Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ja dat weet ik nog wel, die nachtelijke til-sessie 4/5 jaar geleden. ;)
En jij denkt dat je hier het antwoord gaat krijgen wat je zoekt? Op een enkeling na, denk ik dat je er zelf inmiddels meer vanaf weet.
Ik geef je meer kans op Migweb bijvoorbeeld.Is terug sturen geen optie en alsnog je 272 kents halen niet een makkelijker plan?
Betere bumper btw!
Ik kan me herinneren dat er bij de E een soort rubberen afdichtring tussen het stuurhuis en schutbord zit. Die drukleidingen rusten hierop/in geloof ik.
Ik kan me niet herinneren dat die leidingen naar binnen komen.Heb je de losse kruiskoppeling er ook bij die op je stuurhuis komt? Voordat je de stuurstang vast zet?
Lekker bezig geweest!
Haha tijd maken en de GTE snel afmaken!
Je hebt er toch speciaal een klus ruimte voor. ;)Dat is wel vreemd.
Zijn de veren gelijk en heel?
1 demper lek/moe?
Draagarm krom?@D_Kadett wrote:
LV slijt de band aan de binnenzijde harder dan de buitenzijde. Wat is er mis? Heeft dit te maken met uitlijnen / bandenspanning / verlaging / vering ?
heeft iemand hier een suggestie voor?Normaal staan de wielen af fabriek redelijk recht. Oftewel: | | (links+rechts)
In de racerij passen ze vaak camber toe, waarbij de wielen aan de onderkant verder naar buiten staan. Oftewel: / (links+rechts)
In jouw geval lijkt alleen links naar buiten te staan. Oftewel: / | (links+rechts)
Dat wist je waarschijnlijk al.Uitlijnen zal helpen, laten zien wat er scheelt.
Mogelijk is er een rubber stuk, iets niet helemaal fris in je ophanging. (Krom?).
Verlaging kan ook een oorzaak hebben, maar dan is het wel raar dat dit aan 1 kant is.Je kan dit natuurlijk allemaal nalopen. Maar 0,9 mm verschil is nou ook niet zo heel veel.
Andere oorzaak; heb je vaak wielspin? Of is dit je 1.2?
De wielen van m’n Kadett sleten destijds ook niet heel gelijk over het loopvlak.Goed bezig Oscar!
@OscaR-16v wrote:
maar dit was te verwachten als je elke dag de 200 aantikt.
Wat een onzin…
Heeft er dus niets mee te maken.Vandaag heb ik in de sport stoelen kunnen zitten.
Zit wat hoog, maar verder goede steun.
Wat alleen wel tegen viel is de kleine kofferbak en weinig beenruimte op de achterbank.
En dat voor zo’n “grote” auto….
Dus ben er nog niet zeker van of het wel een Insignia gaat worden.Ik heb inderdaad nu ook een Cosmo config met de AGR(Sport) stoelen boven aan het Insignia lijstje staan. Optie inclusief Navi 900.
Elektrisch verstelbaar is wat minder van belang.De 19″ velgen in het navi pakket van de Sport uitvoering boeien me weinig.
Top, thanx!
Op naar Eef & Huub..Ik heb wat vragen.
Hoelaat gaat de baan op maandag open?
Wat is de rijtijd deze dag? Alleen de 5x20minuten of meer?Kabelbreuk kan natuurlijk altijd, maar ik heb m er met beleid uitgehaald, dus zou niet mogen.
Alleen de 2 aangegeven punten weet je.Zit de map sensor ook op de c16xe? Heb je de lmm daarvan ook gebruikt?
Waar zit de map sensor?
En die paars witte draad?Mijn c16xe blok zit nu in een Tigra met x16xe boom.
Draait prima.Is dat van de motorboom?
Heb je ergens een stekker die je niet kwijt kan?
Ik kan nog even bij mij kijken wat er los ligt?Grote schroeverdraaier door het filter tikken en dan draaien maar.
Let wel even op de olie bende die je ervan krijgt.@wim-v6 wrote:
dan denk ik toch een probleem met de ontsteking als het echt enkel die cilinder is die problemen geeft.
Willem
Waarom zeg je dat eigenlijk als die compressie niet klopt? 11 is best laag vergeleken de anderen toch?
Had je ook al terug gePMd, maar minder dat het nog niet opgelost is.
Ik heb zelf een keer een vaag probleem gehad met een C20xe. Moeilijk starten en rot lopen(3 cilinder achtig). Dat bleek na even zoeken een slechte massakabel te zijn.
Ik weet niet meer of dat de kabel bijna door was of dat het moertje waar de kabel mee aan het chassis vast zit los was getrild.
Maar die kan je in iedergeval wel even nalopen.Duidelijk, thanx.
Deze kar was ooit van mij.
Gekocht met een in de soep gelopen c16xe.
Had een c20xe klaar liggen, maar toen nog een Calibra Turbo gestript, om dat blok hierin te hangen.
Hier is uiteindelijk nooit wat van terecht gekomen.
Waarna ik de auto zonder blok had verkocht aan Marcel.
Die heeft de c20xe erin gebouwd.
En na een tijd weer aan Lex verkocht.[rquote=1756304&tid=123276&author=voss]mag dit topik dicht…:cry[/rquote]
Tis een oud topic, maar het boek van de Voss Corsa wordt bij mij gesloten.
Mark, nu heb ik m’n dynamo ook weer terug. ;)
De Corsa per is vandaag geschorst en zal de weg niet meer opkomen, maar in parts voortgaan op andere Corsa’s.U2U’s voor onderdelen is overigens niet nodig. Op termijn komt het vanzelf te koop. Hier of op MP.
25 november 2010 om 17:27 In reactie op: vandaag weer een c coupe afgeschreven door een golfrijder. m #17702243Mij heb je er niet mee hoor. Wel een beetje jammer van je niveau..
Maargoed Pipo, het kan best zijn dat er onderhuids heel veel schade zit. Maar de C-Kadett is nou eenmaal een slappe auto. Wat bijna alle oude auto’s zijn.
Als dit een impact was geweest met 100km/h, dan had die C-Kadett veel erger in elkaar gelegen en de Golf wel wat meer schade.Easytronic is toch een automaat/half automaat?
Zijn die soms met grotere remschijven uitgerust?
Komt nog wel eens voor bij automaten.
25 november 2010 om 16:29 In reactie op: vandaag weer een c coupe afgeschreven door een golfrijder. m #17702240Want? Is jouw kar dan een slopel?
Respect begint bij jezelf!
-
AuteurBerichten