Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
19 augustus 2013 om 20:20 In reactie op: Waar op letten bij een Opel Vectra 1.9 CDTI Cosmo station #18166162
jawadde,
daar sta ik toch van te kijken…
Normaal heeft Willy toch een vrij goede reputatie hier in de regio…
Ik zou toch maar es een mailtje sturen naar de directie van Willy en uw ervaring uitleggen met de
desbetreffende verkoper… Da’s toch hetgeen ik zou doen, ook al was’t maar voor hem ne kl**t af te trekken…Enfin, succes met de verdere zoektocht…
11 augustus 2013 om 09:26 In reactie op: Waar op letten bij een Opel Vectra 1.9 CDTI Cosmo station #18166155Normaal gezien bij de C2 niet meer van toepassing, alsook de wervelkleppen zijn beter bij de C2.
Echter hetgeen je zegt over de egr en dpf is wel waar, deze zijn bij mij, bij de chiptuning ook uitgeschakeld,
en de motor loopt veel soepeler, en onderin veel sneller van aanpak.Heb de vectra eens bekeken op de site, verder wel veel leuke opties, afl xenon, wegklapbare trekhaak…
11 augustus 2013 om 07:21 In reactie op: Waar op letten bij een Opel Vectra 1.9 CDTI Cosmo station #18166153niet twijfelen!
zelf ook vroeger vag gereden, rijdt zalig! veilige wagen, genoeg vermogen, en dit is een automaat,
wat ik jammer vindt dat ik dat niet heb! ik werk inde garage ernaast (boone mercedes)11 augustus 2013 om 07:01 In reactie op: Waar op letten bij een Opel Vectra 1.9 CDTI Cosmo station #18166151Bij Opel Willy? Zal wel in orde staan dan.
Ik rij zelf met een 150pk, die bijgetuned is en dit rijdt werkelijk zalig.
Deze motoren zijn niet zonder problemen, wervelkleppen durven al eens kapot gaan, net zoals een injector.
bij de handgeschakelde gaat het vliegwiel kapot. Maar ik zou me niet bang laten maken en kopen, want het is een
hele ruime auto, die je enorm veel rijplezier en rijcomfort biedt…
Deze heeft navigatie zo te zien (twee cd gleuven in radio)
Distributieriem moet gelegd worden op 150000 (dus eisen dat deze nog gelegd wordt op hun kosten)Heb je daar een westfalia onderdeel nummer van…?
http://ecat24.com/opel/catalog/models/1/” onclick=”window.open(this.href);return false;
Totaal niet werkend?
Is er een vervangende site hiervoor, met oem tekeningen?
Ook Hankook zijn zeer goede banden, met name de Ventus Prime2 is een zeer goede (en comfortabele) band
Als je die happylightshow wegdoet, Vico,
dan wil ik er wel omkomen(remember TSW velgen) ;)
En vooral, TA Technix stuiter je van de weg af!
Je krijgt natuurlijk wat je betaald.
Ik rij met m’n zwarte C2 break met Eibach Pro Kit, ben hier super tevreden over, 3.5 cm gezakt 0,0 ingeboet van comfort.
Lectromotive kent m’n wagen ook. :afroDa zijn wel geen doorzitplekken he,
bij 90% van de vecs, sigs, en gtssen is dit het geval.
Doorzitplekken is als je er een halve meter inzakt, en als het leer begint te krakeleren.
@jraaf wrote:
Uit welk jaar is de vec en wat is de km stand in totaal? Had je bovag garantie? Zit je bij opel of een universeel?
Vliegwiel is op zich wel onderhevig aan slijtage :( Gezien de vele problemen met die krengen. En niet aleen bij Opel, maar ook bij alle andere grote merken :thumbdownMaar al je nog garantie hebt is het idd zo als Wim zegt, afhankelijk van de voorwaarden.
Succes er mee.
Groet jraafDe opel is van 12/2007, gekocht in februari met 98000km’s, en momenteel 109000 km’s, dus 11000km’s gereden.
Bovag ken ik niet, maar ik heb de auto gekocht bij een Opel garage in Linden (België) die aangesloten is bij Federauto (waarschijnlijk zoiets als Bovag).@RISL wrote:
Het vliegwiel is toch geen slijtdeel???
Als het goed is, slijt je koppeling en niet je vliegwiel?Dat dacht ik dus ook! :swear
Ik heb mijn 150pk laten tunen bij Apec, Deinze België.
Dit is een firma die nogal gekend is, en een concullega is van het bekende heinz in België.
Deze heeft voor mij een op maat gemaakte tuning gedaan, wat hij trouwens
voor iedere wagen doet. Hij test eerst de wagen op origneel vermogen op zijn rollen
testbank, daarna na de tuning, kwam mijn Vectra met 189pk eruit, na de eerste run.Hierbij werd ook de egr uitgeschakeld, en geremapped, alsook de dpf filter leeggehaald (zelf gedaan)
en uitgeprogrammeerd, no more regenerates for me…o ja, toekomstplannen voor nu,
voorbumper herspuiten, want ik heb een paaltje geraakt vorige week,
ineens signum mistlampcovers monteren.
en een prokit van eibach erop zetten…Hallo,
Na geruime tijd hier al mee te lezen, heb ik me dan toch geregistreerd. Ben al even lid van gtssignum.be, maar hier dan toch
maar een account aangemaakt.
Mijn naam is Jens, ben 29jr en ben woonachtig te Oudenaarde, België. Door nakende gezinsuitbreiding moest er een break komen.
Daar het vrouwtje met een Renault Clio reed, die dan nog eens 3 deurs was, moest deze de deur uit. Mijn toenmalige wagen, een
Opel astra g, 1.7 cdti bj 2004 is dan doorgeschoven naar haar, en ik werd in januari van dit jaar de MEGA trotse eigenaar van een Opel Vectra C2 break.
Deze is van 2008 en heeft de opties: xenon (geen afl), parkpilot voor en achter, dvd90 met aux en bluetooth, zwart leder, zetelverw,
elek. zetelverstelling, elek. openende/sluitende kofferklep, elek wegklapbare trekhaak,cruise control, alu 17″ 5 dubbelspaaks ori opel velgen winterkit
en 18″ speedlines zomerkit. Kortom een goed uitgeruste wagen, weliswaar niet full option, maar met een zeeeeeeeeeeeee van ruimte!!
Motorisatie is een 1.9 dth, dus een 150pk, waarvan deze ondertussen al getuned is op 190pk, en waarvan de egr is afgesloten en uitgeprogrammeerd en de partikelfilter er vantussen is gehaald. Dit rijdt zalig! verbruik is een stuk gezakt, en heb een stuk meer vermogen
in lage toeren, sneller van aanpak.Plaatje bij het praatje:
De Vec:
En dan mijn ex maa ook nog een beejte mijn Astra G:
-
AuteurBerichten