lucht massa meter kabel verlengen.

Forumindex Forums Techniek C20xe (2.0 16v) lucht massa meter kabel verlengen.

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #17221642
    frenkie
    Deelnemer
      Lid sinds:
      30 January 2006

      omdat ik een lexmaul inlaat op mijn c20xe heb, en doordat ik een omp stablisator stang erop wil zeten past het allemaal niet zo lekker meer.

      ik wilde daarom de luchtmassa meter kabel verlengen zodat ik de luchtmassa meter dan wat lager kan plaatsen en alles dan wel weer goed past.

      maar mijn vraag was, kan dat zomaar, geeft dat geen problemen of andere waarde,s door:hmmz

      alvast bedankt voor de info..

      #17678280
      jrt
      Deelnemer
        Lid sinds:
        24 May 2009

        Zonder problemen gedaan bij men cross-auto . Gewoon netjes gesoldeerd en krimpkous dr over.

        #17678281
        a-manta-turbo
          Lid sinds:
          5 March 2006

          is inderdaad geen probleem om de kabel te verlengen of in te korten
          als je het maar netjes soldeert en goed afisoleert tegen vocht ander heb je straks wel problemen

          #17678282
          frenkie
          Deelnemer
            Lid sinds:
            30 January 2006

            ok, bedankt.
            dan ga ik dat maar eens doen:thumbup

            #17678283
            frenkie
            Deelnemer
              Lid sinds:
              30 January 2006

              ik wilde de luchtmassa meter dus direct op de k&n filter monteren..
              geeft dat dan geen problemen?
              alvast bedankt:thumbup

              #17678284
              Vinci
              Deelnemer
                Lid sinds:
                3 August 2009

                origineel gepost door frenkie
                ik wilde de luchtmassa meter dus direct op de k&n filter monteren..
                geeft dat dan geen problemen?

                Nee, gaat gewoon er om dat hij in de luchtstroom van het inlaat kanaal zit, als hij maar achter het filter zit, anders wordt hij erg snel vuil….:vertag

                Wat betreft de bekabeling heb ik wel eens gelezen (in een antwoord van Wim v6) dat de massa voor de LMM naar de accu min pool absoluut nul ohm moet meten…. Maar goed, ik heb inmiddels twee perfect lopende blokken gezien die beide rond de 7 ohm meten….:hmmz

                #17678285
                frenkie
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  30 January 2006

                  origineel gepost door Vinci

                  origineel gepost door frenkie
                  ik wilde de luchtmassa meter dus direct op de k&n filter monteren..
                  geeft dat dan geen problemen?

                  Nee, gaat gewoon er om dat hij in de luchtstroom van het inlaat kanaal zit, als hij maar achter het filter zit, anders wordt hij erg snel vuil….:vertag

                  Wat betreft de bekabeling heb ik wel eens gelezen (in een antwoord van Wim v6) dat de massa voor de LMM naar de accu min pool absoluut nul ohm moet meten…. Maar goed, ik heb inmiddels twee perfect lopende blokken gezien die beide rond de 7 ohm meten….:hmmz

                  ok. dus ik kan de luchtmassa meter gewoon plaatsen waar ik wil, achter de luchtfilter natuurlijk. bedankt:thumbup

                  en je antwoord wat betrefd de bekabeling, begrijp ik alleen niet zo goed:vertag
                  ben niet zo goed in die elektrische zooi:P

                  #17678286
                  Vinci
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    3 August 2009

                    origineel gepost door frenkie
                    en je antwoord wat betrefd de bekabeling, begrijp ik alleen niet zo goed:vertag
                    ben niet zo goed in die elektrische zooi:P

                    Een hoop auto hobbyisten niet..:P Maar goed, komt neer op de bruine draad die op de LMM zit. Als je zo’n 5 euro multimetertje bij de Gamma koopt kun je de weerstand zo meten van deze kabel. Hij hoort dus zo laag mogelijke waarde te hebben als je naar de min pool van de accu gaat meten…

                    #17678287
                    jarno29-01
                      Lid sinds:
                      2 June 2008

                      he wel gelezen bij turbo motoren dan het wel uit maakt waar je lmm zet ivm wervelingen =verkeerde waardes.

                    9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.