opel GT 2.2i deelrestauratie (momenteel colorsanding en poli #17394556Ik veronderstel dat dat dan verf is met lage VOC? hier moet je voor high-VOC producten het juiste papierwerk hebben.
hopelijk kan ik het tegen dat ik ga spuiten ook nog vrij krijgen. Waterdragende lak is niet zo makkelijk te schieten, hoor ik.
3 januari 2009 om 14:17 In reactie op: opel GT 2.2i deelrestauratie (momenteel colorsanding en poli #17394554is dat nog vrij te verkrijgen in belgie? want ik dacht dat ze alles hadden overgeschakeld naar waterdragende?
schitterend project trouwens, als beginner bene je vele malen beter dan ik ooit zal zijn :p
3 januari 2009 om 13:07 In reactie op: opel GT 2.2i deelrestauratie (momenteel colorsanding en poli #17394552is dit gespoten in waterbased of nog met goeie oude solvent based lak?
Op termijn wil ik ook m’n eigen auto spuiten en heb toch schrik van de waterverf…
30 juni 2008 om 08:56 In reactie op: mijn volgende ,GOING FOR GOLD,WITH A BITE!!!!!! hij is kla #17357391Je kan van die wagen geen foto’s meer nemen zonder dat de flash ergens terugkaatst in een stuk chroom of alu…
ziet er prachtig uit!
uit welke wagen komt het dash?
24 mei 2008 om 14:51 In reactie op: mijn volgende ,GOING FOR GOLD,WITH A BITE!!!!!! hij is kla #17357344waar is m’n zonnebril….:afro
3 januari 2008 om 14:41 In reactie op: mijn volgende ,GOING FOR GOLD,WITH A BITE!!!!!! hij is kla #17357232origineel gepost door kadett-b
origineel gepost door Jinx
is er dan een groot verschil tussen 20 & 80?voor de 80 heb je een spuitkop/ naald nodig ca. 2,4 bij de 20 voldoet al de 1,5 mits bij juiste mengverhouding. de 80 heeft het voordeel dat deze sterker is en dikker opgezet kan worden tot zeker als het moet 2 mm dik indien nodig.
chris
maar buiten het dikker opzetten en dus betere dekking is de werking volledig hetzelfde? (kwestie van geen eilanden te zien achteraf vooral dan)
2 januari 2008 om 19:09 In reactie op: mijn volgende ,GOING FOR GOLD,WITH A BITE!!!!!! hij is kla #17357227is er dan een groot verschil tussen 20 & 80?
-
AuteurBerichten