Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
ey henri haha
kom hier echt heeeeel af en toe
maar ben weer begonnen aan mijn v6
oplossing is
tussen .jpg en [?img][url] ~origilal plaatsen
voorbeeld .jdg ~origilal[?img][url]
zo werken je fotos weer
robert je steun is klaar haha
qwa remmen heb ik zelf vectra/calibra v6/turbo remmen er op in 4×100 zonder de hoofdremcilinder aan te passen
overgens is de champion V6 niet meer te koop maar gaat opgebouwd worden voor volgend jaar op de weg en circuit hahaha
Na 2 jaar weer eens tijd voor een update haha
Afgelopen 2 jaar is er best veel gebeurd
De jdm prelude opgebouwd en rijdbaar gemaakt
Deze rijd al weer zo n 2 jaar zonder hele grote problemen
Na een scheiding van vorig jaar momenteel alles weer lekker op de rit
Update want zitten hier natuurlijk op een opel forum haha
De kadett gsi champion V6
Auto staat nog steeds op dezelfde plek als ik hem 5 jaar geleden heb neergezet haha
Loopt nog steeds heel goed
Binnekort komt hij van zijn plek af en gaat ie toch ffies naar binnen
Wil er volgend jaar weer mee gaan rijden op laag tarief (als dat gaat bj 91)
Voor ik zover ben heb ik wel even wat te doen
Lassen van
Dorpels
Achterschermen
Bodem waarschijnlijk
Voorfront
Ook heb ik nog iets bedacht wat in nl nog nietbis gedaan volgens mij maar hier zwijg ik nog even over
Verder moet alles gangbaar en schoon gemaakt worden
Zullen waarschijnlijk best wel wat tegen gaan komen haha
Moet ook eerst even een plekje vinden om mijn jdm prelude te stallen want die blijft niet buiten staan
Zal nog eens fotos maken en posten
Zou eerst eens bij je verzekering navraag doen
Dit omdat er tegenwoorden veel word gerommeld met taxaties
Niet elke verzekering pakt elke taxatie
Dat heeft er weinig mee te maken
Maar in apk boek staat namelijk nergens dat een deur verplicht is
Spiegels en gordels wel
Zijn de mazen in de apk wet
Gewoon keuren zonder deuren
Enige punt is de spiegels
Kadett v6 heb ik idd en staat te koop
Alleen is het geen cabrio maar een champion
Wat je nodig heb
Motorsteun distri kant (kan ik maken)
Deelbare aandrijfas bijrijderskant met tussenbus
Vliegwiel en koppeling 16v voor f20 bak
Donwpipe v6
Zwaardere remmenAanpassingen
Kabelboom
Radiateur
Oliekoeler(optie)Het is redelijk te doen
Ben momenteel nog met iemand bezig een in een station te bouwen
Heb de knoop doorgehakt
Ga de gsi verkoopen
Auto blijft maar staan helaas en is nu nog te redden
Heb er zelf geen tijd meer voor en eerlijk ook geen zin meer in en ook is het financieel een keuze
Gaat compleet weg en niet in delen
Ook alle extra parts kunnen gelijk met de auto mee
Serieuze geinterseerde kunnen pb doen
Wel gaat hij naar een liefhebber die hem opknapt anders laat ik hem gewoon staan
Achteras van een HB past gewoon onder de station
Enige verschil is de schokbreker punten
Heb pas een 16v as aangepast
Schokbrekerpunten van een station er op gelast en past er dan zo onder
Idd gasveren monteren
Maar let op de bevestigingspunten voor de gasveren en hydrocilinders verschillen
Weet k goed vriend
Voorlopig staat ie nog
@ ivartje
Ligt een 2.2 vtec in (jdm blok) 220pk origineel
@ vincent ja dat begrijp ik haha kunnen altijd iets regelen he
Ja jeremy ik heb dat idd gezegd
Maar heb de kadett nog niet te koop gezet
Ja is idd iets japans geworden de 2e eerlijk gezegd
Is een prelude type S geworden die ingevoerd is vanuit japan
En de enige in NL
Liep al even er mee in mijn hoofd en nu had ik de ultieme kans om een te kopen die al op nl kenteken stond
Hier een foto voor de geinterseerde
Tsja
Ik denk hier al 2 jaar over
Afgelopen weekend heb ik een andere droom kunnen verwezelijken dus zodoende eigenlijk
Mensen
Misschien gaat de v6 champion de verkoop in
Dit omdat ik er geen tijd en zin meer in heb
Auto staat nu paar jaartjes stil en is eigenlijk gewoon zonde
Wel moet ik zeggen dat als hij de verkoop in gaat dat hij wel naar een echte liefhebber moet want anders blijft hij gewoon staan
Groeten
Met 200 amp kan je best ver
Heb al jaren een cebora 155 amp en kan ook al redelijk veel
Na een best lange tijd ben ik weer eens terug
Er is laatste tijd veel veranderd
De laatste cabrio is ondertussen verkocht
Dit omdat ik een japanner heb aangeschaft wat me veel beter bevalt
Dit is een honda prelude uit 99 geworden
Ook heb ik heel veel van mijn opel onderdelen verkocht en staat nog steeds veel te koop
Ook heb ik nog diverse kratten met standaard klein spul
de hirschcar schermen nieuwe stalen achterschermen zijn al verkocht
Punt is dat ik het heb gezien met de kadetjes en ik er geen plezier meer aan kan vinden
Het streven was mijn champion v6 en die is gebouwd en op kenteken
Wel ga ik de champion v6 houden en opknappen
De plannen zijn om m gewoon weer netjes te maken met de 2.5 en f20 bak
Sommige onderdelen hou ik nog voor deze auto en dan is t goed geweest haha
Verder blijf ik nog wel op het forum maar niet meer zoals vroeger
Pb terug
Heb nog rieger gts set te koop liggen
Dit is wel de smalle versie
5mm verlengen en ern wisser van een citroen bx gebruiken
He arth
“T nieuwe ” dak zit er al op
had 2 dakjes met frame voor 100
Die er nu op zit was perfect en de andere heeft paar plekjes maar nog wel redelijk
De leuningen kan je volgens mij wel overzetten
zitten onder de afdekplaatjes 2 klemmetjes
die er afschuiven en de bevestiging ietsje naar buiten trekken dan komt de leuning er af
Volgens mij zat er verschil in het frame zelf
je kan wel zo de ondeeframes omwillen met links en rechts
alleen heb je dan de draaiknoppen aan de andere kant
heb zelf ook een bijrijdersstoel aan de bestuurders kant
in me champion en in de cabrio
-
AuteurBerichten