Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@heikoop4 wrote:
Zijn inmiddels een tijd bezig geweest en aan de rechterkant zit de nieuwe er in. Maar aan de linker kant is het bolletje in de unit gevallen :swear. Iemand hier nog tips of moet ik alles uit elkaar halen.
Helaas wel bumper demonteren en de lamp eruit halen.
Had precies dezelfde storingslampje, ook het vanzelf weer uitgaan, en na ongeveer 100km weer terugkomen.
Koolstofklep moet vervangen worden, kost je bij de Opel dealer ongeveer €80.
@bart-gsi wrote:
http://www.priad-autosleutels.com/product/opel-3-knops-klapsleutel-voor-insigna
ik denk dat dit is wat je zoekt.. kun je de sleutelbaard overzetten
Dankje, ik ga het uitproberen.
Ah top, had me er nog niet helemaal in verdiept, is Philips wel een aanrader?
@Fearless wrote:
Die GP Thunder lampjes zou ik niet kopen.
Het lichtbeeld is dermate slecht dat je er op achteruit gaat qua lichtsterkte. Ook met de apk pik ik ze er ook regelmatig tussen uit, omdat het lichtbeeld niet klopt (geen lijn)wil je meer licht zul je toch echt aan een duurdere xenonset moeten denken
Aah top, dan zou deze dus moeten passen
https://www.xenonlamp.nl/6-smd-led-stadslicht-w5w” onclick=”window.open(this.href);return false;, lijkt in ieder geval op dezelfde aansluiting.
@SimpleFace wrote:
Volgens mij niet, je krijgt bij die set gwoon weer van die enkele gloeilampjes mee.
Je huidige lampjes zouden er zo uit moeten zien, je ziet duidelijk 2 draadjes intern. Iemand of jijzelff moet mij ook even verhelderen of ze afzonderlijk kunnen branden of niet.
Bedankt voor je snelle reactie.
Dan zou ik dus beter naar dit setje kunnen kijken?, dagrijverlichting zit er dus bij inbegrepen?
https://www.xenonlamp.nl/philips-whitevision-h7″ onclick=”window.open(this.href);return false;@SimpleFace wrote:
Jou fitting volgens de Philips selectietool: W21/5W
Dus wat je zelf hebt gevonden gaat niet passen voor je stadslichten.
http://www.philips.nl/c-m-li/autoverlichting/product-selector.html
Je hebt iets nodig wat er zo uitziet kwa fitting:
De W21/5W lijkt op een lamp met 2 lichtbronnen, waarschijnlijk van dagrijverlichting of iets. Maar je moet dan ook een vervanger hebben lijkt me die 2 afzonderlijke lampjes kan aansturen.
Leden,
Bedankt voor jullie reactie, dacht al dat er wat meer bij kwam kijken dan alleen de koplampen verwisselen.
Ik ga wel opzoek naar een ander alternatief.
27 februari 2015 om 16:11 In reactie op: Welke kenmerken voorzien kapot gaan M32 versnellingsbak ? #18095059@Maus010 wrote:
Mijn pook slaat ook in de 1e versnelling. Verder komen er geen gekke geluiden onder de motorkap vandaan.
Schakelen gaat ook nog zeer soepel. Mijn Astra J is uit 2010 en heeft nu 68k op de teller staan.
Lees inderdaad de gekste verhalen hier op het forum over de M32 bak. Ik kijk het gewoon aan. Als hij echt heel gek gaat doen dan laat ik hem wel reviseren. Maar zeker niet bij de Opel dealer. Ik ga ze niet lopen sponsoren. Moeten ze maar kwaliteit leveren. Of een redelijke oplossing (tegemoetkoming) aanbieden.Zo denk ik er precies over. thanks.
27 februari 2015 om 16:10 In reactie op: Welke kenmerken voorzien kapot gaan M32 versnellingsbak ? #18095058@iquick wrote:
Als die speling in de bak meer dan een cm is dan kan het je lager zijn, maar, het kan ook de kabel zijn. Zolang die geen geluid maakt is je bak gewoon in orde. Ik heb het vermoeden dat de dealer waar jij langs bent geweest jou kaal wilt plukken. Ga voor een second opinion naar een ander dealer.
Aah duidelijk, bedankt.
Ik ga der gewoon op letten deze periode.
2 februari 2015 om 14:29 In reactie op: Welke kenmerken voorzien kapot gaan M32 versnellingsbak ? #18095051Dag Leden,
Ik heb heel dit topic al doorgelezen, en hoop dat ik door hierop te reageren wat bekender wordt met dit spelende probleem.
Ik zit dus met het volgende:
Vorige week naar de garage geweest voor het weghalen van de accukap of iets dergelijks (heb hier een bericht van ontvangen) bij mijn Astra J 1.4T 2010.Nu nam de monteur mijn auto mee en gaf aan dat mijn versnellingspook in de 1ste versnelling slaat, (dus bij het op laten komen van de koppeling en bij het loslaten weer terug schiet) dit speelt overigens alleen in de eerste versnelling, de vrouw gaf aan dat dit te maken heeft met de lagen in je versnellingsbak en dat die vervangen/gereviseerd moeten worden, een duur geintje kwam ik achter.
ze vertelde me dit heel rustig en niet op een manier dat dit met spoed gedaan moest worden, het probleem wat sommige hier hebben (het fluiten of gezoem in de 6de versnelling heb ik niet, en ook een trillende versnellingspook in een bepaald toerental ontbreekt bij mij ook)
Ook las ik dat na het reviseren sommige astra’s nog die slaande beweging maken, ik heb ook meerdere Astra J modellen gereden bij een leasemaatschappij waar ik werkte, en kan me herinneren dat ik dit vaker heb gemerkt.
Had ook wat kleine problemen (toetsen die soms niet reageren/telefoon wordt niet ondersteunt terwijl die het wel altijd heeft gedaan) met het CD500 systeem dat in mijn auto zat, en daar gaf ze heel makkelijk als oplossing voor dat het systeem vervangen moet worden, dus volgens mij was de instelling meer om zo veel mogelijk te vervangen wat weer geld oplevert.
Dit is mijn eerste auto en heb hem nu ongeveer 5maanden in mijn bezit, aangeschaft bij ongeveer 104.000 op de teller er staat inmiddels 110.000 op, zou ik me hier dus zorgen over moeten maken of is dit normaal bij dit model?
Alvast bedankt.
Ik heb een A in mijn chassisnr mijn astra is van 2010, dus dan ben ik bang dat die niet zal werken jammer.
-
AuteurBerichten