Cosmo of Sport stoelen

Forumindex Forums Modellen Insignia Cosmo of Sport stoelen

  • Dit onderwerp is leeg.
12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur
    Berichten
  • #17246185
    Jeroen
    Deelnemer
      Lid sinds:
      29 June 2004

      Er komt hier dit jaar weer een nieuwe auto voor de deur te staan.
      Nu staat onderandere de Insignia op de lijst.
      Als het een Insignia wordt, dan wordt het of een Sport uitvoering of de Cosmo.

      Echter wil ik graag weten wat voor stoelen hierin zitten.
      Ik ben in 3 verschillende Opel showrooms geweest, maar die hebben alleen de Edition uitvoering beschikbaar.
      Wie weet zo waar er een Sport en Cosmo in standaard uitvoering in de showroom staan in regio Zuid Holland?

      #17988307
      opel-limbo
      Deelnemer
        Lid sinds:
        24 July 2007

        http://www.opel.nl/StockSite/Default.aspx?model=0J+I

        Hier even je postcode invullen en zoeken maar. Zie je direct welke auto’s waar op voorraad zijn.

        Greetz insi-Roel

        #17988308
        Jeroen
        Deelnemer
          Lid sinds:
          29 June 2004

          Top, thanx!
          Op naar Eef & Huub..

          #17988309
          Co-pel
            Lid sinds:
            17 December 2010

            In de Cosmo (heb ik zelf) zitten gewone stoelen die op allerlei manieren zijn in te stellen, maar niet de uitschuifbare zitting hebben die de Sport wel heeft. Op de Cosmo kun je dan wel weer voor 425 euro de AGR ergonomische comfort stoelen bestellen. Heb ik zelf niet gedaan en daar heb ik spijt van. De Cosmo stoelen zijn goed, maar de AGR stoelen nog beter en passen beter om het lichaam. Opel heeft hier meen ik ook prijzen voor gewonnen.

            De standaard Cosmo stoelen zijn in ieder geval te kantelen (erg fijn) en op de Cosmo zit standaard elektrisch te verstellen stoelen met geheugen; heel praktisch.

            #17988311
            Jeroen
            Deelnemer
              Lid sinds:
              29 June 2004

              Ik heb inderdaad nu ook een Cosmo config met de AGR(Sport) stoelen boven aan het Insignia lijstje staan. Optie inclusief Navi 900.
              Elektrisch verstelbaar is wat minder van belang.

              De 19″ velgen in het navi pakket van de Sport uitvoering boeien me weinig.

              #17988310
              stefanDTI
                Lid sinds:
                10 May 2007

                Ga voor de cosmo AGR stoelen , daar ga je geen moment spijt van krijgen.

                #17988312
                GM-Tuningparts
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  16 July 2005

                  inderdaad ( cosmo AGR stoelen ) altijd nemen!!

                  #17988313
                  Patrick71
                    Lid sinds:
                    6 February 2012

                    Ik heb het Executive Pakket II besteld, daar zitten de AGR-stoelen in.

                    #17988314
                    frankAstraG
                      Lid sinds:
                      28 December 2011

                      Die 19 inch van het sport pakket wordt die er stug mee, en spoort heel erg met 1.6 turbo

                      #17988315
                      Melgi
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        30 July 2011

                        Jeroen, zoals al aangegeven: Cosmo icm AGR-sportstoelen is helemaal top! De AGR-sportstoelen zijn onderdeel van het executive pakket II.

                        #17988316
                        red2003
                          Lid sinds:
                          11 May 2011

                          Ik sluit mij helemaal aan bij de vorige sprekers, ga voor de duurdere stoelen. Je ZIT tenslotte in een auto en daarom zijn stoelen heel belangrijk. Memory knop en 2 posities vooraf gedefinieerd incl stoelverwarming is optimaal comfort. Had in de eerste insignia ook de optie stoelventilatie (stoeloptie TAAT). Is nu niet meer.
                          Let op overal hangen nog de posters en staat ook nog in de folders, echter de stoelventilatie wordt NIET meergeleverd. Toen ik in december mijn 3de insignia af kwam halen miste ik deze en de dealer had geen idee?????
                          Mailtje na opel in december en deze week antwoord gekregen dat de optie niet meer leverbaar is. (ventilator in de stoel voor koele lucht).

                          Maar goed, de stoelen zitten super.

                          succes met je keuze.

                          #17988317
                          Jeroen
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            29 June 2004

                            Vandaag heb ik in de sport stoelen kunnen zitten.
                            Zit wat hoog, maar verder goede steun.
                            Wat alleen wel tegen viel is de kleine kofferbak en weinig beenruimte op de achterbank.
                            En dat voor zo’n “grote” auto….
                            Dus ben er nog niet zeker van of het wel een Insignia gaat worden.

                          12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.