Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
10 januari 2012 om 19:33 In reactie op: Launccontrol/rev limiters schadelijk voor je turbo/motor??? #17944411
dit is zeker niet mogelijk bij nieuwere type bv astra h opc ivm storring misfire onsteking bla bla :hmmz
zou 2.5 of 3inch turbo back nemen.
rij zelf met scorpion 3inch turbo back astra h (weet niet of ze ook voor andere modellen er zijn)
en ik ben er tevreden over maar wat wil je bereiken is de vraagik heb ook problemen gehad met de baileys dv26 dat die bij vollast druk verliest via dv sterkere veer en meeste van het probleem was opgelost .
alleen afblaas hoor je niet of nauwlijks doordat standaard dv er ook nog op zit merk het wel aan kleiner turbo gatklink miss heel dom maar waarom is er niet een leh motor ingegaan denk kwa kosten voordeliger
zwarte corsa opc in spijk :p
kom de laaste tijd meer corsa’s opc tegen hier in spijkenisse
rij zelf astra opc aden blue met aardig wat geluidgr jarno
http://www.youtube.com/watch?v=C_VkZegOL6M” onclick=”window.open(this.href);return false;
ff kijken wat me astra dee
sorry voor de kwaliteit is met telefoon opgenomenow mooi om te lezen wil ook hier een afspraak maken voor mijn auto astra h ande fimic en complete uitlaat 3inch ben benieuwt
heb vandaag ff gekeken bij de automatrialen zaak maar moet ze per 10 bestellen.
dus als er mensen zijn die ze ook nodig hebben voor ene leuke prijs pm mevandaag contact gehad met vdb works .
hij ging alleen naar assen vandaag dus reageert later over prijs en wanneerSoepeler bedoel ik dat je niet 3 pieken hebt over je toeren gebied maar gewoon vlakke powerband
Heb nu namelijk bij 2500 toeren een boost en bij 4000 weer en rijd niet echt super zogister 2 keer corsa d opc in spijkenisse achter 1 was ik aan het knalle door schenkel.
was een blauwe
en andere was een zwarte
zo zie je ze nooit zo ineens 2
rij zelf astra h opc blauw
en hij moet me gezien hebben :jerryhad dit probleem ook bij me vorige auto bij mij hielp het door pistol een kwart slag te draaien
1500 toeren miss iets met shoke te maken?
en dat die ineens feller is kan ik haast niet geloven lijkt er eerder op dat die de rest van de tijd erg inhoud
en dit kan van alles zijngr jarno
[rquote=1909888&tid=145999&author=astra-gtc-freak]Lijkt mij haast dat ze het scherm samen met het navigatie er uit hebben gehaald om het te kunnen verkopen.
Ff op marktplaats rond kijken of op ebay worden ze vaak aangeboden.
Alleen wel ff opletten dat ze het scherm vrijgeschakeld hebben anders kun je hem niet aanmelden in je eigen auto.[/rquote]Oké bedankt voor de tip zal er in de toekomst naar kijken moet eerst nog andere dingen aan de auto doen
Heb de auto namelijk gekocht met schade was de prijs ook naar!Ja is een opc en ja is ingevoerd .
Ik ga nu alleen afwerk plaatje nast het scherm zetten
Komt in de toekomst een navigatie in
Weet ook niet wat er met die boordcomputer is gebeurt Miss komt dit er nog wel inGr. Jarno
8 april 2011 om 11:58 In reactie op: Hoe moeten de parkeer sensoren werken bij astra h bj 2005? #17849940bij mij komt de piep ook gewoon uit me dash dus lijkt me dat die al werkt
en mijne maakt ook geen piep als ik hem in ze achteruit zet
bij 1 loop ik dus al vast volgens mij heb je daar 4 pinnentjes ofzo voor nodig en die heb ik natuurlijk niet :(
6 november 2010 om 08:45 In reactie op: nieuwe aanwinst, corsa B c20xe. nieuwe koppeling, dynamo en #17753806goed te zien dat de corsa goed terecht is gekomen.
grijze corsa stalen wielen leeg van binnen en een super blije kerel erin :P
spijkenisse te vaak
super snel dat wel ! bijna net zo snel als me tigra al dan niet sneller :) (c20xe)ja ja blitzkrieg spot je wel vaak hoor:afro ghehe
van de week met me tigra in ze 4 210 en 5 dik teller uit.(max 220)
wel een c20xe dan 8000 chip sfi vervanger en hele uitlaat .
maar ging heerlijk over vondelingen weg pernis:angel (80km weg)vandaag corsa met verbredingset er op in hoogvliet richting spijkenisse op de brug
iemand van hier?ik heb ooit gehoord van iemand met lachgas dat hij de standaard bougies gebruikte en eigenlijk warmer moest in plaats van kouder omdat de motor bij hem juist afkoelde door gebruik van lachgas.
wat hiervan waar is geen idee maar dacht deel het hier ff misschien dat er een simpele verklaring is .
ik weet namelijk niet wat lachgas doet met temperatuur van de motorgr Jarno
he wel gelezen bij turbo motoren dan het wel uit maakt waar je lmm zet ivm wervelingen =verkeerde waardes.
lijkt ook op de c18xe
-
AuteurBerichten