Garage regio rotterdam gezocht

Forumindex Forums Modellen Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD Garage regio rotterdam gezocht

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #17253482
    beheraceeend
      Lid sinds:
      10 February 2011

      Goedemorgen,

      Ik heb nu al een tijdje problemen met mijn monza. Er komt geen brandstof aan bij de motor. Ik heb de pomp laten vervangen maar na een paar dagen weer het zelfde probleem. Mijn vaste garage zegt eigenlijk dat ze niet verder komen en dat het een erg duur geintje wordt als ze alles los gaan halen om te controleren. Hun reden: geen ervaring met deze oude bakken.

      Ik zoek dus eigenlijk een garage in regio rotterdam die wel snapt hoe een monza werkt. Heeel lang geleden heb ik met een rotterdamse monza eigenaar (auto goudkleurig, naam volgens mij joey) en zijn we langs een garage bij charlois gereden die veel met die oude bakken deed. Dus dat is eventueel eentje maar ik weet niet meer waar hij precies zat.

      Belangrijkste is een eerlijke prijs en kennis van zaken.

      #18082533
      GSE
      Deelnemer
        Lid sinds:
        5 August 2006

        Ik weet niet hoe technische kennis is:

        Maar iets als geen benzine bij je motor is niet heel moeilijk te vinden check beide leidingen op die open zijn:
        check of je filter niet dicht zit en check op je pomp okay is.
        en of je relais wat de pomp aanstuurt okay is.

        Meer als dat kan het niet zijn.

        #18082534
        j.pierre20
          Lid sinds:
          14 August 2012

          Meestal ligt bij die oude modellen als de senator, omega, monza het probleem in de aanzuig buis in de tank, die rot weg en al is ie bijna half vol kan hij de benzine nog niet aan kwestie van een nieuwe tank kost rond de 90 euro dacht ik

          Gesendet von meinem GT-I9100 mit Tapatalk 2

          #18082535
          beheraceeend
            Lid sinds:
            10 February 2011

            Ik heb op zich wel de kennis, gereedschap en ruimte om het te doen.. alleen geen tijd. Samenvatting van afgelopen jaar: 2 bedrijven gestart, kind gekregen, huis aan het verbouwen, getrouwd. Dus hoe graag ik het zelf wil doen, het lukt mij gewoon de komende tijd niet eens om even een dag vrij te maken, de ene keer dat ik niet aan het werk ben, ben ik aan het huis aan het werk, met de kleine in de weer, etc… Dus vandaar wil ik het lekker laten doen voorlopig.

            #18082536
            rinus de boer
              Lid sinds:
              2 July 2004

              Je zou in dat geval, mijn garage kunnen proberen. Die heeft mijn Monza en Kadett in onderhoud, en daar lopen nog monteurs rond die deze auto’s nieuw hebben gezien.

              #18082537
              Goofy44
                Lid sinds:
                7 June 2011

                beste beheraceeend Probeer dit eens is in rotterdeam op de waalhaven
                Senator onder houd rotterdam 0650657188

                Gr Eric

                #18082538
                mantacc
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  14 June 2009

                  als je een beetje tech ben moet dit wel lukken .

                  controleren werking pomp gaat die wel aan ,etc .ook drukopbouw
                  doet die het gewoon en heb je genoeg spanning .
                  dan controle of de pomp wel benzine uit de tank krijgt .
                  je kan ook een jerrycan nemen en daarvanuit pompen .
                  weet je zeker dat de pomp benzine kan krijgen .
                  lukt dit ook,
                  probleem in de tank ,gebeurt ook wel eens dat aansluitingen aan de tank roesten en
                  er een gaatje in komt ,waardoor je geen benzine mee krijgt .
                  dus dit ook controleren .
                  succes
                  anders zit er in maasdijk ( westland )ook een goede garage voor oudere auto’s met normaal uur tarief .

                  #18082539
                  kadettje-89
                    Lid sinds:
                    19 February 2007

                    of ga eens langs bij aura in beverwaard de monteur(fred)heeft zelf ook een oldtimer en heeft er veel verstand van.cannenburghstraat rotterdam
                    weet echt cker dat hij jou kan helpen hiermee

                    #18393246
                    FreekW
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      30 September 2020

                      Ik heb een collega uit Rotterdam die helemaal gek is van Opel OPC. Ik sta helaas niet meer in zijn vriendenboekje, maar heb van hem nog wel een overzichtspagina met alle garages in Rotterdam.

                      http://www.actronics.nl/garage-rotterdam

                      #18393579
                      Corsaliefhebber
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        19 February 2012

                        wat fijn dat je dat komt spammen in een 8 jaar oud topic…

                         

                      10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.