Gaat dit bij een Vectra C Station 150pk -2007 model?

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Gaat dit bij een Vectra C Station 150pk -2007 model?

  • Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Berichten
  • #17258033
    Dragon Racing
    Deelnemer
      Lid sinds:
      27 October 2012

      Opel Vectra C 150pk, mapped naar 190pk.

      Model 2007 Sport edition, cornering pack, …..

      Volgende vragen hierover:

      1. Is het mogelijk om van een niet automatische koffer een automatische te maken?

      2. US module, maar dan via opcom? (bij vag weet ik dat het gaat en met de happylight bij de astra).

      3. LED’s flitsen bij niet gebruik. Dat weet ik.
      Ik krijg echter af en toe bij een standlicht dat deze zogezegd niet zou werken. Kan men die error er met de opcom eruit krijgen?
      Want met dat flitsen kan misschien de autokeuring (apk in nederland) klagen.

      4. Met de Happylightmodule, kan men de mistlichten gebruiken als DRL.
      Kan men dit met de opcom of tech2 inschakelen op de wagen zelf, dus zonder die module te moeten gebruiken?

      5. Kan men anders met de opcom (heb gehoord dat dit zou gaan) de standlichten steeds laten branden (als DRL) als men de wagen start en men het licht niet op zet. En dat het gewoon dan werkt als standlicht als de rijlichten opspringen.
      Dit zou probleem bij N°3 voor de autokeuring onmiddellijk oplossen voor mij denk ik.

      6. Ramen automatisch dicht bij regen, enkel mogelijk als men een bepaald pack had? Of ook instelbaar?
      Ik heb lichtsensor en regensensor (ruitenwisser past zich automatisch aan, aan de regen).

      Ik woon in regio vlaams-brabant (belgie).

      En kan men de boordcomputer hiermee stuk maken of de PK remap verwijderen?

      Ik vraag dit laatste omdat ze destijds bij het remappen van de wagen naar 190pk, ze (professionele tuner remap) mijn boordcomputer stuk gedaan hadden.
      Hun eerste toestel (nieuwste) las enkel uit dat het een 120pk was en daarna niks meer (dus boordcomputer stuk).

      Vervangen op hun kosten :thumb :wors :wors

      #18146213
      CAlberts
      Deelnemer
        Lid sinds:
        15 December 2010

        1. Ja, maar veel werk. Je moet het slot vervangen, bekabeling en zuigers. Ik heb wel de bekabeling voor je liggen en het slot. De sluitknop (waar je op moet drukken om hem te laten sluiten) heb ik niet meer.

        2. Nee, dat kan niet zoals dat via VAGCOM wel kan. Hiervoor heb je echt een aparta US-module nodig.

        3. Nee, dit heeft te maken met CANBUS. De LED’jes vragen minder stroom, waardoor je CAN systeem denkt dat de lamp kapot is. Je zult dan speciale LED’jes met CANBUS weerstanden moeten hebben.

        4. Nee, volgens mij niet. Maar ik weet het niet 100% zeker.

        5. Dit kan in principe alleen softwarematig via OPCOM. Andere mogelijkheid is het inpluggen van een AUTO-lichtschakelaar zonder lichtsensor. Dan branden ze altijd. Maar aangezien jij al een lichtsensor hebt, heb je die schakelaar al en uiteraard de sensor. Dan zal het niet anders gaan dan via OPCOM.

        6. Dit heet comfortsluiting en is in te stellen via OPCOM. Je hebt dan wel een regensensor nodig, maar goed die heb je king:

        Dit alles heeft geen effect op je remapping.

        #18146214
        Baba
          Lid sinds:
          3 June 2012

          3. Kan wel. Je moet er blijkbaar wel wat voor doen. http://www.vectra-c.com/forum/showthread.php?187539-Get-rid-of-OBD-check-strobing-LED-bulbs-using-common-components-” onclick=”window.open(this.href);return false;!

          #18146215
          jraaf
          Deelnemer
            Lid sinds:
            12 January 2008

            Wat is een cornering pack, …..?

            Groet jraaf

            #18146216
            CAlberts
            Deelnemer
              Lid sinds:
              15 December 2010

              Vroeg ik me ook al af…. king: AFL….?

              #18146217
              Nor
              Deelnemer
                Lid sinds:
                14 June 2012

                Bochtenverlichting (met AFL) dus

                #18146218
                Dragon Racing
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  27 October 2012

                  @calberts.

                  De leds zijn met canbus weerstanden.

                  Maar tja, canbus is eigenlijk VAG proof. Dus voor de error, maar flitsen gaan ze spijtig genoeg niet tegen.

                  Grappige is wel, dat ik er nu geen canbus leds in de nummerplaat heb gestoken (die geeft anders ook een waarschuwing bij defect), flitsen (als ze af staan) maar geven geen error.

                  ivm de koffer, dan moet je dit ook laten activeren in de boordcomputer?



                  Cornering pack is de AFL



                  ivm de us module, dat wist ik. Die ligt klaar.

                  Weet wel, dat als je de standlichten eruit haalt, dan gaan de pinkers branden (zoals met een us module) maar dan krijg je steeds de error van dat de standlichten stuk zijn.



                  Voor optie 5 en 6 moet ik hem dan aan de computer kunnen hangen.

                  #18146219
                  speaker
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    8 March 2007

                    3. gaat wel. Heb samen met iemand zitten brainstormen en hebben de oplossing gevonden. Helaas kan dit ( nog niet ) als kant&klaar/plug&play setje verstuurd worden ,maar moet ter plekke ingebouwd worden.
                    De prijs weet ik niet zo 1,2,3 …. maar voor meer info kan je even mailen via http://www.evmautomotive.nl

                    king:

                    #18146220
                    R van Lune
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      28 March 2012

                      Die comfortsluiting heb ik laatst bij mij geprobeerd maar deed bij mij helaas niks. Heb wel regen en lichtsensor en verder alles elektrisch…..

                      #18146221
                      jaycee
                        Lid sinds:
                        5 November 2012

                        Als je die happylightshow wegdoet, Vico,
                        dan wil ik er wel omkomen :-)

                        (remember TSW velgen) ;)

                        #18146222
                        Dragon Racing
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          27 October 2012

                          @jaycee wrote:

                          Als je die happylightshow wegdoet, Vico,
                          dan wil ik er wel omkomen :-)

                          (remember TSW velgen) ;)

                          TSW velgen. Waar is die tijd.

                          Denk dat je verkeerd gelezen hebt.

                          De Happylightshow heb ik niet.

                          Die kwam ter sprake omdat ik aan het zoeken was om sommige zaken te kunnen doen, zonder dat ik dat moet steken.

                        11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.