Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ja klopt o-ringen en retourleidingen vervangen en het is weer net een nieuwe
Traverseren Dichtringen vervangen. Zuiver werken en voorzichtig in bouwen. Wie niet kan luisteren moet veel sleutel (en duur)
Gesendet von meinem GT-I9100 mit Tapatalk 2
11 augustus 2013 om 15:51 In reactie op: Frontera 2.2 DTH DTi 16v Limited Technische vraagjes #18166148Probeer eerst maar de retour leidingen tussen de verstuivers en naar de
Gesendet von meinem GT-I9100 mit Tapatalk 2
11 augustus 2013 om 11:32 In reactie op: Frontera 2.2 DTH DTi 16v Limited Technische vraagjes #18166144Nee dan is het buiten warm zatof de zekering stuk
Gesendet von meinem GT-I9100 mit Tapatalk 2
11 augustus 2013 om 08:32 In reactie op: Frontera 2.2 DTH DTi 16v Limited Technische vraagjes #18166142Bij deze motoren zitten de verstuiverleidingen niet direkt op de verstuivers, der zit een tussenstuk (traverse) tussen en die zit met een o ring over de verstuiver. En die gaan ook wel eens kapot beginnen te lekken, als de auto dan meestal meer als 8 uurtjes staat loopt er olie en lucht de verstuivers in, kan zo erg worden dat ie niet meer start behalve door aanslepen
Gesendet von meinem GT-I9100 mit Tapatalk 2
11 augustus 2013 om 08:02 In reactie op: Frontera 2.2 DTH DTi 16v Limited Technische vraagjes #18166140Bei de y22dth en dtr is dat een bekent probleem, eerst de retourleidingen vervangen mocht het probleem dan niet opgelost zijn moet je de traversendichtringen vervangen. Die zitten boven op de verstuivers. Bei behoefte ook voor anderen heb hier in duitsland een leverancier die levert daarvoor een kompleet pakkingset inkl. Retourleidingen voor 165euro inkl. Versend kosten
Gesendet von meinem GT-I9100 mit Tapatalk 2
Traversen Dichtringen, retour leidingen is een bekende kwaal heb ik ook al achter de rug
Gesendet von meinem GT-I9100 mit Tapatalk 2
2,1 cm is Wel veel te kort, kun je geen foto van de bout plaatsen
Gesendet von meinem GT-I9100 mit Tapatalk 2
Aan de bak zit alleen dat kort stangetje, dat stelsel wat jij bevoelt zit aan de steun als ik het goed heb
Gesendet von meinem GT-I9100 mit Tapatalk 2
Baksteun van een oud type bigblock dus c16nz of f20 en een pook, lange pook oud type, zit in een d kadett ascona ekadett mits 5 bak stang kan blijven alleen de pook wisselen is zat
Gesendet von meinem GT-I9100 mit Tapatalk 2
Schakelstang kan blijven moet alleen de juiste motorsteun der bij pakken en het makkelijkste is een kabelboom als je zoiets nog nooit hebt gedaan, uitlaat radiateur pomp van een gsi en denk aan de waterslangen word vaak vergeten
Gesendet von meinem GT-I9100 mit Tapatalk 2
25 december 2012 om 20:51 In reactie op: 2.2 dti start bijna niet met koude start (signum) #17914752Dichtringen boven op de verstuivers, in duitsland noemen ze dat Traversendichtung, als je een kompleet set zoekt ook voor anderen hier op het forum bij mij te verkrijgen of direkt bij eb ebay, de handelaar heet intertrade-dichtungen verkoopt origineel Opel pakkingen ook een goed adres voor ander soort pakkingen
Gesendet von meinem GT-I9100 mit Tapatalk 2
@yves475 wrote:
hier in België stond er enkele jaren geleden eentje te koop met volgnummer 0941B
als dat rond 2006 is geweest kan die dat geweest zijn van men kameraad die kwam namelijk uit belgie
@midnight black wrote:
Daar heb ik volgens mij wel eens langsgestaan bij het stoplicht in Veghel. (En nee ik had niet het idee om een stoplichtsprintje te doen :jerry )
In veghel zal dat waarschijnlijk een andere geweest zijn een kameraad van mij uit aerle-rixtel heeft er ook een gehad die kwam daar regelmatig
Gesendet von meinem GT-I9100 mit Tapatalk 2
Meestal ligt bij die oude modellen als de senator, omega, monza het probleem in de aanzuig buis in de tank, die rot weg en al is ie bijna half vol kan hij de benzine nog niet aan kwestie van een nieuwe tank kost rond de 90 euro dacht ik
Gesendet von meinem GT-I9100 mit Tapatalk 2
Heb ik ook net achter de rug, woon in duitsland hier noemen ze dat Traversen dichtung, langwerpige o-ring boven op de verstuiver bei ebay is een top handelaar die heeft een heel setje met alle ringen en pakkingen voor rond de 180 euro, interesse-dichtungen heet die zit alles bei wat je nodig hebt
Gesendet von meinem GT-I9100 mit Tapatalk 2
Dat haat ik helaas al gedacht maar kan ik er ook achter komen waar die is gevrijwaard
Gesendet von meinem GT-I9100 mit Tapatalk 2
Ik ben bezig met een d kadett en wil de stalen wielen laten verbreden wat kost zoiets??
Gesendet von meinem GT-I9100 mit Tapatalk 2
-
AuteurBerichten